مدل و ایده های جذاب میمون سفره هفت سین 95

مدل و ایده های جذاب میمون سفره هفت سین 95

علاقمندان به تزئین زیبای سفره هفت سین سال 95 سایت نازوب برای شما عزیزان زیبا و جذاب ترین ایده های میمونی سال 95 را در این بخش گردآوری کرده است. سال میمونی داشته باشید.

 

 

یک هفته بیشتر به عید ۹۵ باقی نمانده و همه در هیاهوی آخر اسفند در گیر خانه تکانی و خرید و آماده سازی خود برای رقم زدن سالی نو بهتر از سال های گذشته هستیم.

 

این هفته ی آخر مناسب ترین زمان آماده کردن سفره هفت سین و پختن شیرینی جات و پرداختن به تزیینات نوروزی است. یکی از این تزیینات که می تواند به ایده های خلاقانه تزیینات نوروزوی شما بپیوندد، نشانه ی سال می باشد که امسال قرعه به نام سال میمون افتاده است.

عروسک نمدی میمون برای سفره هفت سین سال میمون

مدل و ایده های جذاب میمون سفره هفت سین 95

عروسک های نمدی که این روزها بسیار باب شده اند و انواع مختلف آن ها در فروشگاه ها یا توسط شاغلان خانگی یافت می شود، بسیار آسان و سریع ساخته می شوند. فقط کافی است الگوی میمون را بیرون بیاورید و تکه ها را به هم دوخته و درون آن را با پنبه یا هر چیز دیگری پر کنید. این عروسک می تواند دکوری زیبایی درون سفره هفت سین امسال تان باشد.

اگر تمایل یا وقت ندارید یک عروسک کامل میمون بسازید، پیشنهاد ما به شما ساختن سر میمون با نمد است که می توانید آن را برای تزیین دستمال سفره، تزیین سبزه سفره هفت سین یا به هر صورت دیگر که دوست دارید به کار ببرید.

مدل و ایده های جذاب میمون سفره هفت سین 95

سر میمون کاغذی برای تزیینات نوروزی سال میمون

مدل و ایده های جذاب میمون سفره هفت سین 95

بازهم ساده تر از نمد، می توانید سر میمون را با کاغذ در بیاورید. در این صورت دیگر نیازی به دوخت و دوز دردسر بیشتر نیست و به راحتی با چسب و کاغذ می توانید آن را تهیه کنید. این ایده می تواند برای تزیین کارت تبریک های نوروز یا پاکت پول و عیدی ها به کار رود.

 

عروسک میمون با خمیر گل چینی برای تزیینات نوروزی سال میمون

اگر اهل ساختن گل و مجسمه با خمیر گل چینی هستید، این ایده می تواند آسان ترین روش برای شما باشد تا نشانه ی سال ۹۵ را به سفره هفت سین خود بیاورید. اگر هم تا کنون دست به این ماده نزده اید، پیشنهاد می کنم امسال به همین بهانه آن را تجربه کنید. بازی با خمیر برای ساختن میمون نه تنها خلاقیت شما را بروز می دهد و کارتان را راه ی اندازد، بلکه یک سرگرمی بسیار عالی برای اندکی استراحت ذهنن در روزهای شلوغ آخر سال است.

مدل و ایده های جذاب میمون سفره هفت سین 95

 

تزیین شیرینی های نوروز با اشکال میمون

بسیاری از ما اهل پختن شیرینی و کیک در خانه هستیم. اگر شما هم جزو این دسته هستید، برای نوروز امسال تزیین شیرینی های خانگی خود را از این نوع انتخاب کنید که هم تزیینی متفاوت و هیجان انگیز برای مهمان هایتان خواهد بود و هم نشانه ی سال میمون را به سر میز پذیرایی شما می آورد.

مدل و ایده های جذاب میمون سفره هفت سین 95

 

تزیین میوه های پذیرایی نوروز در سال میمون

همان طور که برای تزیین شیرینی ها می توانید از این ایده استفاده کنید، ایده ای هم برای تزیین میوه ها داریم. شما می توانید به راحتی با کاغذ رنگی چنین شکلی در آورید و میوه های خود را تزیین کرده و در بقشقاب مهمان ها یا روی میز پذیرایی قرار دهید. الزامی ندارد برای همه ی میوه ها این کار را کنید، چند میوه ی خوش بر و رو انتخاب کرده و صرفا به صورت نمایشی و برای تزیین میز یا سفره ی خود این خلاقیت را به خرج دهید.

مدل و ایده های جذاب میمون سفره هفت سین 95

 

 

عروسک های جورابی میمون، عیدی کوچولوها در سال میمون

این عروسک های میمون به راحتی با جوراب ساخته می شوند و دستورالعمل ساختن آن ها بسیار ساده است. با اندکی جستجو در صفحات اینترنت شیوه ی تهیه ی آن ها را به راحتی پیدا می کنید. این عروسک ها را می توانید در سبدی در پذیرایی یا نشیمن خود قرار دهید و هدیه ای خاطره انگیز و دوست داشتنی به کوچولوهای فامیل عیدی بدهید. عیدی دادن به کوچکترها در نوروز سنت پسندیده ای بین ما ایرانی ها است که نباید فراموش شود.

 

مدل و ایده های جذاب میمون سفره هفت سین 95

تزیین بسته بندی هدیه های نوروزی با میمون

اگر برای افراد خانواده یا دوستان و آشنایان خود هدیه هایی تدارک دیده اید، به راحتی می توانید با پاکت های کاغذی معمولی و اندکی خلاقیت و ظرافت، کادوهای خود را مانند تصویر بسته بندی کنید.

مدل و ایده های جذاب میمون سفره هفت سین 95

 

مطالب مرتبط

آموزش تصویری سفره هفت سین به رنگ سال 95

مدل های بسیار زیبا برای سفره هفت سین

آموزش تصویری سبزه هفت سین عروسکی

مدل های سفره هفت سین میمون نوروز 95


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان