فال روزانه Daily Omen یکشنبه 9 اسفند 94

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 9 اسفند 94

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست
که می توان با ان به رنج های زندگی هم دل بست….

 

فال روز متولدین فروردین:

وقت آن رسیده است که از خطاها و اشتباهات دیگران درس عبرت بگیرید. اگر رفتاری در دیگران می بینید که شما را اذیت می کند بد نیست نگاهی به خودتان هم بیندازید و ببینید آیا این رفتار در شما وجود ندارد؟ کمک کردن به دیگران لزوما به معنای انجام آنچه از شما می خواهند نیست. به عنوان مثال اگر کسی از شما پول قرض می خواهد به جای این که به او ماهی بدهید ماهی گرفتن به او یاد بدهید. این به نفع هردوی شما خواهد بود. ممکن است به خاطر مسائل اقتصادی با همسرتان درگیر شوید، بهتر است کنترل خودتان را حفظ کنید. این هفته از جنگ و دعوا تا لحظه هایی سرشار از عشق را همراه با شریک زندگی خود تجربه خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بیا که رایت منصور پادشاه رسید***نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید

جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت***کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

تعبیر: شما پیروز می شوید و خبر بسیار خوبی نزدیک است که شما را به حد کمال می رساند و حق خودتان را می گیرید، به شرط اینکه در کارتان قاطع باشید و غفلت نکنید. به حضرت مهدی(ع) توکل کنید. مواظب اطرافیان باشید. خوابتان نبرد زیرا کسانی در کمینتان نشسته اند تا شما را به انحراف بکشانند

فال روزانه Daily Omen شنبه 8 اسفند 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

صحبت با اعضای بزرگتر فامیل و خانواده امروز برایتان مفید می شود. فردی باتجربه تر به کمکتان می آید. در واقع شاید به این نیاز داشته باشید زیرا سورپرایز های کوچکی مربوط به بدهی، مالیات، حساب های بانکی و اموال مشترک پیش می آید. از طریق قدرت اقناع است که می توانید طرفتان را امشب بیرون ببرید. نه تنها باید از قدرت کلمات برای ادای درخواست خود استفاده کنید، بلکه باید کمی چاپلوسی چاشنی کار کنید. همچنین باید بتوانید با زبان بدن ارتباط برقرار کنید و بهم نزدیکتر شوید. در مقابل افرادی که شما را آزار می دهند بایستید. وقتی به شما فشار می آورند، شما واقعیت ها را می دانید و می دانید چه کنید. افراد مقابل فقط لاف می زنند. از لاف زنی آنها نترسید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود***ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره***زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر: هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا” فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.

 

فال روزانه Daily Omen شنبه 8 اسفند 94

فال روز متولدین خرداد:

امروز باید در هر کاری که انجام می دهید سنگ تمام بگذارید و بدرخشید، پس حواس تان باشد که ممکن است زمان استراحت نداشته باشید. در این که می خواهید عالی و بدون نقص باشید حرفی وجود ندارد، اما شاید دیگران از این همه سرسختی که نشان می دهید اذیت شوند. بدانید که اصلاً مهم نیست که دیگران چه فکری درباره ی شما می کنند، بلکه این قضاوت خودتان است که باید به آن توجه کنید. البته تا زمانی که به هدف تان نرسیده اید بهتر است کمی انعطاف پذیری نشان دهید تا شاید اعصاب دیگران هم راحت تر شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دوش رفتم به در میکده خواب آلوده***خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده

آمد افسوس کنان مغبچه باده فروش***گفت بیدار شو ای ره رو خواب آلوده

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو که بسیار دیر شده و عقب مانده ای رخوت و کسالت را کنار بگذار و جوهر خویش را که همانا همت و مردانگی است نشان بده. توبه را برای زمان پیری نگذار در جوانی پاک بودن هنر است. هیچ کس بی عیب نیست و خرده نگیر.

فال روزانه Daily Omen شنبه 8 اسفند 94

فال روز متولدین تیر:

در حال حاضر به شما توصیه می شود که مرخصی نگیرید و به مسافرت هم نروید، به ویژه اگر وظایفی دارید که نا تمام مانده اند، چرا که این کار تنها مشکلات شما را دوچندان خواهد کرد و انرژی منفی ناشی از نگرانی وظایف رها شده نیز نخواهد گذاشت از تعطیلات خود لذت ببرید. بهتر است فعلا تا جایی که می توانید تلاش کرده و کارهای نیمه تمامتان را به پایان برسانید و بعد از آن به برنامه ریزی برای تعطیلات بپردازید. به این صورت ذهنتان نیز آرامش بیشتری خواهد داشت. انگیزه و هیجانی که به آن معروف هستید به شما بازگشته و دیگر به آنچه دیگران فکر می کنند و ظاهر قضایا اهمیت نمی دهید و بر آنچه فکر می کنید درست است متمرکز شده اید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

بارها گفته ام و بار دگر می گویم***که من دلشده این ره نه به خود می پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته اند***آن چه استاد ازل گفت بگو می گویم

تعبیر:  مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید ولی هرگاه از خدا چیزی خواسته اید بهشما نداده است و دوستان از شما خرده می گیرند. گوهر شما اسمان شماست. ناراحت نباشید این جزئی از وجودتان می باشد. روزی می رسد که قدرتان را بدانند هم اکنون نیز همراهی دارید که قدرتان را می داند.

فال روزانه Daily Omen شنبه 8 اسفند 94

 فال روز متولدین مرداد:

امروز در حالیکه آدرنالین تان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا می کنید، شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می کنند شما را خوب می شناسد را شگفت زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیه ها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوری هایی که تنبل جلوه تان می دهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم***هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

صفای خلوت خاطر از آن شمع چگل جویم***فروغ چشم و نور دل از آن ماه ختن دارم

تعبیر: می خواهند شما را از تصمیمی که گرفته اید منصرف کنند ولی شما کار خودتان را بکنید و موانعی را که پیش پایتان می گذارند بردارید. این را هم بدانید که اگر در این راه متوسل به دروغ و ریا شوید به هدف نمی رسید. کسی شما را نصیحت می کند و راه و چاه را نشانتان می دهد. به حرفش گوش دهید تا زودتر موفق شوید.

 

فال روزانه Daily Omen شنبه 8 اسفند 94

فال روز متولدین شهریور:

اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می افتد بی اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل های خودتان کنترل کافی دارید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

خط عذار یار که بگرفت ماه از او***خوش حلقه ایست لیک به در نیست راه از او

ابروی دوست گوشه محراب دولت است***آن جا بمال چهره و حاجت بخواه از او

تعبیر: برای گشایش در کار خود از دوستانتان کمک بگیرید هر چند که می ترسید آنها دست رد به سینه ی سما بزنند. اخلاق و رفتار پسندیده تان اعتبار شما را صد چندان نموده است. به خدا پناه ببرید از شر شیطان که راه پیشرفت برایتان باز است. بسم الله بگوئید و قدم بگذارید و از یاد خدا غافل نشوید.

فال روزانه Daily Omen شنبه 8 اسفند 94

فال روز متولدین مهر:

بسیاری از مشکلاتی که اخیرا داشته اید ناشی از جوی است که در محل کار شما به وجود آمده است. کار کردن همراه با کسانی که با شما علایق مشترک داشته اما افکاری منفی دارند بسیار سخت است. آنها احساسات و انرژی شما را گرفته و توانایی انتشار انرژی مثبت را از شما سلب می کنند. این کار مشکل است، اما غیر ممکن نیست، فقط باید در مقابله با آن خلاقیت داشته باشید. در زمینه مشکلات خانوادگی به درک بهتری از موقعیت خواهید رسید که به شما در حل این مسائل کمک خواهد کرد. امروز برای شما روزی طولانی خواهد بود، پس بهتر است قدرت تصمیم گیری خود را بالا برده و از دودلی های همیشگی خود دست بردارید تا بتوانید به کارها سر و سامان دهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

دیشب به سیل اشک ره خواب می زدم***نقشی به یاد خط تو بر آب می زدم

ابروی یار در نظر و خرقه سوخته***جامی به یاد گوشه محراب می زدم

تعبیر: با خواب و خیال به جایی نخواهید رسید. با نشستن و فکر کردن کاری از پیش نخواهید برد اگر می خواهید به مراد و کام دلتان دست پیدا کنید یا علی بگویید و خیالپردازی را کنار بگذارید و توکل به خدا کنید. راه هموار است. انشاالله که موفق می شوید.

فال روزانه Daily Omen شنبه 8 اسفند 94

فال روز متولدین آبان:

شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می توانید بدون شک کردن به خود توانایی هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد***شد سوی محتسب و کار به دستوری کرد

آمد از پرده به مجلس عرقش پاک کنید***تا نگویند حریفان که چرا دوری کرد

تعبیر: از اینکه مژده ی رسیدن به مقصود را به تو داده اند مغرور نشو و ایمانت را از دست نده. مالت را بیخود به کسی نبخش. کمی خوددار باش به دست آوردن هر چند آسان است وای نگه داشتن آن سخت می باشد. یک حاجت دیگر هم داری که به آن مراد هم میرسی.

فال روزانه Daily Omen شنبه 8 اسفند 94

فال روز متولدین آذر:

نگهداشتن افکارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این کناره گیری که شما می توانید خودتان را از آن خارج کنید، شاید لازم نباشد. اینکه شما چگونه فکر می کنید مشکل واقعیتان نیست، بلکه مشکل در چگونگی ارتباط برقرار کردنتان می باشد. سعی نکنید شخص دیگری را وادار سازید که در قبال آرزوهای شما و حل کردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت کند. دیگران نمی توانند مشکل شما را حل کنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف کاریتان پشتیبان شما باشند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گر چه ما بندگان پادشهیم***پادشاهان ملک صبحگهیم

گنج در آستین و کیسه تهی***جام گیتی نما و خاک رهیم

تعبیر: گنج بزرگی در منارتان هست که تسبت با آن بی اهمیتید. آنقدر مغرور شده اید که به اطاف و زیر پای خودتان نگاه نمی کنید. همنشینی با دوستانتان را غنیمت بدانید و از خواب غفلت بیدار شوید. دشمنی را کر بگذارید تا بتوانید پیروز شوید و به نیات خودتان برسید باید مانند شیری باشید تا بتوانید دشمنان را که همچون ماری شما را نیش می زنند از بین ببرید.

فال روزانه Daily Omen شنبه 8 اسفند 94

فال روز متولدین دی:

شاید بهتر باشد به رابطه عاطفی خود کمی استراحت بدهید، دور بایستید و خوب به همه چیز فکر کنید. یا اینکه چند ساعت با عشقتان در مورد مسایل مهم و مشکلات خود حرف بزنید. یا در مور سفر و هیجان بخشیدن به رابطه خود حرف بزنید. روی برنامه ها یا کارهایی برنامه ریزی و مشورت کنید که تاکنون انجام نداده اید. به طور کلی امروز را به شناخت عشق خود اختصاص دهید. البته به خاطر داشته باشید یکی از سریع ترین مسیرها برای این شناخت، آگاهی از خواسته های قلبی خود و صداقت با خودتان است.

فال حافظ امروز متولدین دی :

فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم***که حرام است می آن جا که نه یار است ندیم

چاک خواهم زدن این دلق ریایی چه کنم***روح را صحبت ناجنس عذابیست الیم

تعبیر: یه قولی که داده اید عمل کنید. از صحبت کردن با نامحرمان بپرهیزید. مدتهاست که در پی حاجت خودتان این در و آن در می زنید. فکر می کنید دیگران از عهدی که با شما بسته اند پشیمان شده اند. امید داشته باشید گره ی کارتان باز می شود و کسانی کمکتان می کنند به شرط اینکه به نصایح آنها گوش کنید. به لطف خدا از دامی که برایتان پهن کرده اند رهایی پیدا می کنید و شیطان را شکست می دهید و به دولت و نیک بختی می رسید.

فال روزانه Daily Omen شنبه 8 اسفند 94

فال روز متولدین بهمن:

شما از درون دارای افکار مثبتی هستید اما در ظاهر خود را با افکار منفی نشان می دهید، بهتر است درون و بیرون خود را به یک شکل نشان دهید نه این که درون و بیرون وجودیتان حرف های متفاوتی برای گفتن داشته باشند زیرا در این صورت دارای دو شخصیت مختلف می شوید، افراد دیگر به خاطر این صفت از شما دوری خواهند گزید. بهتر است واقعیت را قبول کنید شما فردی مهربان و دارای افکار مثبت هستید، پس واقعیت وجودیتان را همان طور که هست نشان دهید نه متفاوت.

فال حافظ امروز متولدین  بهمن :

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس***بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس

منزل سلمی که بادش هر دم از ما صد سلام***پرصدای ساربانان بینی و بانگ جرس

تعبیر: انتظار زیاد کشیده ای. نمی دانی که آیا او هم تو را دوست دارد یا نه آیا می خواهد تو را ببیند. اضطراب زیادی داری. غصه نخور، عاشقی جز عذاب و درد چیز دیگری ندارد ولی به خاطر عشقت زندگی می کنی. منتظر باش خبر بسیار خوبی به تو می دهند و تو مورد لطف کسی قرار می گیری.

 

 

فال روزانه Daily Omen شنبه 8 اسفند 94

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز با وجود اینکه هفته جدیدی شروع شده است هنوز در حال و هوای آخر هفته هستید و دلتان می خواهد از یک مهمانی به مهمانی دیگر بروید و تفریح کنید و لذت ببرید. اما بهتر است امروز روی کارتان تمرکز کنید. با کمی تلاش از آنچه که فکرش را می کنید هم بهتر عمل خواهید کرد، به شرط آنکه خودتان را دست کم نگیرید. ممکن است وظایف شما در محل کارتان به صورت ناگهانی تغییر کنند، خودتان را با شرایط وفق بدهید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید. بهتر است با حرف زدن بدون فکر به رابطه عاطفی خود آسیب وارد نکنید. قبل از قضاوت و یا اظهار نظر، حرفتان را در دهانتان خوب بچرخانید، حرفی که از دهان خارج شد را نمی توان پس گرفت، اگر لازم است سکوت کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد***هلال عید به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کس برد***که خاک میکده عشق را زیارت کرد

تعبیر: کسب و کارتان پررونق می شود و به سود کلانی دست پیدا می کنید. در حال معامله زهد و تقوی را کنار نگذارید چون برکت مالتان از بین می رود. به زیارت مکه ی مکرمه می روید. به کسی به چشم حقارت نگاه نکنید تا همیشه مقام و منزلت داشته باشید.

 

مطالب مرتبط با فال و شخصیت شناسی

 

عکس نوشته های متولدین اسفندماه

شخصیت و روانشناسی خوش تیپی

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان