ramazan
ramazan

10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

مجموعه : جالب ترین ها
10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

اگر می خواهید با 10 پرنسس که در حال حاضر بر کشور خود فرمانروایی می کنند آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

جتسان پما، ملکه بوتان

 

 

10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

 

 

جتسان پما، پرنسس شرقی، با داشتن تنها 23 سال، جوان ترین پرنسسس فهرست ما است. همسر او جیگمی خسار نامگیال وانگچوک نام دارد که از سال 2006 پادشاه بوتان بوده است. این دو با هم سرزمینی دور افتاده را پادشاهی می کردند که از تکنولوژی به دور بوده و تنها چند سال است که تلویزیون و رادیو در دسترس آنها قرار گرفته است. مردم بوتان نسبت به این پرنسس علاقه زیادی نشان می دهند و از او حمایت می کنند. پدر جتسان خلبان و مادرش یک شاهزاده بوده است به همین دلیل ملکه بودن او، هیچ تعجبی ندارد.

 

همسرش درباره شخصیت ملکه می گوید: «او خیلی خونگرم و مهربان است و این خصوصیات در کنار عقل و منطق او که با افزایش سن و به دست آوردن تجربه به دست می آید، او را تبدیل به فردی ایده آل برای خدمت به مردم کرده است.

 

آنها تصمیم گرفته اند یک ازدواج تک همسری داشته باشند و ازدواج های چندگانه با عمو و عمه زاده ها را متوقف کنند.

 

به غیر از علاقه به مد، ملکه جوان به بهبود فرنگ مردمانش نیز اهمیت زیادی می دهد. در پیج اینترنتی نمایش مد خیابانی بوتان می توان عکس های بسیاری از این او و کت های سبک رالف لورن و چکمه های یوگ مشاهده کرد.

 

در کل این زوج در ورود مدرنیته به فرهنگ و آیین کشورشان موفق بودند، چیزی که مردم سنتی بوتان از بابت آن نگرانند.

 

کیشا اومیلانا، ملکه نیجریه

 

10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

 

کیشا اومیلانا، اهل کالیفرنیا، با ادکونل ادبایو اومیلانا ازدواج کرد. اما او قبل از این که دل شاهزاده را ببرد، در زمینه مد و فشن در جهان نیز موفقیت های زیادی کسب کرده بود. او اولین زن آفریقایی آمریکایی تبار در جهان است که برای سه دوره در تبلیغات موی شرکت «پنتن» حضور یافت و لقب «بهترین مو» را از آن خود کرد. او با همسر خود یک شرکت رسانه تاسیس کرد که موفقیت های زیادی را در زمینه های اینترنت، سرگرمی و کسب و کار برای آنها به همراه داشت.

 

تاتیانا، ملکه یونان و دانمارک

 

10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

 

تاتیانا در ونزوئلا متولد شد. اگر چه او از نوادگان شاهزاده هسه، ویلیام دوم، است اما در زمینه های دیگری نیز فعالیت داشته است. به عنوان مثال او مدتی مدیر و برنامه ریز طراح مد مشهور، دیان فون فورستنبرگ، بوده است. او شاهزاده نیکولاس را طی فعالیت های حرفه ای که در این زمینه داشته ملاقات کرده و در نهایت در سال 2010 با او ازدواج کرد. او در خیریه های متفاوت نیز فعالیت های گسترده ای دارد که قابل ستایش است.

 

زارا فیلیپس، ملکه انگلستان

 

10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

 

زارا فیلیپس نوه ملکه الیزابت دوم، سوارکار بریتانیایی است. مادرش پرنسس ان، تنها فرزند دختر ملکه الیزابت و شاهزاده فیلیپ دوک ادینبرا است. زارا تنها دختر پرنسس ان از همسر اولش مارک فیلیپس، راه مادر و پدرش در سوارکاری را دنبال کرد.

 

پرنسس ان در المپیک ۱۹۷۶ مونترال عضو تیم سوارکاری ترکیبی بریتانیا بود و پدرش هم برنده مدال طلای سواری در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ. زارا فیلیپس نیز در المپیک تابستانی ۲۰۱۲ با تیم سوارکاری بریتانا به مدال نقره دست یافت. او در سال 2005 با مایک تیندال، که او هم مانند خودش یک ورزشکار است، ازدواج کرد.

 

ویکتوریا، ملکه سوئد

 

10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

 

پرنسس ویکتوریا فرزند ارشد خانواده سلطنتی سوئد، در سال 1977 میلادی در شهر استکهلم متولد شد و طی یک تحول ساختاری سلطنتی که در سوئد در سال 1979 بوجود آمد، او جدا از این که یک زن است، وارث تاج و تخت سوئد محسوب شد. این تحول او را به پنجمین زن وارث تاج و تخت در کشور سوئد مبدل کرد.

 

ازدواج او با دانیل وستلینگ در روز ۱۹ ژوئن ۲۰۱۰ در کلیسای جامع استکهلم رخ داد. این مراسم بزرگترین ازدواج سلطنتی اروپا از زمان ازدواج چارلز شاهزاده ولز با دیانا اسپنسر در ۱۹۸۱ توصیف شده است. دانیل که 4 سال از ویکتوریا بزرگ تر است، یک مربی خصوصی ورزشی می باشد و به همین خاطر با او آشنا شد. ازدواج آنها به دلیل این که دانیل از خاندان سلطنتی نبوده است، سرو صدای زیادی بر پا کرد.

 

ملکه از بچگی با مشکلات معده درگیر بود اما خوشبختانه با آن جنگید و سلامت و اعتماد به نفس خود را بار دیگر به دست آورد.

 

مادلین، ملکه سوئد

 

10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

 

مالدین، ملکه هلسینگلند و یستریکلند، خواهر کوچک تر ملکه ویکتوریا، کوچک‌ترین فرزند و دختر دوم کارل گوستاف شانزدهم پادشاه سوئد و ملکه سیلویا است. وی که در زمان تولد سومین نفر در نوبت جانشینی سلطنت سوئد بود، از زمان تولد خواهرزاده‌اش استل در سال ۲۰۱۲، چهارمین نفر در این لیست است.

 

شاهدخت مادلین در سال ۲۰۰۶ با دریافت مدرک کارشناسی در تاریخ هنر، نژادشناسی و تاریخ مدرن از دانشگاه استکهلم فارغ‌التحصیل شد. او مهارت های بسیاری از اسب سواری گرفته تا اسکی، رقص، تئاتر و هنر دارد.

 

در سال ۲۰۰۹ نامزدی شاهدخت مادلین با وکیلی سوئدی به نام یوناس برگستروم اعلام شد و قرار بود ازدواج آن دو در نیمه دوم سال ۲۰۱۰ انجام شود. اما بعداً این ازدواج به تعویق افتاد و نهایتاً در آوریل ۲۰۱۰ لغو شد. او بعد از این اتفاق به نیویورک رفت و در بنیاد خیریه‌ای که توسط مادرش تاسیس شده مشغول به کار شد. او مجدداً در سال ۲۰۱۲ با یک تاجر بریتانیایی-آمریکایی به نام کریستوفر اونیل نامزد شد. جشن ازدواج این دو در ۸ ژوئن ۲۰۱۳ در کاخ سلطنتی استکهلم برگزار شد.

 

لتیسیا، ملکه آستوریاس

 

10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

 

لتیسیا با فیلیپه، شاه آستوریاس و وارث تاج و تخت اسپانیا، ازدواج کرد. او قبل از این ازدواج یک روزنامه نگار موفق بود. لتیسیا به یک خانواده سطح متوسط جامعه تعلق دارد و از این بابت نه تنها شرمنده نیست بلکه به خاندان خود نیز افتخار می کند. او فارغ التحصیل کارشناس ارشد در رشته خبرنگاری است و تا به حال در زمینه های خبری مهمی مانند انتخابات رئیس جمهوری در واشنگتن دی سی، جنگ عراق، واقعه 11 سپتامبر و … فعالیت داشته است. پس از ازدواج اش با فیلیپه او صاحب دو دختر شد. خانواده آنها در منطقه ای دور از شهر و کاخ اصلی زندگی می کنند.

 

شارلین، ملکه موناکو

 

10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

 

شارلین شناگر و قهرمان ملی سابق است اما شهرت او زمانی به اوج خود رسید که با پرنس آلبرت ازدواج کرد. او با ظاهر زیبایی که دارد، در دنیای مد، فشن و سینما موفقیت های زیادی را به دست آورده است.

 

او بازیگر مشهور سینمای آمریکا و برنده جایزه اسکار بود که پس از ازدواج با شاهزاده موناکو در سال ۱۹۵۶ لقب شاهزاده گریس گرفت. انجمن فیلم آمریکا وی را از جمله بزرگترین بازیگران زن تمامی دوران‌ها می‌داند.

 

ماری، ملکه دانمارک

 

10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

 

ماری همسر خود را برای اولین بار در استرالیا ملاقات کرد. این طور به نظر می رسد که او و همسرش فردریک ولیعهد دانمارک، در نگاه اول عاشق یکدیگر شده اند. ملکه فردی تواناست به عنوان مثال به زبان هایی چون انگلیسی، دانمارکی و فرانسه مسلط است. او آنقدر عاشق مد و فشن بود که 68 درصد از زنان آن کشور از لباس هایی که او به تن می کرد، کپی می کردند. ماری قبل از ازدواج اش به عنوان مشاور بازاریابی در شرکت ماکروسافت کار می کرد و حال 4 فرزند دارد.

 

کاترین، ملکه کمبریج

 

10 پرنسس مشهور و زیبای جهان (عکس)

 

کاترین، همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است. از وقتی که نامزدی آنها شروع شد، کاترین از طرف رسانه‌ها مورد توجه شدید قرار گرفت و البته این گمان بوجود آمد که آنها در نهایت ازدواج خواهند کرد. در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ دفتر شاهزاده ویلیام رسما نامزدی آنها را اعلام کرد و آنها در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ در مراسمی باشکوه با یکدیگر ازدواج کردند.

 

میدلتون در شهرستان بارکشایر بزرگ شد. پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس از آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد. در آنجا با شاهزاده ویلیام که او نیز در ۲۰۰۱ مشغول درس خواندن در آن دانشگاه بود آشنا شد. با آغاز رابطه ایندو، رسانه‌ها هم لحظه لحظه آنها را زیر نظر داشتند. کاترین عنوان کرده بود که رسانه‌ها او را اذیت می‌کنند. در آوریل ۲۰۰۷ منعکس شد که آنها از هم جدا شدند.

 

 آن دو به دوستی با هم ادامه دادند و در اواخر ۲۰۰۷ دوباره به هم پیوستند. از آن موقع تا به حال، کاترین در بسیاری از مراسم سطح بالای سلطنتی شرکت کرده‌است. او بخاطر سلیقه خوبش در مد مورد تحسین قرار گرفت. همچنین در لیست «خوش‌پوشان» نیز قرار دارد. مهربانی، توانایی و ذکاوت او باعث شده که او در دل مادر شوهر، دیانا و همسرش جای خود را باز کند. او در حال حاضر صاحب دو فرزند است.

 

مطالب مرتبط

مدل لباس عروس 15 پرنسس جهان (عکس)

عکس جدید از جسد پرنسس دایانا پس از تصادف (16+)

جدیدترین مدل لباس نامزدی پرنسسی ۲۰۱۴


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان