فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

آفتابی طلوع میکند و با طلوع آن جهان رنگ تازه ای به خود میگیرد

•.•.•.•.•.•.• پیام تبریک تولد •.•.•.•.•.•.•

تو متولد می شوی در چند قدمی عید . . پس شاد باش که نوید بخش بهاری !

فال روز متولدین فروردین:

مسئولیت هایی بیش از آنچه توانایی انجامش را دارید پذیرفته اید و تنها راه حل این است که کارهایی را که می دانید از پسشان بر نمی آیید را کنار بگذارید، در غیر این صورت ممکن است به شهرت شما به عنوان فردی قابل اطمینان ضربه بخورد. امروز از آن روزهایی نیست که دلتان بخواهد در جاهای شلوغ و کنار هزار تا آدم غریبه بگذرد. به جای رفتن به سینما و رستوران و جاهای امثال آن وقتتان را در خانه و در کنار عزیزانتان بگذرانید. اگر تنها هستید می توانید از یکی از دوستان نزدیکتان دعوت کنیدکه به منزلتان بیاید. در مورد مشکلاتتان با کسی که دوست دارید حرف بزنید و آنها را حل کنید، پس از آن خواهید توانست از ساعاتی خوش در کنار هم لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگر با آتش بازی کنید دستان خود را خواهید سوزاند. امروز شیطنت بچگانه در وجودتان زنده شده است و دلتان می خواهد سر به سر اطرافیان بگذارید و یا بحث هایی را شروع کنید که همه از آن نفرت دارند، شاید حتی در ابتدا این کار به نظرتان جالب بیابد، اما شما با حساسیت ذاتی که دارید خیلی خوب می دانید که این کار چقدر نفرت انگیز می تواند باشد، پس حواستان را جمع کنید. امروز ممکن است به مهمانی های مختلفی دعوت شوید، پس به جای آتش سوزاندن برنامه یک روز خوب را برای خودتان بچینید. چه مجرد باشید و چه متاهل امروز از لحاظ عاطفی روز بسیار خوبی برایتان خواهد بود. حتی اگر عشقتان از شما دور است سعی کنید از طریق ویدئو چت او را ببینید و با او حرف بزنید. به خودتان فرصت بدهید و عشق شما را خواهد یافت.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس***نسیم روضه شیراز پیک راهت بس

دگر ز منزل جانان سفر مکن درویش***که سیر معنوی و کنج خانقاهت بس

تعبیر: برای بدست آوردن پول و مقام منت دیگران را نکش. اگر خدا بخواهد همه چیز به تو می دهد، بنابراین خدا را شکر کن. خود را با دیگران مقایسه نکن. اگر دیگران مال و مکنت دارند تو هم هنر داری پس دو رنگی نکن. همان باش که هستی. به حاجتت می رسی اگر با خدا و با ایمان باشی.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

 فال روز متولدین خرداد:

مادامی که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان ااتفاق می افتد بی خیال هستید، دل شما هم آنها را مهم نمی پندارد. زمانی که شما تمایل دارید که در حالی روی یک تصویر بزرگ تمرکز کنید که بیشتر به جزئیات آن توجه می کنید، مشکلاتی به وجود می آیند. پیشنهاد می شود زمانی که نکات مبهم در حال حل شدن هستند نگرش مثبت خود را حفظ کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در هر دو طرف نقش خود را خوب بازی کنید، این سختی ها فردا فروکش خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

آن پیک نامور که رسید از دیار دوست***آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست

خوش می دهد نشان جلال و جمال یار***خوش می کند حکایت عز و وقار دوست

تعبیر: رسیدن خبر خوش نزدیک است که نوید فتح و خوشبختی می دهد. از حریفان و رقیبان نترس. خداوند فتنه ی آنها را خنثی می کند. بخت با توست، اطرافیانت تکیه گاه محکمی برای تو خواهند بد. به جای غرور وقار داشته باش.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

فال روز متولدین تیر:

شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت های زیادی را به خرج می دهید و این حساسیت های باعث می شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

بارها گفته ام و بار دگر می گویم***که من دلشده این ره نه به خود می پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته اند***آن چه استاد ازل گفت بگو می گویم

تعبیر:  مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید ولی هرگاه از خدا چیزی خواسته اید بهشما نداده است و دوستان از شما خرده می گیرند. گوهر شما اسمان شماست. ناراحت نباشید این جزئی از وجودتان می باشد. روزی می رسد که قدرتان را بدانند هم اکنون نیز همراهی دارید که قدرتان را می داند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

 فال روز متولدین مرداد:

امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

یارم چو قدح به دست گیرد***بازار بتان شکست گیرد

هر کس که بدید چشم او گفت***کو محتسبی که مست گیرد

تعبیر: شما از کلیه ی رقیبان خود سبقت می گیرید و همه را از میدان به در می کنید. شانس پیروزی در دست خودتان هست. آن را گم نکنید یا نگذارید رقیبان آن را از دستتان بربایند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

فال روز متولدین شهریور:

شما امروز فقط احساس سرحال بودن می کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می توانید از کارتان لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت***فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت

حدیث هول قیامت که گفت واعظ شهر***کنایتیست که از روزگار هجران گفت

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

فال روز متولدین مهر:

شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می شمارد و این زمانی حاصل می شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.این روزها زندگی به شما فشار آورده، حتی اگر سعی کنید پنهان شان کنید واقعیت را نمی توانید تغییر دهید. به این نتیجه رسیده اید که بهتر است همه ی فشار را به تنهایی تحمل نکنید، البته دوستانی هم دارید که حتماً به کمک تان خواهند آمد. سعی کنید مدت کوتاهی خودتان را از این نگرانی ها دور نگه دارید و یک آرامش نسبی را تجربه کنید. به این ترتیب می توانید با انرژی بیشتری به سراغ کارهای نیمه تمام تان برگردید و در رویارویی با چالش های پیش رو آمادگی لازم را داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

چندان که گفتم غم با طبیبان***درمان نکردند مسکین غریبان

آن گل که هر دم در دست بادیست***گو شرم بادش از عندلیبان

تعبیر: تنها درمان دردتان رهائی از غربت است. باید کمی صبر کنید چون چاره ای غیر از این ندارید. زمانی روی دوست را می بینید که همه ی رقیبان را از میدان به د کرده باشید. شکایت را کار بگذارید، به پند بزرگان توجه کنید. مطمئن باشید گه از وصال یار بی نصیب نخواهید ماند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

فال روز متولدین آبان:

امروز مراقب پولتان باشید. رسیدها و قبض هایتان را نگه دارید. پول خردهایتان را بشمارید. حساب های بانکی خود را دوبار چک کنید. شاید پول پیدا کنید یا پول گم کنید. همچنین روز خوبی برای برنامه ریزی های بلندمدت در مورد امور مالی و شغلتان است. بجای آنکه در اعماق عشقی پرشور غرق شوید، باید با آن فرد خاص صحبت عمیقی داشته باشید. این می تواند شما را وارد حوزه های جالبی نماید که فرصتی برای انجام پروژه ای دونفره در آینده می دهد. شما از همه لحاظ و نه فقط از جنبه رمانتیک با هم رابطه دارید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند***که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه***که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند

تعبیر: به زمین و زمان چنگ انداخته ای و به زور می خواهی همه چیز را به دست بیاوری. تا راه راست نروی و سر بر آستان خداوند فرود نیاوری به مرادت نمی رسی. کلید گنج خوشبختی تو قدم گذاشتن در راه راست می باشد.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

فال روز متولدین آذر:

امروز قبل از حرف زدن حسابی به چیزهایی که می خواهید بگویید فکر کنید، چرا که حرفی که از دهان بیرون می آید همچون مرغی است که از قفس بپرد. معمولا حواستان به حرف هایی که می زنید هست، اما امروز ممکن است بلند بلند فکر کنید و نا خواسته اطرافیانتان را برنجانید. پس با دقت حرف بزنید که اگر دلی شکسته شد پشیمانی دیگر سودی ندارد. هیچ جای دنیا مثل خانه آدم نمی شود. شما هم امروز اصلا دلتان نمی خواهد خانه را ترک کنید. ترجیح می دهید در خانه بمانید و سریال های مورد علاقه تان را ببینید. بهترین حالت این است که با همسرتان یک فنجان چای داغ بنوشید و تلویزیون نگاه کنید. مطمئن باشید این کار امروز برایتان از هر تفریح دیگری لذت بخش تر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

حجاب چهره جان می شود غبار تنم***خوشا دمی که از آن چهره پرده برفکنم

چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست***روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم

تعبیر: معنویت شما بسیار عالی است و دنیای فانی را جز قفسی تنگ برای خود چیز دیگری نمی بینید. خودتان را لایق چیزهایی می دانید که باقی است نه از بین رفتنی. همیشه در این فکرید که چرا از بعضی کارها غافل مانده اید. به زیارت کعبه مشرف می شوید و تنه آرزویتان رسیدن به حق تعالی می باشد و بس

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

فال روز متولدین دی:

حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

فال روز متولدین بهمن:

امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سحرگاهان که مخمور شبانه***گرفتم باده با چنگ و چغانه

نهادم عقل را ره توشه از می***ز شهر هستیش کردم روانه

تعبیر: نیرنگ و حیله هایی که در مورد شما به کار برده اند یکی پس از دیگری خنثی شده و این کار خداست. ملامت و ناراحتی تان دیگر تمام شده است. خودتان اراده کرده اید و غم را از دلتان بیرون نهاده اید. به دنبال حل معمایی هستید که به این زودی حل نمی شود.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 11 اسفند 94

فال روز متولدین اسفند:

حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می ترسید. برطرف کردن سستی های خودتان مهم تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم***که حرام است می آن جا که نه یار است ندیم

چاک خواهم زدن این دلق ریایی چه کنم***روح را صحبت ناجنس عذابیست الیم

تعبیر: یه قولی که داده اید عمل کنید. از صحبت کردن با نامحرمان بپرهیزید. مدتهاست که در پی حاجت خودتان این در و آن در می زنید. فکر می کنید دیگران از عهدی که با شما بسته اند پشیمان شده اند. امید داشته باشید گره ی کارتان باز می شود و کسانی کمکتان می کنند به شرط اینکه به نصایح آنها گوش کنید. به لطف خدا از دامی که برایتان پهن کرده اند رهایی پیدا می کنید و شیطان را شکست می دهید و به دولت و نیک بختی می رسید.

 

مطالب مرتبط با فال و شخصیت شناسی

 

عکس نوشته های متولدین اسفندماه

شخصیت و روانشناسی خوش تیپی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان