ramazan
ramazan

علی دایی از دخترش نورا و داماد آینده اش گفت !! عکس

مجموعه : اخبار ورزشی
علی دایی از دخترش نورا و داماد آینده اش گفت !! عکس

گفتگویی داغ و خواندنی با علی دایی که در لابه لای حرفهایش از داماد آینده و دخترش نورا این چنین م گوید ….

 

 

علی دایی و مصاحبه ای جدید در رابطه با زندگی شخصی علی دایی

به سراغ علی دایی رفت و این بار با او نه در مورد فوتبال و تیم ملی بلکه در مورد زندگی شخصی اش و علایقش صحبت کرد.

سرمربی سابق تیم ملی در این گفت وگو صحبت های جالبی را مطرح کرد؛ از شوهر ندادن دخترش گرفته تا علاقه اش به موسیقی. متن صحبت های او را در زیر بخوانید.

 

سال 94 برای علی دایی چگونه گذشت؟

خدا را شکر سال خوبی را سپری کردیم و مشکل خاصی نداشتیم. چه در زندگی شخصی و چه زندگی ورزشی ام شرایط خوب بود. مهمتر از این موارد این بود که دولت آقای روحانی کار بزرگی کرد و همه را به آینده امیدوار کرد. امیدوارم با این توافقی که صورت گرفته مشکلات مردم به حداقل برسد و یکی از مواردی که در سال 94 باعث خوشحالی من و مردم شد، همین موضوع بود.

 

نقش علی دایی در مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چقدر است؟

در مورد موارد غیر از ورزشی نمی توانم خودم صحبت کنم اما هیچ وقت از این موارد غافل نیستم و پیگیر این مسائل هستم. سال 94 برای کسانی که کار اقتصادی می کردند سال خوبی نبود و خیلی سخت گذشت اما امیدوارم سال آینده این مسائل جبران شود و بتوانیم سال آینده وضعیت بهتری را داشته باشیم و چنین رکودی نباشد.

 

شما بارها گفته اید که علاقه زیادی به نورا دخترتان دارید. آیا حاضر هستید او ورزشکار شود؟!

به نظرم همه پدر و مادرها فرزندانشان را دوست دارند و این یک مسئله طبیعی است اما چون ما بیشتر سرگرم موارد بیرونی هستیم وقتی از فرزندم دور می شوم این وابستگی را بیشتر حس می کنم.به هیچ عنوان دوست ندارم نورا فوتبال بازی کند چرا که این رشته یک ورزش سخت و خشن برای خانم هاست. دوست دارم برای سلامتی اش ورزشکار شود اما نه اینکه در مملکت مان وارد ورزش حرفه ای شود.

 

آیا می خواهید دامادتان فوتبالی باشد؟!

اصلا به فکر داماد داشتن نیستم و می خواهم تا آخر عمر نورا را پیش خودم نگه دارم!

 

 اگر پدرتان به شما وصیت نمی کردند که به مسائل سیاسی وارد شوید، آیا باز هم وارد سیاست نمی شدید؟

وصیت پدرم باعث شد که در طول عمرم به هیچ عنوان به این مسئله فکر هم نکنم. شاید اگر وصیت نمی کرد باز به آن فکر می کردم اما با این اتفاق حتی یک ثانیه هم به آن فکر نکردم. هر کسی هم با من تماس می گیرد و در مورد این موضوع قصد مشورت دارد با یک کلام پاسخ او را می دهم. خیلی از کاندیداها با من تماس گرفتند اما خدا را شکر با این موضوع که می گویم سیاسی نیستم همه را قانع کردم. من به هیچ عنوان آدم سیاسی نیستم و به هیچ حزب و گروهی هم وابسته نیستم. من فقط وابسته به مردم هستم و به هیچ عنوان وارد این مسائل سیاسی نمی شوم.

 

علی دایی دوره حرفه ای بازیگری داشت و حالا دوران مربیگری اش را سپری می کند. چه تفاوتی بین این دو دوره وجود دارد؟

در زمان بازیکنی شرایط بسیار فرق می کند. مربی بودن شاید ده ها برابر سخت تر از بازی کردن است. در آن زمان فقط حواس مان به زندگی شخصی خودمان است اما وقتی مربی می شویم باید مدیریت یک گروه را انجام بدهی و حواست هم باید به همه جا باشد. دوران مربیگری بسیار سخت تر از دوران بازیگری است و در این 10 سالی که من وارد این عرصه شدم آن را حفظ کردم. در دوران بازی کردن از لحاظ جسمی خسته می شویم اما زمانی که مربی می شویم از لحاظ روحی خسته می شویم.

 

از اینکه وارد این عرصه شده اید، پشیمان که نیستید؟!

خیر. چرا پشیمان شوم؟! فوتبال عشق ماست. همیشه دوست داشتم کنار فوتبال باشم. اگر علی دایی در کنار فوتبال نباشد از لحاظ اقتصادی خیلی به مراتب وضع بهتری خواهد داشت. اگر وقتم را صرف مسائل اقتصادی کنم، درآمدم خیلی بیشتر خواهد بود اما من با فوتبال زندگی می کنم و فوتبال را ارجح تر از همه چیز می دانم البته نه مسائل خانوادگی و زندگی. فوتبال همیشه بخشی از زندگی ماست و آن را نسبت به مسائل دیگر از جمله اقتصادی و سیاسی ارجح تر می دانم.

 

متاسفانه ناملایمتی ها در فوتبال ما بسیار زیاد است. این موارد باعث دلزدگی و خستگی نمی شود؟

فکر می کنم ناملایمتی ها در تمام مسائل ما وجود دارد. اما چون مردم به فوتبال علاقه دارند و آن را پیگیری می کنند بیشتر نمود پیدا می کند. ما در تمام کارهایی که انجام می دهیم ناملایمتی هایی وجود دارد.

 

کدامیک از گل هایتان را بیشتر از همه دوست دارید؟

تمام گل هایی که در تیم ملی به ثمر رساندم را دوست دارم. گل های ملی ام را از تمام گل هایی که در رده باشگاهی به ثمر رساندم بیشتر دوست دارم چرا که باارزش تر هستند و خوشحالم که توانستم به مقدار اندکی مردم را خوشحال کنم.

 

اگر بخواهی یک گل را به عنوان شیرین ترین گل یاد کنید کدام است؟

گل دومی که در بازی های آسیایی 1996به کره جنوبی زدم از همه شیرین تر است.

 

سخت ترین آدمی که در فوتبال با آن روبرو شدید، کجا بود؟

ما مهاجمان با مدافعانی روبرو هستیم که همه آنها سرسخت هستند. چه زمانی که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کردم و چه زمانی که در تیم ملی به میدان می رفتم.

 

علی دایی از دخترش نورا و داماد آینده اش گفت !! عکس

 

علی دایی اهل سینما و تئاتر هم هست؟

 متاسفانه وقت زیادی ندارم که به سینما و تئاتر فکر کنم. اما برخی فیلم های سینمایی که در کشورمان تولید شده و یا سی دی هایی که وجود دارد را در اوقات فراغت نگاه می کنم. بیشتر وقتم صرف فوتبال و موارد اقتصادی می شود.

 

 کدام هنرمند مورد علاقه شما است؟

تمامی هنرمندان چه قدیمی ها و چه جدید برایم ارزشمند هستند. از آقایان انتظامی و نصیریان گرفته تا جدیدی ها همه برای من قابل احترام هستند. البته من نفرات جدید را کمتر می شناسم. اما بازیگران قدیمی را هم می شناسم. بازیگران جدید چون پوریا پورسرخ را دوست دارم. چرا که پسر بسیار خوبی است. زیاد در سینما و تئاتر نیستم اما دوستان زیادی در این زمینه دارم.

 

شیرین ترین و تلخ ترین خاطره ورزشی تان چیست؟

بهترین خاطره فوتبالی من بازی با استرالیاست و بدترین خاطره ورزشی ام مصدومیتم در مسابقات هیروشیمای 93 بود که تیم ملی هم حذف شد.

 

علی دایی به چه چیزی دوست داشت برسد که نتوانسته آن را تجربه کند؟

آدم خیلی از چیزها را دوست دارد که به دست بیاورد و شاید نتواند به آن برسد اما من همیشه یک مسئله را گفته ام و آن اینکه خیلی از چیزها که شاید اصلا فکرش را هم نمی کردم به دست آوردم. بابت این موضوع خدا را هم شاکرم. مطمئنا خیلی مسائل وجود دارد که آدم به آن نمی رسد اما یقین بدانید اگر بخواهم به سمت مسئله ای بروم تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.

 

دیگر مطالب مرتبط و جذاب

 

ماجرای جنجالی وکامل دعوای علی دایی و مایلی کهن

چشن تولد باشکوه و دیدنی دختر علی دایی (عکس)

جدیدترین تجارت جنجالی علی دایی

عصبانیت علی دایی بخاطر جشن تولد دخترش!

نمایی از منزل ساده علی دایی و باقری! (عکس)

شوکه شدن همه از خواننده شدن علی دایی! تصویری

عشق جنجالی علی دایی به یک دختر! + عکس

فوت ناگهانی علی دایی + (عکس و گزارش خبری)

سلفی 2 بازیگر زن معروف سینما با علی دایی (عکس)

عکسی از علی دایی بعنوان مدل تبلیغاتی در آلمان

مازراتی علی دایی را ببینید + (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان