ramazan
ramazan

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

آفتابی طلوع میکند و با طلوع آن جهان رنگ تازه ای به خود میگیرد …. تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

آیا کمی توقعتان بالا نیست؟ شما در مورد افرادی که با شما رفت و آمد دارند خیلی وسواس دارید و از آنه انتظار دارید که برای شما همه کار بکنند. گاهی در تشخیص مرزهای انتظاراتی که می توانید از دیگران داشته باشید دچار مشکل می شوید، شاید وقت آن رسیده باشد که به این موضوع به طور جدی فکر کنید. وقتی چیزی در زندگیتان درست کار نمی کند، از یک رابطه کاری گرفته تا یک دوستی قدیمی، این بدان معناست که باید آن را برای همیشه کنار بگذارید. ممکن است ابراز احساسات ناگهانی از جانب کسی که فکر می کردید تنها دوست یا همکار شماست شما را غافلگیر کند، خودتان را برای سورپریز شدن آماده کنید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو***جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو

غلام چشم آن ترکم که در خواب خوش مستی***نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو

تعبیر: به خاطر مسائل مادی از خداوند دور شده اید. هر چند که تلاش کرده اید اما به جای اینکه به هدف نزدیکتر شوید از آن دور شده اید و این نشانه ی سستشدن ایمانتان است. باز هم به خدا توکل کنید. راه راست برایتان روشن می شود و حسودان و رقیبان شکست می خورند.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز احتمال این هست که فشارهای کاری شما را خسته و عصبی کنند. شاید خیلی زود از کوره در بروید. اما توصیه می کنیم، عمیق تر به مسایل زندگی نگاه کنید. برای هر قدمی که می خواهید بردارید برنامه ریزی کنید. بدون دانش در مورد هیچ چیز نظر ندهید. از نظر روحی احتمالا خیلی خوب نیستید و این مساله شریک عاطفی شما را دچار هراس می کند. اما با کمی تمرکز و با حفظ آرامش می توانید به او این اطمینان را بدهید این حس ها موقتی هستند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر: دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

فال روز متولدین خرداد:

به تازگی دچار مشکلی شده اید که نمی توانید هیچ راه حلی را برای پاسخ این مسئله پیدا کنید افکار نادرست و اشتباه بسیاری را در سر می پرورانید، گاهی این افکارتان خطرناک می شود. اما به شما توصیه می کنیم با دلایل منطقی و عقلانی برای حل این مشکل پیش بروید نه با دلایل احساسی. زیرا دلایل و تصمیماتی که از روی احساسات گرفته شود در آینده شما را پشیمان خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تعبیر: به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز بهموقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

فال روز متولدین تیر:

این که چه شغلی دارید اصلا مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که با تکیه با مهارت های اجتماعی و روابط عمومی بسیار قوی که دارید می توانید خودتان را به آنچه که شایستگی اش را دارید برسید. شما خیلی خوب می دانید که چه وقت لازم است حرف بزنید و چه وقت باید لب هایتان را به هم دوخته و سکوت کنید. گول حرف آنهایی که سعی دارند شما را به انجام کارها و معاملاتی با زحمت کم و سود فراوان قانع کنند را نخورید و قبل از وارد معامله شدن با هرکسی اعتبار آنها را به خوبی بسنجید. ممکن است کسی برای تشکر از شما هدیه کوچکی برایتان بخرد. چند روز باقی مانده تا آخر هفته برای شما خیلی خوب خواهد بود، از این روزها لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار***ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار

نکته ای روح فزا از دهن دوست بگو***نامه ای خوش خبر از عالم اسرار بیار

تعبیر:  اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می شود و همه چیز برایتان رنگ و بوی دیگری می گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهایتان خواهید رسید و از قفس غم رهایی پیدا می کنید، چشمتان به جمال یار روشن می شود و کامتان شیرین خواهند شد و این خبر به همگان خواهد رسید.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

 فال روز متولدین مرداد:

به جای اینکه به ساز دیگران برقصید خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید. به خودتان یادآوری کنید که قدرت درمانگر عشق حقیقی می تواند علاوه بر رضایت معنوی و احساسی، رضایت مادی نیز برای شما به همراه داشته باشد. آغوشتان را برای پذیرش آنچه دنیا به شما می بخشد باز کنید. چنانچه منتظر نامه و یا تماس تلفنی در رابطه با کاری هستید به زودی، شاید حتی امروز، آن را دریافت خواهید کرد. به غریزه و حس ششم خود اجازه بدهید در رابطه با اهداف دراز مدت شما را به راه درست هدایت کنند. در حال حاضر این احساسات شما هستند که می توانند شما را بهتر راهنمایی کنند. کمی به منطق خود استراحت بدهید و خودتان را برای غافلگیری های دلپذیر آماده کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر***پیش شمع آتش پروا نه به جان گو درگیر

در لب تشنه ما بین و مدار آب دریغ***بر سر کشته خویش آی و ز خاکش برگیر

تعبیر: شما ارزش هر کس را به پول و مقام انکس می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید و سنگینی گناه را دور بریزید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود. مرد عمل باشید.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

فال روز متولدین شهریور:

راه حل و فعالیت های تازه ای به ذهن شما وارد شده اند، بهتر است برای انجام تمام ﺁنها یک برنامه زمان بندی شده طولانی مدتی را داشته باشید زیرا تک تک برنامه هایی را که در ذهن می پرورانید در ﺁینده جواب های قطعی را به شما خواهند داد.قبل از شروع این کارها انرژی لازم را در خود بیدار کنید و سپس برای شروع کار پیش بروید.البته اکر با فرد معتمدی نیز مشورت کنید باعث می شود هر چه سریعتر به اهداف تان دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

فال روز متولدین مهر:

برای هر کاری که امروز انجام می دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی دهید. شما به راحتی می توانید با دلگرمی کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه هایی که می شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

جوزا سحر نهاد حمایل برابرم***یعنی غلام شاهم و سوگند می خورم

ساقی بیا که از مدد بخت کارساز***کامی که خواستم ز خدا شد میسرم

تعبیر: بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمات خود را از تو دریغ نکند. به عهد و پیمان خود پایبند و وفادار باش تا حق دوستی را به جای آورده باشی.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

فال روز متولدین آبان:

داشتن اعتماد به نفس سالم تحسین برانگیز است. اما امروز ممکن است به خاطر چیزهایی که فکر می کنید بهتر از دیگران می دانید، از خود راضی به نظر برسید. پس مراقب باشید که مشکل آفرینی نکنید. به نظر می رسد که امروز می توانید چیزهایی را ببینید که دیگران نمی بینند. متأسفانه این قدر زندگی تان پرمشغله شده که دیگر نمی دانید از کجا باید شروع کرد. برای این که بهترین راهکار را انتخاب کنید به دوستان تان وابسته نباشید، بلکه بهتر است به حس ششم تان اطمینان کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

معاشران ز حریف شبانه یاد آرید***حقوق بندگی مخلصانه یاد آرید

به وقت سرخوشی از آه و ناله عشاق***به صوت و نغمه چنگ و چغانه یاد آرید

تعبیر: شما فراموش نشده اید. باز هم عدا هی هستند که قدرتان را بدانند و جواب زحمتتان را بدهند. شما کسی هستید که در عین خوشی و رسیدن به مراد دیگران را هم در شادی و خوشی خود سهیم کرده اید، اما دیگران در حق تان کم لطفی کرده اند ولی باز هم مرحمت خدا نصیب شما شده و خواهد سد.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

فال روز متولدین آذر:

اگر فکر می کنید دلتان می خواهد در میان ابرها باشید و در دنیای خیال سیر و سیاحت کنید، توصیه می کنیم خیلی دور نشوید. منظور این است در دنیای واقع یباقی بمانید. برای آرامش شاید بهتر باشد یوگا کنید. البته خیال نیز به شما ایده های بزرگی می دهد. با این کار می توانید روح خود را تازه کنید. شما فرصت های بسیاری برای اجرایی کردن کارها دارید و می توانید آنها را در زمانی مناسب، به بهترین شکل انجام دهید. بهتر است امروز برای ارتقای روح خود زمان بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گر دست رسد در سر زلفین تو بازم***چون گوی چه سرها که به چوگان تو بازم

زلف تو مرا عمر دراز است ولی نیست***در دست سر مویی از آن عمر درازم

تعبیر: برای رسیدن به مقاصد خود و دیگران را فدا نکنید تا به هدف های متعالی برسید. ریاو تزویر نداشته باشید، یکرنگی راز موفقیت تان می باشد. همه ی نقشه های شما برای آینده زمانی محقق می شود که سودای طمع را کنار بگذارید و رازتان را فاش نکنید. عاقبت کارتان خیر است.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

فال روز متولدین دی:

امروز باید تصویرهای ذهنی خود را از زوایای مختلف ببینید و بررسی کنید. اگر مسایلی هستند که موجب هراس یا نگرانی شما شده اند را امروز کشف و برای برطرف کردن آنها راه چاره بیابید. نشانه های متعددی امروز در زندگی شما ظاهر خواهند شد و باید بسیار باهوش باشید و آنها را به سرعت تشخیص دهید. با نیروی فکری خود می توانید فرصت های مالی و شغلی عالی برای خود رقم بزنید. با عشقتان در مورد روحیاتتان حرف بزنید و از اینکه از واقعیت های درونی شما آگاه شود هیچ ترسی نداشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم***به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم

زاد راه حرم وصل نداریم مگر***به گدایی ز در میکده زادی طلبیم

تعبیر: بلند شو همت کن و تلاش داشته باش که برای باز شدن گره از کار خود باید اول از زور بازوی خودت دوم از یک دوست کمک بگیری. از راه درست پیش برو که در راه حرام کار به جایی نخواهی برد. طمع نداشته باش و این حق توست که برای رسیدن به هدف تلاش کنی. دل پر از غمت شاد می شود و این به خاطر امیدی است که داشته ای.

 

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز ارتباط های شما وارد فاز جدیدی می شوند و دوستان تازه ای به دایره دوستان اضافه خواهد شد. با آنها صادق باشید اما سیاست هم داشته باشید. روی تک تک کلمات خود وسواس به خرج دهید و بدون فکر هیچ حرفی نزنید و رفتاری نشان ندهید. در جمع ها و جلسات کاری حاضر شوید و با دقت بسیار به همه سخنان اطرافیان گوش کنید. همه مسایل و نکات مثبت را در ذهنتان ثبت کنید. این فرصت، ایده های خلاقانه ای در ذهن شما ایجاد خواهند کرد که موجب ارتقا کار و درآمد می شود. بهتر است چند رو زاز عشقتان دور باشید تا اگر تنشی میان شما هست، برطرف شود.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن***منم که دیده نیالودم به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم***که در طریقت ما کافریست رنجیدن

تعبیر: به دنبال راه نجاتی هستید. دیگر خسته شده اید. اطرافیانتان فقط عیوب شما را به رختان می کشند و هنرتان را نمی بینند ولی شما مهد خوبی ها هستید. با شهامت به مراد دلتان می رسید. چشم امیدتان خداست، بی طاقت نشوید، حرفی که می زنید عل کنید شما خوبی را ه اطرافیانتان یاد دهید. مواظب باشید خطا نکنید تا همه کارهایتان به باد فنا نرود.

 

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 12 اسفند 94

فال روز متولدین اسفند:

دیدار با یکی از اعضای خانواده که از شما دور بوده و یا با هم ارتباطی نداشته اید احساساتی قوی را در شما زنده خواهد کرد. خاطرات گذشته به شما هجوم می آورند و شما را غرق در افکار مختلف و یا حتی کمی عصبانی خواهند کرد. اما سعی کنید به عصبانیتتان مسلط باشید و بعد از این همه مدت این دیدار مجدد را خراب نکنید. توصیه می شود امروز سرتان به کار خودتان باشد و کاری به کار دیگران نداشته باشید، در غیر این صورت ممکن است برای خودتان دردسر درست کنید. اگر بین شما و عشقتان دلخوری پیش آمده است توصیه می کنیم برای شکستن یخ به وجود آمده پیشقدم شوید، حتی اگر این تلاش خیلی موفقیت آمیز هم نباشد شما عشق خود را ثابت کرده اید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقی حدیث سرو و گل و لاله می رود***وین بحث با ثلاثه غساله می رود

می ده که نوعروس چمن حد حسن یافت***کار این زمان ز صنعت دلاله می رود

تعبیر: خوشحال باش که به مراد دل می رسی و کار و صنعت تو بالا می گیرد و زبانزد همه ی مردم می شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی بکنی. مواظب آدم های شیطان صفت باش که می خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. عمری دراز می کنی که سرشار از شادی و خوشی است.

 

 

مطالب مرتبط با فال و شخصیت شناسی

 

عکس نوشته های متولدین اسفندماه

شخصیت و روانشناسی خوش تیپی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان