فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد
بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد
همواره شمع وجود تو روشنایی بخش
همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

حالا که به نقطه ی حساس یک رابطه نزدیک شده اید، به نظر می رسد که احساسات حاکم بر این رابطه به تدریج رنگ می بازند. ممکن است افکار منفی ناگهان هجوم بیاورند و بعد فروکش کنند، اما سکوتی که حس می کنید به این معنی نیست که همه چیز خوب پیش می رود. جلوی خشم تان را بگیرید تا چیزی نگویید که بعد پشیمان شوید. تا زمانی که بر خودتان مسلط نشده اید باید این انرژی های پر جوش و خروش را از اطراف تان دور کنید. راه حلی که به شما توصیه می شود بسیار ساده است، فقط این که رویکردتان را تغییر دهید و به صدای قب تان گوش کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر: حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما دارید چیزی را خلق می کنید و اول راه هستید اما اگر می خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. شاید بخواهید در مورد شروع کار جدیدتان با دیگران صحبت کنید اما دلایل درستی نداشته باشید . حتی اگر بین آنچه می خواهید انجام دهید و آنچه ناچار به انجام آن هستید مانده اید ، انجام هر عمل مثبتی عاقلانه تر از منتظر شانس بهتربودن برای بیان خصوصیات فردی شما است.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن***در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن

از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن***از دوستان جانی مشکل توان بریدن

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته اید و تصمیم گیری برایتان بسیار مشکل شده است راه اول برای شما ثروت و مال به دنبال دارد ولی با دلی تنگ و راه دوم نیک نامی و عشق و وصال ولی بدون ثروت و مال. راهی را انتخاب کنید که به وصال یار بیانجامد. فرصت را غنیمت بدانید و بسم الله بگویید توکل به خدا کنید.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

فال روز متولدین خرداد:

شما همیشه اهل عمل هستید، اما احساس نمی کنید بیشتر از سهم خودتان دارید کار می کنید؟ شاید وقت آن رسیده است که به خودتان بیایید. مسئولیت پذیری یک چیز است و فدا کردن زندگی شخصیتان برای دیگران چیز دیگری است. چنانچه کارتان تبدیل به منبع استرس و تعهدات بی معنی شده زمان آن رسیده است که به اوضاع فکر کنید. مجبور نیستید کارتان را ترک کنید، کافی است پروژه ها و نقش هایی را بپذیرید که بیشتر از آنها لذت می برید. تحت تأثیر این شرایط ممکن است احساسات متغیری را تجربه کنید. بهتر است امشب را بی آنکه با کسی قراری بگذارید به خانه بروید و سعی کنید زود بخوابید و به خودتان یک استراحت حسابی بدهید تا هفته جدید را با انرژی تمام شروع کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

مرا می بینی و هر دم زیادت می کنی دردم***تو را می بینم و میلم زیادت می شود هر دم

به سامانم نمی پرسی نمی دانم چه سر داری***به درمانم نمی کوشی نمی دانی مگر دردم

تعبیر: جلوی هواهای نفسانی خویش را بگیرید. هر چند که به وصال یار فکر می کنید ولی مطمئن نیستید که او هم مثل شما فکر می کند یا نه. حاضرید سر و جان خودتان را فدای یار کنید و گاهی هم از سربی قراری می خواهید دل به دیا زده و همه چیز را به او بگوئید. کمی صبر کنید دست تقدیر همه چیز را بر وفق مرادتان درست می کند

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

فال روز متولدین تیر:

شما احساس می کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر: به آنچه در گذشته خداوند بر تو عطا نموده خشنود و شکرگزار باش و بر آنچه فکر میکنی به آن نرسیده ای غمگین مباش که خداوند حکیم گاه خیری بر آنچه به ظاهر مطلوب~ما نیست قرار داده است قدر لحضات زندگی خود را بدان

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

 فال روز متولدین مرداد:

روز خوبی و سازنده ای در پیش رو دارید و با کسی که موقعیتی مافوق شما دارد در مورد نحوه انجام کارها در آینده حرف می زنید. برنامه ریزی در مورد آنچه می خواهید سر این قرار به او بگویید به شما اعتماد به نفس و شجاعت لازم را می دهد. ولی شاید بهتر باشد که بگذارید صحبت های شما مسیر طبیعی را در پیش گرفته و جریان یابند. بدین ترتیب به خوبی و زیبایی ارتباط برقرار می کنید. حقیقت درست در برابر چشمان شماست. برای درک آنچه در اطرافتان در جریان است لازم نیست سعی کنید از لابلای حرف ها چیزی بفهمید. هرچه بیشتر سعی کنید این کار را بکنید بیشتر گیج می شوید. حقیقت ساده است. آن را همانطور بپذیرید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم***غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

دل بیمار شد از دست رفیقان مددی***تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم

تعبیر: شما را به خاطر کاری که نکرده اید متهم کرده اند. دست به دعا بردارید، فقط اوست که می تواند به شما کمک کند و مرهم دل بیمارتان باشد. در موقعیتی قرار م گیرید که باید خودتان را و هنرهایتان را نشان دهید نکند که خطا رفته باشید و دوباره همه چیز را خراب کنید. حوصله به خرج دهید. همای سعادت روی شانه های شما نشسته است به شرطی که به خدا بیشتر نزدیک شوید

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

فال روز متولدین شهریور:

مسئولیت هایی بیش از آنچه توانایی انجامش را دارید پذیرفته اید و تنها راه حل این است که کارهایی را که می دانید از پسشان بر نمی آیید را کنار بگذارید، در غیر این صورت ممکن است به شهرت شما به عنوان فردی قابل اطمینان ضربه بخورد. امروز از آن روزهایی نیست که دلتان بخواهد در جاهای شلوغ و کنار هزار تا آدم غریبه بگذرد. به جای رفتن به سینما و رستوران و جاهای امثال آن وقتتان را در خانه و در کنار عزیزانتان بگذرانید. اگر تنها هستید می توانید از یکی از دوستان نزدیکتان دعوت کنیدکه به منزلتان بیاید. در مورد مشکلاتتان با کسی که دوست دارید حرف بزنید و آنها را حل کنید، پس از آن خواهید توانست از ساعاتی خوش در کنار هم لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد***بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد

بازی چرخ بشکندش بیضه در کلاه***زیرا که عرض شعبده با اهل راز کرد

تعبیر: کسی با ریا و حیله باب دوستی با شما باز کرده است. تازه اول کار است. از همین جا راهت را عوض کن و به خدا پناه ببر. دست دشمن زود رو می شود. اگر این کار را نکنی در آینده ای نزدیک از کرده ی خود پشیمان می شوی.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

فال روز متولدین مهر:

شما امروز حس تازه ای درباره اهدافتان دارید اما آن به جای اینکه یک ایده محسوس و معقول باشد مبتنی بر احساسات غیر شفاف است. شما می دانید که چه چیزی به نظر خوب می رسد با این حال مطمئن نیستید که چگونه می توانید رویاهای خود را عملی کنید.خوشبختانه نیازی نیست که با فشار و اجبار رویا و تصورات خود را محقق سازید. از شادی های موجود لذت ببرید و اجازه دهید آنها شما را به هر کجا میخواهند ببرند. اکنون این کافی است؛ شما همیشه می توانید یک برنامه واقعی بسازید که دیدگاه های شما را منعکس کند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

فاش می گویم و از گفته خود دلشادم***بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم

طایر گلشن قدسم چه دهم شرح فراق***که در این دامگه حادثه چون افتادم

تعبیر: بسیار انسان وارسته و با ایمانی هستید و جز بندگی خدا را نمی پذیرید. بارها از دام شیطان به سلامت رهایی پیدا کرده اید. جای شما بهشت برین است. جز خدمت به خلق به چیز دیگریفکر نمی کنید. مورد امتحان الهی قرار گرفته اید. سعی کنید مثل همیشه سربلند از این آزمون بیرون بیایید.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

فال روز متولدین آبان:

درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند***همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند

دی گله ای ز طره اش کردم و از سر فسوس***گفت که این سیاه کج گوش به من نمی کند

تعبیر: دست روی دست گذاشته و منتظری بخت خودش به سراغت بیاید ولی این طور نیست خودت هم همت داشته باش وگرنه هر چه ساخته ای خراب می شود و به حاجت خود نخواهی رسید. امیدوار باش، فکر بی وفایی نکن ابرهای رحمت به سویت روانه اند. به نصیحت بزرگان گوش کن.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

فال روز متولدین آذر:

امروز زیاد حال و حوصله کار گروهی را ندارید و ترجیح می دهید به تنهایی روی پروژه هایتان کار کنید. اما برای همفکری و یا گرفتن اطلاعات مجبور خواهید شد از لاک تنهایی خود خارج شوید. سعی کنید با همسر و فرزندانتان بداخلاقی نکنید، آنها دلیل این رفتار شما را درک نخواهند کرد. شما معمولا بیشتر با احساس عمل می کنید تا منطق، اما امروز از آن روزهایی است که می توانید بین عقل و احساس خود به راحتی تعادل برقرار کنید. شما می حواهید وارد ماجراهای بزرگ شوید که زندگیتان را تغییر دهند، و می توانید و باید این کار را بکنید، خوب فکر کرده و طوری برنامه ریزی کنید که روی شغل و پس انداز شما تاثیر نگذارد. به فکر یک سفر به مکانی شگفت انگیز همراه با عشقتان باشید

فال حافظ امروز متولدین آذر :

سحر با باد می گفتم حدیث آرزومندی***خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی

دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است***بدین راه و روش می رو که با دلدار پیوندی

تعبیر: حدیث درد و رنج و حاجت خویش را جز به باد به کشی دیگر نگفته اید چون می دانید که صدایتان را به خداوند می رساند. الطاف و رحمت ایزدی شامل حالتان شده است. به مقصود می رسید راهی را که می روید ادامه دهید فقط یادتان باشد کبر و غرور شما را از راهتان دور نسازد. نکند که طمع کنید و همت و تلاش را کنار بگذارید. همیشه با خدا باشید.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

فال روز متولدین دی:

فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

احمد الله علی معدله السلطان***احمد شیخ اویس حسن ایلخانی

خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد***آن که می زیبد اگر جان جهانش خوانی

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

فال روز متولدین بهمن:

به این توجه داشته باشید در رابطه عاطفی و حتی ارتباط های اجتماعی، همه چیز دو طرفه است. یعنی اگر دوست دارید به شما احترام بگذارند، به آنها احترام بگذارید. مردم همانند آینه هستند. هر چه بدهید همان را دریافت می کنید. امروز فرصت خوبی برای زیر و رو کردن رابطه عاطفی است. بیشتر در مور عشقتان کنجکاوی به خرج دهید و خواسته های طرف مقابلتان را کشف کنید. هر چه بیشتر او را بشناسید، بهتر می توانید برای آینده خود برنامه ریزی کنید. این مساله به خودتان هم کمک می کند تا با نگاه درست تر قایق زندگی را به جلو برانید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ای که با سلسله زلف دراز آمده ای***فرصتت باد که دیوانه نواز آمده ای

ساعتی ناز مفرما و بگردان عادت***چون به پرسیدن ارباب نیاز آمده ای

تعبیر: آفرین بر شما که هر کاری را حتی نیت کردن در دل را از بهر ثواب انجام می دهید و هیچ لذتی را بالاتر از خواندن نماز نمی دانید. بسیار صبور هستید و با همه کس کنار می ْئید. نیازتان را جز خدا به احدی نگفته اید. رازتان را هم به کسی نگوئید که هدف نزدیک و مرادتان در راه است

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 16 اسفند 94

 

فال روز متولدین اسفند:

این که مثل خود واقعیتان رفتار کنید بسیار ارزشمند است اما مواظب باشید در تلاش برای بی ریا بودن رفتارهای نامناسب از خودتان بروز ندهید و از خط قرمزها عبور نکنید. امروز ممکن است بی آن که بخواهید یا متوجه باشید با احساسات کسی بازی کنید. بهتر است بجای اینکه خودتان را گرفتار چیزی وضعیتی کنید که رهایی از آن مشکل است، خودتان را از درگیری کنار بکشید. در یکی از گروه های دوستانتان تغییراتی به وجود آمده است که به مذاق شما سازگار نیست، شاید باید همراهی با این گروه را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. برای این که از یک روز تعطیل زیبا همراه با عشق خود لذت ببرید و آرامشی که می خواهید را در کنار او بیابید سعی کنید انعطاف پذیر باشید و با خواسته های او نیز کنار بیایید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

 

مطالب مرتبط با فال و شخصیت شناسی

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان