ramazan
ramazan

سخنان جنجالی ساموئل اتوئو درباره رئال مادرید !

مجموعه : اخبار ورزشی
سخنان جنجالی ساموئل اتوئو درباره رئال مادرید !

فوتبالیست معروف ساموئل اتوئو درباره تیم سابقش رئال مادرید حرفهای جنجالی بیان کرد ….

 

 

ساموئل اتوئو(Samuel Eto’o) که در مایورکا(Mallorca) نامی برای خود دست و پا کرد و توانست با گل‌های زیاد خود سرمربی رئال مادرید(Real Madrid) را مجاب به جذب خود کند، در این تیم خیلی کم به بازی گرفته شد و بعد از مدت زمان خیلی ناچیز، راهی بارسلونا(Barcelona) شد تا در این تیم ارزش‌های خود را نشان دهد.

 

او در اولین قهرمانی خود با بارسلونا به شدت به مسئولان رئال مادرید تاخت و عنوان کرد آن‌ها رفتار خوبی با او در این تیم نکردند. او اکنون در گفت‌وگو با روزنامه سان(The Sun) اعلام کرد رئال مادرید تمایلی به جذب بازیکن سیاه پوست و یا زشت ندارد و این تنها دلیلی بود که او نتوانست در رئال دوام بیاورد.

 

اتوئو درباره این موضوع گفت:‌ وقتی 16 ساله بودم و در آکادمی رئال مادرید کار کردم، هیچ کس به من احترامی در این باشگاه نمی‌گذاشت. حتی بازیکنان هم‌تیمی‌ام نیز جواب سلام من را نمی‌دادند. هرچند گل‌های زیادی به ثمر می‌رساندم ولی هیچ کس با من رفتار خوبی نداشت. تنها کسانی که به من در رئال مادرید اعتقاد داشتند فابیو کاپلو(Fabio Capello) سرمربی تیم و دستیار او بودند. من تشنه گلزنی، پول و شهرت بودم و می‌خواستم برای خودم کسی شوم ولی با این شرایط اصلا نمی‌توانستم پیشرفت کنم.

 

او در پایان گفت: هیچ وقت دلیل این موضوع را نمی‌فهمم که در مادرید چرا موفق نبودم چرا که عملکردم خوب بود. فکر می‌کنم به این خاطر که سیاه پوست هستم و چهره جذابی ندارم در رئال مادرید پیشرفت نکردم.

 

بازیکن فعلی آنتالیا اسپورت(Antalyaspor) گفت که ممکن است به دلیل اتهاماتی که بر زبان آورده با چالش روبه‌رو شود. او هنوز هیچ شواهدی را برای ادعاهای خود مطرح نکرده است و در صورت شکایت باشگاه رئال مادرید ممکن است به دردسر بیفتد.

 

مطالب مرتبط

ازدواج فوتبالیست رئال مادرید با خواننده آلمانی (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان