فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

آفتابی طلوع میکند و با طلوع آن جهان رنگ تازه ای به خود میگیرد

تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم***تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود***مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز روزی بسیار پرمشغله برای شما خواهد بود و بیشتر وقتتان در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی مثل پرداختن صورت حساب ها و قسط ها و امثالهم خواهد گذشت. هرچند این کار خسته کننده به نظر می رسد، اما باعث می شود خیالتان راحت شده و ذهنتان برای انجام کارهای مهمتر آماده شود. امروز و یا یکی از همین روزها ممکن است به ترفیعی غیر منتظره دست پیدا کنید که برای آن مدیون یکی از همکاران نزدیکتان خواهید بود، یادتان باشد حتما از او تشکر کنید. چرا که با این ترفیع زندگی شما تغییر خواهد یافت. بد نیست کمی وقت هم برای سرگرمی های مورد علاقه تان بگذارید و به خودتان استراحت دهید. برای اینکه کارمان را به نحو احسن انجام دهیم همه ما گاهی نیاز به استراحت داریم.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان***که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان

مست بگذشت و نظر بر من درویش انداخت***گفت ای چشم و چراغ همه شیرین سخنان

تعبیر: به شما می گویند که چرا به دنبال پول و ثروت نمی روید و همیشه دم از شعر و عاشقی می زنید. در جواب می گوئید زندگی مرفه بدون عشق معنا ندارد و به این سخن خود معتقد هستید. به دنیای فانی تکیه نمی کنید. خوشی را در پرهیز از گناه می دانید و معتقدید که باید مرد خدا بود.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روز متولدین خرداد:

امروز تا دلتان می خواهد رویاپردازی کنید، بزرگ ترین رویاهایی که به ذهنتان می آیند! امروز ذهنتان سرشار از ایده های ناب و تازه است. دلتان می خواهد کار جدید و کلاس بالایی را شروع کنید. بهتر است نقشه هایتان را برای خودتان نگه دارید. حداقل تا وقتی که چیزی واقعا تاثیرگذار برای ارائه به دنیا داشته باشید. در واقع بهتر است امروز هیچ چیز جدیدی را شروع نکنید. یک کار جدید، یک دویتی جدید، یک رابطه جدید، هیچ کدام امروز به شماتوصیه نمی شوند. حتی اگر اولین دیدارتان با کسی را برای امروز برنامه ریزی کرده اید بهتر است آن را به تعویق بیندازید. امروز جاه طلبی های اطرافیان به نظرتان خیلی خنده دار خواهد آمد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش***حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

شکنج زلف پریشان به دست باد مده***مگو که خاطر عشاق گو پریشان باش

تعبیر: از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می کنی و به فر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی، دل و زبانت یکی باشد. عمرتان طولانی است.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روز متولدین تیر:

چند قدم دور شده و به اوضاع چند وقت گذشته به صورت کلی نگاه کنید، به سادگی پی خواهید برد که چه کسی و چه چیزهایی مسئول مشکلات اخیر بوده اند. اما لازم نیست کاری بکنید، افرادی که مقصر هستند به زودی متوجه اشتباه خود خواهند شد. امروز ممکن است عشقتان به شما پیشنهاد کند که همراه با هم به مسافرت بروید، شاید به جایی که مدت هاست آرزوی دیدنش را داشته اید. اگر با ایده او موافق هستید در آرامش کامل و با خیال راحت برنامه ریزی ها را به او بسپارید و خودتان را برای لذت بردن از یک سفر آرامش بخش آماده کنید. این فرصت خوبی برای تجدید عشق و احساساتتان نسبت به یکدیگر می تواند باشد، پس فرصت را غنیت بشمارید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد***ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد

به خط و خال گدایان مده خزینه دل***به دست شاهوشی ده که محترم دارد

تعبیر:  تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

 فال روز متولدین مرداد:

امروز صبر و طاقت شما را یکی از اعضای خانواده امتحان می کند.مدام نظرشان عوض می شود و خستگی ناپذیر و خیلی هم نامرتب هستند.چیزی که شما را واقعاًعصبانی می کند شلختگی است.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد***نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد

چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان***که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد

تعبیر: دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روز متولدین شهریور:

به جای اینکه به ساز دیگران برقصید خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید. به خودتان یادآوری کنید که قدرت درمانگر عشق حقیقی می تواند علاوه بر رضایت معنوی و احساسی، رضایت مادی نیز برای شما به همراه داشته باشد. آغوشتان را برای پذیرش آنچه دنیا به شما می بخشد باز کنید. چنانچه منتظر نامه و یا تماس تلفنی در رابطه با کاری هستید به زودی، شاید حتی امروز، آن را دریافت خواهید کرد. به غریزه و حس ششم خود اجازه بدهید در رابطه با اهداف دراز مدت شما را به راه درست هدایت کنند. در حال حاضر این احساسات شما هستند که می توانند شما را بهتر راهنمایی کنند. کمی به منطق خود استراحت بدهید و خودتان را برای غافلگیری های دلپذیر آماده کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

طایر دولت اگر باز گذاری بکند***یار بازآید و با وصل قراری بکند

دیده را دستگه در و گهر گر چه نماند***بخورد خونی و تدبیر نثاری بکند

تعبیر: حاضر برای رسیدن به مرادت هر چه داری بدهی ولی فکر می کنی کسی به حرفت گوش نمی دهد و همه از تو دوری می کنند. این طور نیست یارانت به کمکت آمده و دستت را م گیرند. در حق تو بخشش می کنند. خبر رسیدن به مقصود و ناکامی دشمن در راه است

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روز متولدین مهر:

احساس این که قرار است شخصی به دیدنتان بیاید تمام روز با شما خواهد بود. به احتمال زیاد حسس ششمتان به شما راست می گوید، فقط در یک چیز اشتباه می کند و آن این است که به احتمال زیاد بیش از یک نفر به دیدن شما خواهد آمد. برخی از دوستانتان ممکن است اخبار خوبی داشته باشند که دلشان می خواهد هرچه زودتر با شما در میان بگذارند. پس خانه را مرتب کنید، منتظر بمانید و وقتی آمدند خودتان را تعجب زده نشان دهید. امروز عشقتان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد، پس شما نیز سعی کنید او را شاد کرده و شبی زیبا را در کنار یکدیگر بگذرانید. وقت آن رسیده است که برای یک تعطیلات لذت بخش برنامه ریزی کنید، شما نیاز به استراحت دارید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روز متولدین آبان:

مثل انیکه شما این احساس را پیدا کرده اید که برنامه های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی***وین دفتر بی معنی غرق می ناب اولی

چون عمر تبه کردم چندان که نگه کردم***در کنج خراباتی افتاده خراب اولی

تعبیر: مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روز متولدین آذر:

شما امروز فقط احساس سرحال بودن می کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می توانید از کارتان لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ساقی ار باده از این دست به جام اندازد**عارفان را همه در شرب مدام اندازد

ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال***ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد

تعبیر: نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روز متولدین دی:

بالاخره پس از مدت ها مسیری که به سوی موفقیت می رود را باز یافته اید و اوضاع دارد روبراه می شود، اما توجه داشته باشید که این اتفاق قرار نیست در یک شب بیفتد و باید صبور باشید. این که بدانیددر کارتان چه می خواهید و هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید کلید موفقیتتان خواهد بود. زندگی خانوادگیتان نیز روند رو به رشدی پیدا کرده است. روابطتان با همسرتان بهتر از قبل شده است و اکنون با از بین رفتن موانع و مشکلات قدیمی زندگی مشترکتان نیز بهبود خواهد یافت. زندگی برای شما لذت بخش تر خواهد شد، زمان درخشش شما بالاخره فرا رسیده است. اگر به جای حرف دیگران به غریزه خود اعتماد کنید وجدان بسیار راحتتری خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین دی :

راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد***شعری بخوان که با او رطل گران توان زد

بر آستان جانان گر سر توان نهادن***گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

تعبیر: تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه ی افتخاربرای همگان خواهد شد. دنیای مادی و معنوی تان تضمین می شود. درهای بسته به رویتان باز می شود و شما خیلی زود به مراد دلتان می رسی اما مواظب سلامتی ودتان باشید که هر چه دارید از دولت قرآن است.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روز متولدین بهمن:

آخرین باری که به جای خواسته های دیگران به خواسته های خودتان فکر کرده اید چه زمانی بوده است؟ به نظر می رسد خیلی وقت است این کار را نکرده اید، پس همین الان دست به کار شوید. اگر احساس می کنید که به چالش کشیده شده اید و یا در وضعیت بدی قرار گرفته اید سعی کنید به آن جاخالی بدهید و فعلا خودتان را از آن کنار بکشید تا بعدا به آنها رسیدگی کنید. البته بعضی رابطه ها و دوستی ها این اواخر خوب پیش نمی روند و در آستانه انفجار به نظر می رسند، مواظب ترکش های این انفجار باشید. برای شش ماه آینده به نفعتان است که به جای حرکت خرگوشی، مثل لاک پشت آهسته و پیوشته پیش بروید تا نتایج مورد نظرتان را بگیرید. اگر با عشقتان قرار دارید سعی کنید امشب را برای او به یاد ماندنی بکنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند***پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند

به فتراک جفا دل ها چو بربندند بربندند***ز زلف عنبرین جان ها چو بگشایند بفشانند

تعبیر: با یک اتفاق کوچک خیلی زود از پا در می افتی و فکر می کنی دیگر کارت تمام است. همه ی کارهایت نیمه تمام باقی مانده است. خودت می دانی اگر اراده کنی همیشه بهترین ها مال توست ولی تنبلی کرده و تدبیر کارت را به دست دیگری می سپاری. خودت را کنار نکش و همیشه در میدان کار و کوشش باش. تو موفق می شوی.

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روز متولدین اسفند:

مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر: مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.

 

مطالب مرتبط

فال و طالع بینی ازدواج دخترهای مجرد

فال و طالع بینی عطسه در ایام هفته!

فال بی نظیر انگشتان دست

فال و طالع بینی شمع

فال و طالع بینی سلامتی

آموزش گرفتن فال پاسور


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان