ramazan
ramazan

جنجال دختران دوقلویی که دو پدر دارند ! عکس

مجموعه : جالب ترین ها
جنجال دختران دوقلویی که دو پدر دارند ! عکس

مردی که با زرنگی و هوش خودتوانست ثابت کند که دوقلوهایش دو پدر دارند! ماجرای عجیب ترین تولد دوقلوهای دو پدری را در بخش جذاب وخواندنی سایت نازوب دنبال کنید.

 

 

 تردید یک مرد ویتنامی در هویت کودکان دوقلوی او با آزمایش ژنتیک به یقین تبدیل شد. یک تست دی‌ان‌ای ثابت کرده است که تنها یکی از دوقلوها کودک اوست. دو قلوهای ناتنی مورد بی‌سابقه‌ای نیستند.

 

داشتن دو دختر یکی با موهای فرفری و پرپشت و دیگری با موهای صاف و کم پشت برای پدر و مادرها مورد عجیب و غریبی نیست؛ حتی اگر این دخترها دوقلو باشند و هیچ شباهتی به هم نداشته باشند.

 

دو قلوهای دو تخمکی شباهت بسیار اندکی به یکدیگر دارند. با این‌حال حالت و فرم موهای دختران دوقلوی یک مرد ویتنامی او را به تردید می‌اندازد.

 

این دو کودک که به گزارش نازوب ، حال دو سال دارند، آنقدر با هم متفاوت هستند که فامیل مرد را هم به شک می‌اندازند. آنها از پدر کودکان می‌خواهند که آزمایش دی‌ان‌ای انجام دهد.

 

پدر این دو کودک که نگران بوده است یکی از دختران در بیمارستان با نوزاد دیگری تعویض شده باشد خواستار آزمایش ژنتیک برای اطمینان از هویت آنها می‌شود.

نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای نشان می‌دهد که تنها یکی از این دو کودک ریخته ژنتیکی او را دارد اما هر دو دختر ریخته ژنتیکی مادر را دارا هستند.

 

مادر این کودکان در نهایت اعتراف می‌کند که پیش از بارداری در فاصله کوتاهی با چند مرد رابطه جنسی داشته است.

دوقلوهای ناتنی بسیار نادر هستند و تا کنون کمتر از ۲۰ مورد دوقلوی از دو پدر در سراسر جهان ثبت شده است.

 

جنجال دختران دوقلویی که دو پدر دارند ! عکس

دلیل رشد دو جنین از دو پدر در رحم یک زن باوری همزمان دو تخمک بالغ از اسپرم‌های دو مرد است.

اگر زنی که دو تخمک بالغ دارد، در فاصله چند روز با دو مرد رابطه جنسی داشته باشد، احتمال دارد این تخمک با اسپرم‌های متفاوت باور شوند و در نتیجه دو قلوهایی با دو پدر متفاوت در رحم او رشد کنند.

 

سال گذشته موردی مشابه کودکان ویتنامی در آمریکا جنجال‌برانگیز شد. در آمریکا مردی در دادگاه موظف به پرداخت نفقه برای دو کودک دوقلو شده بود با انجام آزمایش دی‌ان‌ای ثابت کرد که تنها پدر یکی از آنهاست.

 

این مرد با تصمیم قاضی دادگاه در نهایت تنها موظف به پرداخت نفقه فرزند خود شد.

 

 

مطالب مرتبط

زنی که یک مرد است دوقلو به دنیا آورد!(عکس)

عکس های دیدنی دو خواهر دوقلو با یک مغز مشترک!! جلل الخالق

پیرمرد قوی 85 ساله زن 45 ساله را دوقلو باردار کرد (عکس)

عکس های دیدنی و زیبا از گردهمایی دوقلوهای ایرانی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان