ramazan
ramazan

چهره تکان دهنده زن قائمشهری بخاطر استفاده از جادو (عکس)

مجموعه : جالب ترین ها
چهره تکان دهنده زن قائمشهری بخاطر استفاده از جادو (عکس)

خبری تکان دهنده از قائم شهر و وضعیت تکان دهنده یک زن و شوهر بخاطر استفاده و اعتقاد به جادو و جنبل را در بخش خبری سایت ناز وب دنبال کنید.

 

خرافه پرستی و پناه بردن به جادوگری برای درمان بیماری یک زن او را در آستانه مرگ قرار داده است و وضعیت هولناکی را برای وی ایجاد کرده است. راز این سرنوشت عجیب هنگامی فاش شده است که یکی از ساکنان منطقه‌ای در قائمشهر با انتشار بوی تعفن از خانه‌ای امدادگران اورژانس را در جریان قرار داده است.دقایقی بعد وقتی مأموران اورژانس خود را به محل حادثه رساندند از دیدن صحنه زجر کشیدن یک زن سالخورده شوک زده شدند.

 

این زن و مرد در حالی که در ناحیه سرش زخم‌های بزرگی دیده می‌شد، در حال زجر کشیدن و دست و پنجه نرم کردن با مرگ بود.

 

 

چهره تکان دهنده زن قائمشهری بخاطر استفاده از جادو (عکس)

 

ذکریا اشک‌پور مدیر روابط عمومی اورژانس مازندران درباره این حادثه اظهار داشته است: در ساعت ۱۸ عصر یکشنبه 16 اسفند ماه امسال شخصی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مازندران تماس گرفت و شرح حال یک بیمار را به همکاران ارتباطات داد.

 

وی افزود: در این گزارش زن 70 ساله‌ای که از ناحیه سر دارای زخم عمیقی بود که  بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی از پایگاه شماره یک قائمشهر به محل اعزام شدند. اشک‌پور ادامه داد: نیروهای اورژانس به محض حضور در خانه بیمار با بوی تعفن بسیار شدید و مشمئز‌کننده مواجه شدند که دلیل آن عفونت شدید زخم ناحیه سر زن بوده است.

 

وی ادامه داده است: به گفته نیروهای اورژانس، شوهر این زن مدت‌ها از جادوگران برای درمان سر وی استفاده می‌کرد و از آنجایی که هیچ یک از همسایه‌ها به دلیل بوی تعفن شدید قادر به نزدیک شدن و کمک نشدند، آمبولانس کمکی درخواست شد و پایگاه هفت تیر قائمشهر به محل اعزام شد و این زن 70 ساله راکه با شوهرش تنها در خانه استیجاری در مطهری محله قائمشهر زندگی می‌کرد، پس از انجام اقدام‌های اولیه پیش بیمارستانی به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل کردند.

 

گفتنی است عوامل اورژانس با استشمام قهوه توانستند اندکی از خاطره بوی بسیار بد این مأموریت بکاهند.

 

چهره تکان دهنده زن قائمشهری بخاطر استفاده از جادو (عکس)

 

مطالب مرتبط

پسری که به خاطر دُمَش پرستیده می شود! عکس

دختری که پرستیده می شود (عکس)

انسان هایی که با چشمانشان شما را جادو می کنند ! +(عکس)

تصاویری که چشمان شما را جادو می کند

دختری که با عکس خود شما را جادو می کند! عکس

این دختر 3 ساله با پنیر خامه ای جادو می شود!! عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان