ramazan
ramazan

جزئیات حمله ایران به هواپیماهای عربستان

جزئیات حمله ایران به هواپیماهای عربستان

جزئیاتی از حمله جنجالی ایران به هواپیماهای عربستان

 

 

مقامات سعودی در فاز جدید القای ایران هراسی در منطقه، تدابیر امنیتی را در فرودگاه ها افزایش می دهند.

 

 

مقامات وابسته به تروریسم دولتی آل‌سعود، در فاز جدید سم‌پاشی علیه جمهوری اسلامی، با طرح احتمال “حمله تروریستی از سوی ایران به هواپیماهای عربستانی”، تدابیر امنیتی را در فرودگاه‌ها افزایش می‌دهند.

 

عبدالرحمن الفهد سخنگوی خطوط هوایی عربستان به روزنامه سعودی الحیاة گفت: تفتیش و بازرسی امنیتی مسافران هواپیماها و محموله های خطوط هوایی سعودی، در بعضی فرودگاه های خارجی که به تشدید تدابیر نیاز دارند، دو بار انجام می شود.

 

به گزارش نازوب به نقل از نوشته العالم، از سوی دیگر عبدالله البصيري سفیر عربستان در فیلیپین نیز از وجود هماهنگی میان مقامات فیلیپین برای تشدید تدابیر امنیتی در پروازهای عربستان و تفتیش دقیق مسافران خبر داد و مدعی شد که این اقدامات در پی دریافت اطلاعاتی صورت گرفته که از نقشه ایران برای به کار گرفتن تروریست ها به منظور ربودن و منفجر کردن هواپیماهای سعودی خبر می دهد.

 

رژیم تروریست پرور آل سعود، هر از چندی با مطرح کردن ادعاهای مضحک درباره “اقدام تروریستی” ایران علیه منافع خود، تلاش می کند که حمایت طولانی خود از گروه های تروریستی در منطقه و جهان؛ و دخالت مستقیم و غیر مستقیم خود در قتل عام مردم بی دفاع کشورهای مختلف از جمله یمن، عراق، سوریه و بحرین با کمک رژیم اشغالگر قدس را فرافکنی کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان