ramazan
ramazan

متن نامه اعتراضی مادر شوهر مهناز افشار !

متن نامه اعتراضی مادر شوهر مهناز افشار !

ماجرا و علت نوشتن نامه اعتراضی سوسن صفاوردی

 

 

مادر شوهر ستاره سینما مهناز افشار نامه اعتراض آمیز خود را منتشر کرد ! … متن این نامه را در بخش خبری سایت نازوب دنبال کنید.

 

 

سوسن صفاوردی مادر شوهر مهناز افشار که خیلی ها قبل از اعلام اسامی تایید صلاحیت شدگان معتقد بودند مهناز افشار رئیس ستاد انتخاباتی او خواهد شد, با نوشتن نامه ای نسبت به رد صلاحیت شدنش واکنش نشان داده است.

 

رد صلاحیت شدن مادر شوهر مهناز افشار

سوسن صفاوردی با انتشار نامه ای از رد صلاحیت خود از سوی شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات مجلس اعتراض کرد.

 

در بخش هايی از اعتراض سوسن صفاوردی، مادر همسر مهناز افشار خطاب به رهبر انقلاب آمده است:

“من یک ایرانی مسلمانم که التزامم را دوازده عضو شورای نگهبان به مسلخ استصوابی بردند که خدایم با هیچ یک از بندگانش نکرد.”

 

من یک نامزد مستقل انتخاباتی بودم که بدون تعهدات حزبی و جناحی و حمایت مادی و معنوی به میدان آمدم تا ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل را مجدداٌ در راه ثبات کشورم هزینه کنم. بنده خود را یک اصولگرای اصلاح‌طلب می‌دانم که همیشه سعی کردم گروه‌های مختلف را به حرکت و تلاش در امتداد یکدیگر و نه در تقابل با هم تشویق کنم و در طول سالهای خدمت به نظام و تدریس در دانشگاه، کسانیکه از نزدیک با اینجانب ارتباط داشته‌اند بر این مدعا گواه هستند، از جمله سالیانه بیش از 500 دانشجویی که در خدمتشان هستم. جذب حداکثری که دغدغه‌ی حضرتعالی هست از جمله مولفه‌هایی بوده‌است که همواره جزء شاخص های رفتاری خود قرار میدادم و با همین نگاه امروز نیز به نوبه خود موفق شده بودم کسانی را ترغیب به رأی دادن کنم که به اذعان خودشان اولین حضورشان پای صندوق‌های رأی می بود.

 

بنده و امثال بنده سرمایه‌های این نظام هستیم که حذف این سرمایه‌ها با هیچ منطقی همخوانی با آرمانهای انقلاب ندارد و مورد قبول وجدان عمومی نخواهد بود و اگر امروز از آسیب هایش پیشگیری نکنیم تاریخ در این خصوص به قضاوت خواهد نشست.

 

حضرتعالی نسبت به حق الناس بودن صلاحیت ها هشدار دادید؛بنده این حق پایمال شده ام را به عشق به شما بخشیدم.باشد که دیگران نیز ببخشند و عدم تکرار این بی عدالتیهامتضمن استمرار و استحکام” استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی” گردد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان