ramazan
ramazan

برادر خلافکار ستاره سرشناس تحت تعقیب (عکس)

برادر خلافکار ستاره سرشناس تحت تعقیب (عکس)

برادر خلافکار ستاره معروف جهان تحت تعقیب پلیس است …

 

 لئوناردو دی کاپریو در حال سپری کردن رویایی‌ترین سال دوران زندگی خود است، اما اوضاع برای تمام افراد خانواده او به این خوبی نیست.

 

آدام فرر برادرخوانده لئوناردو دی‌کاپریو و نخستین الهام‌بخش بازیگر «گرگ وال‌استریت» در راه بازیگر شدن پس از حضور نیافتن در دادگاه تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. فرر قرار بود به اتهام دزدی در دادگاه حضور یابد.

 

برادر دردسرساز دی‌کاپریو که مدتی با اعتیاد به مواد مخدر دست‌وپنجه نرم می‌کرد، ماه ژانویه به سرقت اشیایی به ارزش کمتر از 700 پوند متهم و قرار شد که 18 فوریه برای رسیدگی به اتهامش در دادگاه حاضر شود. البته این بازیگر سابق در دادگاه حضور نیافت و از این روی تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است.

 

 

برادر خلافکار ستاره سرشناس تحت تعقیب (عکس)

دی کاپریو در کنار برادر خوانده اش

 

یکی از اعضای خانواده در این باره گفت : «آدام همچنان به فرار از مسئولیت‌های خود ادامه می‌دهد. ادامه این روند به زندانی شدن دوباره او منجر خواهد شد. او پیش از این با مواد مخدر دست‌به‌گریبان بود و حالا در دردسر تازه‌ای افتاده است.»

 

حضور آدام فرر در سریال‌های تلویزیونی دهه هشتاد مانند «گالکتیکا» یکی از دلایل علاقه‌مند شدن بازیگر «اگه میتونی منو بگیر» به بازیگری بود. این دو پس از ازدواج پدر دی‌کاپریو و مادر آدام تمام دوران کودکیشان را با هم گذراندند، اما زندگی هر کدام سرانجام بسیار متفاوتی داشت.

 

دی‌کاپریو هفته گذشته پس از چهار دور ناکامی سرانجام اسکار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در «بازگشته از گور» به دست آورد.

 

برادر خلافکار ستاره سرشناس تحت تعقیب (عکس)

 

دی کاپریو و برادر خوانده اش

 

مطالب مرتبط

سیری در زندگی لئوناردو دی کاپر یو

5 هکر خطرناکی که در دنیا تحت تعقیب هستند (عکس)

ازدواج خانم بازیگر معروف تایتانیک برای سومین بار/ عکس

زیباترین عکس های کیت وینسلت در کریسمس 2014

چهره بسیار عجیب و سوال برانگیز بازیگر معروف! عکس

سورپرایز خواننده زن همجنسگرا (عکس)

لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! فقط بخند


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان