فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد

تنها دل ساده ایست دارایی ما

آن هم شب میلادت تقدیم تو باد

تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

اگر به این فکر می کنید که امروز در خانه بمانید و پای آن تلویزیون لعنتی بنشینید کاملا در اشتباهید. باید امروز را همراه با دوستانتان بگذرانید، با هم به رستوران یا پیک نیک بروید یا بازی مورد علاقه تان را انجام دهید؛ حوصله این کارها را ندارید؟ پس در خانه دور هم جمع شوید و یک روز پر سر و صدا و لذت بخش را با هم بگذرانید. یک مشکل اقتصادی کوچک نشان می دهد که در برنامه ریزی خرج های روزانه خود خیلی خوب عمل نمی کنید، باید سعی کنید تعادل لازم را بین دخل و خرجتان به وجود بیاورید. امروز می توانید به عمق احساسات کسی که شما را دوست دارد پی ببرید. اگر مجرد هستید امروز قدرت این که دل هر کسی که می خواهید را به دست بیاورید خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

سحر به بوی گلستان دمی شدم در باغ***که تا چو بلبل بی دل کنم علاج دماغ

به جلوه گل سوری نگاه می کردم***که بود در شب تیره به روشنی چو چراغ

تعبیر: اینقدر به جوانی و شادابی و زیبایی خویش مغرور نباش. همیشه جوان و شاداب نمی مانی. فکری هم به حال پیری خود بکن، با فخر فروختن و قیافه گرفتن از اجتماع طرد می شوی و هم در جوانی و هم در پیری تنها می مانی. پس قدر جوانی خویش را بدان و شادابی خود را با دیگران تقسیم کن.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

زمانی که قوانین و محدودیتها به خوبی تعریف شوند شما به راحتی می توانید همان کارهایی را انجام بدهید که قصد انجام دادنش را داشته اید. اما امروزه با توجه به اینکه این مرزها تعیین نشده اند اوضاع خیلی نامرتب شده است. وقت خودتان را برای شناسایی کردن این مرزها تلف نکنید. فقط به قراردادهای اجتماعی توجه کنید، برای اینکه این کار مطمئناً می تواند شما را از دردسر دور نگه دارد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تعبیر: به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز بهموقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

فال روز متولدین خرداد:

شما امروز بسادگی می توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت ها پاک کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود***تا ابد جام مرادش همدم جانی بود

من همان ساعت که از می خواستم شد توبه کار***گفتم این شاخ ار دهد باری پشیمانی بود

تعبیر: اگر می خواهی شان و منزلت بالایی داشته باشی با بدان دوستی نکن و بی خود جان خود را فدای آنان نکن به جای این کار به آینده ات سرو سامانی ببخش تا به جای رسیدن به سلطانی به گدایی نیفتی. همت بالا داشته باش تا از آب یاقوت بگیری و همیشه دلت روشن باشد.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

فال روز متولدین تیر:

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت های بیش از حد به حساب می آمد اکنون می تواند مثل شور و هیجاناتی بی ضرر خیلی هم خوب باشد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای سرو ناز حسن که خوش می روی به ناز***عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز

فرخنده باد طلعت خوبت که در ازل***ببریده اند بر قد سروت قبای ناز

تعبیر:  کسانی هستند که محتاج تو می باشند و دست نیاز به سویت دراز کرده اند دست آنها را رد نکن آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند. عهدی را که بسته ای نشکن زیرا باعث می شود که رقیبان تو را از میدان بدر کنند. خداوند تو را یاری می کند. رازت را به کسی نگو.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

 فال روز متولدین مرداد:

اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افکارتان را فقط پیش خود نگه دارید. این سخن به این معنا نیست که شما از تحریک کردن احساسات نیرومند می ترسید؛ بلکه فقط به این معنا است که شما نمی توانید بفهمید که برای محو کردن زخمهای کهنه و ناراحتیهای اخیر، انجام دادن چه کاری خوب است. اما راهی پیدا کنید که بتوانید به طور مؤثر موفق به شناختن هر نگرش منفی یا ناراحتی هایی که می توانند به نقطه ای بحرانی برسند، بشوید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی

تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

فال روز متولدین شهریور:

بزرگ فکر کنید. رویاهای بزرگ در سر داشته باشید. هر چقدر آرزوهای شما بزرگ تر باشند، آینده بهتری برای خود رقم خواهید زد. امروز شاید روی ابرها باشید و همه چیز کمی گیج کننده باشد. اما در عین حال، بسیار تشنه کسب دانش هستید. بیشتر علاقه شما هم مطالعه کتاب یا مقاله های متافیزیک است. این را به یاد داشته باشید هیچ کسی به اندازه خودتان شما را نمی شناسد. با خودتان صادق باشید

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

چندان که گفتم غم با طبیبان***درمان نکردند مسکین غریبان

آن گل که هر دم در دست بادیست***گو شرم بادش از عندلیبان

تعبیر: تنها درمان دردتان رهائی از غربت است. باید کمی صبر کنید چون چاره ای غیر از این ندارید. زمانی روی دوست را می بینید که همه ی رقیبان را از میدان به د کرده باشید. شکایت را کار بگذارید، به پند بزرگان توجه کنید. مطمئن باشید گه از وصال یار بی نصیب نخواهید ماند.

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

فال روز متولدین مهر:

ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس***زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس

من و همصحبتی اهل ریا دورم باد***از گرانان جهان رطل گران ما را بس

تعبیر: تو همه چیز داری بیش از این طمع نکن. یار و ثروت و مقام یکجا به سراغت آمده است، پس قدر این نعمات را بدان از دوستی که در حق تو ریا می کند پرهیز کن. با داشتن دوستی صادق به بهشت برین دست پیدا می کنی. بی انصافی است اگر گله و شکایتی داشته باشی.

 

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

 

فال روز متولدین آبان:

چه از لحاظ حرفه ای و چه از لحاظ مالی بیشتر از توانایی خود مسئولیت نپذیرید و یادتان باشد برای خودتان هم وقت بگذارید. امروز ممکن است عشقتان و یا یکی از دوستان خیلی نزدیکتان از نظر حال روحی زیاد میزان نباشد. بد نیست تلاش کنید تا او را از این حالت و انرژی منفی فعلی که او را در بر گرفته در بیاورید. با او به مهمانی، رستوران و یا به تماشای یک فیلم خنده دار بروید. شاید در ابتدا قبول نکرده و یا کمی بدخلقی کند، اما شما کوتاه نیایید. اگر او را از این حال و هوا در بیاورید هم او از شما ممنون خواهد شد و هم شما از کار خود لذت خواهید برد. مجردهای عزیز امروز ممکن است یک پیشنهاد ناگهانی، مثل یک خواستگاری غیر منتظره برای شما پیش بیاید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش***که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می رفتند***هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تعبیر: رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.

 

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

فال روز متولدین آذر:

امروز شاید نتوانید مثل همیشه توجه دیگران را به خود جلب کنید. یا اینکه در ارتباط های عاطفی یا اجتماعی خود چندان موفق نخواهید بود. اما فرصت خوبی برای فکر کردن به خواسته های قلبی خود است. شما در سال های گذشته همیشه یک رویکرد کاری و رفتاری داشته اید و بدون شک نتیجه آنها هم همیشه یکی بوده است. اما امروز کمی با خودتان صادق باشید و ببینید آیا این همان مسیری است که همیشه می خواسته اید؟ اگر این طور نیست، از همین امروز روند کاری خود را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد کرد، به هیچ عنوان واکنش منفی نشان ندهید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

تعبیر: عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

فال روز متولدین دی:

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه تان شما را نصیحت می کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

می خواه و گل افشان کن از دهر چه می جویی***این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می گویی

مسند به گلستان بر تا شاهد و ساقی را***لب گیری و رخ بوسی می نوشی و گل بویی

تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.

 

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

فال روز متولدین بهمن:

امروز زیاد حال و حوصله کار گروهی را ندارید و ترجیح می دهید به تنهایی روی پروژه هایتان کار کنید. اما برای همفکری و یا گرفتن اطلاعات مجبور خواهید شد از لاک تنهایی خود خارج شوید. سعی کنید با همسر و فرزندانتان بداخلاقی نکنید، آنها دلیل این رفتار شما را درک نخواهند کرد. شما معمولا بیشتر با احساس عمل می کنید تا منطق، اما امروز از آن روزهایی است که می توانید بین عقل و احساس خود به راحتی تعادل برقرار کنید. شما می حواهید وارد ماجراهای بزرگ شوید که زندگیتان را تغییر دهند، و می توانید و باید این کار را بکنید، خوب فکر کرده و طوری برنامه ریزی کنید که روی شغل و پس انداز شما تاثیر نگذارد. به فکر یک سفر به مکانی شگفت انگیز همراه با عشقتان باشید

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم***از بد حادثه این جا به پناه آمده ایم

ره رو منزل عشقیم و ز سرحد عدم***تا به اقلیم وجود این همه راه آمده ایم

تعبیر: دست تقدیر مسیر زندیگتان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده ید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حالتان می شود. آبروی کشانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 5 اسفند 94

 

فال روز متولدین اسفند:

یک صدا به شما می گوید که به دنبال آن چیزی که می خواهید بروید، ولی صدای دیگری می گوید که برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی که انتخاب کرده اید دفاع کنید. با این وجود، شما هنوز نمی دانید که چه کاری درست است. به اضافه، ممکن است مهم نباشد، به خاطر اینکه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست که شما کدام یک را انتخاب کنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید، صبر کنید تا زمانیکه گرفتگی تان حل شود. فردا می بینید که انتخاب های دیگری هم برایتان پیش می آید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد***پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم***داغ سودای توام سر سویدا باشد

تعبیر: هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی بهدل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه ی عمر خود را وقف او می نماید. فرصت را غنیمت بدان راه برگشت نداری. آفرین بر تو که عقلت به تو دستور می دهد نه دلت. خواندن نماز و داشتن ایمان راه را برایت هموار می سازد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان