فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

تقویم دل من
نسبتی با تقویم های جهان ندارد…
میانِ برگ ریزان ِخزان،
وسط چله ی زمستان هم،
می بینی نوشته اند بهار!
آن لحظه که تو….خندیدی

 

فال روز متولدین فروردین:

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می فهمند کمتر می توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می خواهید تجربه معنوی مهمی داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز***ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز

روندگان طریقت ره بلا سپرند***رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

تعبیر: در هر حال خدا را شاکر باش حتی اگر بلا بر تو نازل شود و از فراز و نشیب زندگی خسته شده باشی. با خودت کنار بیا با اشک و غم کاری از پیش نخواهی برد. سرنوشت حوادث زیادی برایت رقم زده. مرد عمل باش تا با همه ی آنها مقابله کنی و به دولت برسی.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

از آشنایی با افراد جدید هراس نداشته باشید، اما یادتان باشد که همه مسائل زندگی خود را با آنها در میان نگذارید، سعی کنید تعادل برقرار کنید. از امروز تا سه هفته دیگر به حرف هایی که می زنید، پیام ها و یا ایمیل هایی که می فرستید توجه ویژه ای داشته باشید، چرا که امکان سوء برداشت و یا سوء تفاهم بسیار زیاد است. تا جایی که می توانید حرف هایتان را صریح و بدون ابهام بگویید و خوب به آنچه می گویید فکر کنید. اگر نیاز به عشق و توجه همسرتان دارید و نمی توانید این نیاز را به زبان بیاورید با کارهایتان او را متوجه این مسئله کنید، البته که می دانید که شما هم باید به او عشق بورزید. یک چیز را در هر حالتی به یاد داشته باشید، به حریم خصوصی یکدیگر احترام بگذارید

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

فال روز متولدین خرداد:

امروز فکرتان خیلی درگیر خواهد بود، پس حتما زمانی را به تأمل و جمع کردن افکارتان بپردازید. امروز فکر روی برنامه پیش رفتن را از سرتان بیرون کنید، امروز روز تصمیمات ناگهانی و از آن روزهایی است که سرشار از هیجان هستید و حتی به انجام کارهایی وسوسه می شوید که با شخصیت شما جور در نمی آیند، اما بهتر است از انجام کارهای دیوانه وار دوری کنید. اگر هنوز عاشق نشده اید و عشقتان را در میان دوستان و آشناهایتان نیافته اید، وقت آن رسیده کهراه آن را برای خودتان باز کنید و به خود فرصت عاشق شدن بدهید. حواستان به اطراف باشد

 فال حافظ امروز متولدین خرداد :

بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد***بهار عارضش خطی به خون ارغوان دارد

غبار خط بپوشانید خورشید رخش یا رب***بقای جاودانش ده که حسن جاودان دارد

تعبیر: شما مثل کسی هستید که بدون تامل کاری را انجام می دهد. ظواهر شما را فریفته است. تازه مشکلات شما بعد از این شروع می شود. بهتر است در مورد کاری که می خواهید انجام دهید مشورت کنید وگرنه به شما آفت می رسد. تاخیر جایز نیست از تجربه ی دیگران استفاده کنید.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

فال روز متولدین تیر:

امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای که رویش کار می کرده اید را تمام کنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نکنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را کنترل کنید. بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر:  خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

 فال روز متولدین مرداد:

حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد***از سر پیمان برفت با سر پیمانه شد

صوفی مجلس که دی جام و قدح می شکست***باز به یک جرعه می عاقل و فرزانه شد

تعبیر: دعاهای تو بر سر نماز صبح و شب بی ثمر نماند خداوند دری به رویت باز کرد و آن رسیدن به عقل و فرزانگی است. دوست را از دشمن به راحتی می توانید تشخیص دهید و می فهمید که از کجا به شما آفت می رسد از آنجا دوری می کنید و در نهایت تصمیم های عاقلانه می گیرید.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

فال روز متولدین شهریور:

از بهانه آوردن دست بردارید. عینک خوش بینی و بی خیالی را نیز از چشمان خود بردارید. باید عمیق تر به زندگی و رویدادها نگاه کنید. احتمالا در ارتباط های خود با موانع و مشکلات بزرگی روبه رو شوید. امروز در هیچ زمینه ای تصمیم گیری نکنید. هیچ قولی ندهید. حتی حرف های جدی هم نداشته باشید. اعصابتان ناآرام است و نمی توانید درست فکر کنید و ممکن است کارهای خود را خراب کنید. به دعوت دوستان پاسخ منفی بدهید. امروز برای آغاز کار یا دوستی زمان خوبی نیست.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد***چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد

آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت***آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد

تعبیر: با کوچکترین اتفاقی فکر می کنید دنیا به آخر رسیده و بسیار غصه می خورید. خداوند هر چه که برای شما تقدیر کرده همان رقم خواهد خورد. خودتان به فکر چاره باشید و از یار قدیم خودتان کمک بخواهید در نهایت این خواست خدا بوده است.

 

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

فال روز متولدین مهر:

امروز دوستانتان با شما تماس می گیرند و می خواهند به شما سری بزنند. در ابتدا ممکن است کمی برای تمییزی خانه استرس داشته باشید اما نگران نباشید همه چیز بی عیب و نقص پیش خواهد رفت. شما تنها کسی هستید که فکر می کنید خانه تان احتیاج به گردگیری دارد. بنابراین با خیال راحت از میهمانی خود لذت ببرید. وقت آن است کمی هم به خودتان بیاندیشید و برای خودتان وقت بگذارید. گاهی ممکن است درباره مسیری که پیش رو دارید، نگران باشید اما مطمئن باشید همه چیز حل خواهد شد. عشق قدیمی تان دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. بهتر است از همان ابتدا آنچه را می خواهید با او بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید***وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

صفیر مرغ برآمد بط شراب کجاست***فغان فتاد به بلبل نقاب گل که کشید

تعبیر: شکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نمی رسی. به وضیفه ات عمل کن در این صورت است که مژده ی رسیدن به مراد را به تو می دهند. امروز سعی و تلاش کن فردا به بوستان آرزویت می رسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می گذرد.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

فال روز متولدین آبان:

امروز حس و حال بسیار خوبی دارید. سرشار از شادی و انرژی های مثبت هستید. از این فرصت برای شکل دادن به رویاهای جدید استفاده کنید. اگر تصور می کنید در کارهای خود با مشکلی مواجه هستید، آن را با افراد قابل اعتماد مطرح کنید و از آنها همفکری و مشورت بگیرید. هیچ فرصتی بهتر از زمان حال نیست. در همین لحظه زندگی کنید و لذت ببرید. با عشقتان می توانید برای یک تفریح خارج از شهر یا سفر یک روزه مشورت و برنامه ریزی کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی

تعبیر: همه چیز مهیاست ولی کاری انجام نمی دهی. تعلل جایز نیست وگرنه همه چیز و همه کس را از دست می دهی و در بوستان زندگی خاری هم نصیبت نمی شود.، دوراندیشی نمی کنی فرصتها را از دست می دهی برای همین است که درخت ارزوهایت به ثمر نمی نشیند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

فال روز متولدین آذر:

امروز احساس بیقراری می کنید و نمی دانید که دلیل آن چیست. مهم نیست. مطمئن باشید که تا فردا احساس آرامش به شما برمی گردد. صحبت های پشت پرده با اعضای مسن خانواده شاید به شما کمک کند که صحنه خانه خود را پایدار کنید. کمک گرفتن چیز بدی نیست. با آنکه ممکن است نشانه هایی از احساس و عاطفه بین شما و فردی که با او قرار دارید نباشد، ولی این قرار به طریقی خاص می شود. اشتیاقی واقعی به و درباره موضوعات صحبتی که انتخاب می کنید ایجاد می شود. اینجاست که شما زمینه مشترکی می یابید که شما را عمیقاً به هم نزدیک می کند و رابطه پرشوری را تضمین می کند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر***پیش شمع آتش پروا نه به جان گو درگیر

در لب تشنه ما بین و مدار آب دریغ***بر سر کشته خویش آی و ز خاکش برگیر

تعبیر: شما ارزش هر کس را به پول و مقام انکس می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید و سنگینی گناه را دور بریزید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود. مرد عمل باشید.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

فال روز متولدین دی:

شما تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده ای نه چندان دور خواهید رسید فقط باید تلاش کنید.شانس تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه های زندگی تان امتحان کنید از ریسک کردن ابایی نداشته باشید.اجازه ندهید ندای درونی تان به شما ترس و اظطراب وارد کند که از انجام کارهایتان باز بمانید.به جای این کارها کمی به ﺁینده تان امیدوار باشید تا موفق شوید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

فال روز متولدین بهمن:

امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد***بنده طلعت آن باش که آنی دارد

شیوه حور و پری گر چه لطیف است ولی***خوبی آن است و لطافت که فلانی دارد

تعبیر: هر حرفی را در هر جا نزنید که به ضرر خودتان تمام می شود. خیلی زود گول ظاهر را می خورید. صورت زیبا نشان از سیرت زیبا نیست. مهم اخلاق و قلب پاک افراد است.

 

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 18 اسفند 94

فال روز متولدین اسفند:

ممکن ست که شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می توانید بگیرید این است که می توانید توانایی هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می کند که روز بهتری داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می دادت

تعبیر: به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

مطالب مرتبط

شخصیت شناسی جدید با مداد جادویی!!

تست شخصیت شناسی فضول ها!

شخصیت شناسی تصویری و جالب 100 ساله !

شخصیت شناسی افراد از روی لباس

شخصیت شناسی نامزد قبل از ازدواج

طالع بینی و شخصیت شناسی با استفاده از حالت ناخن


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان