ماجرای داغ درگیری امیر تتلو با یاس

ماجرای داغ درگیری امیر تتلو با یاس

جزئیاتی از درگیری یاس و امیر تتلو در دنیای مجازی

امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو و یاسر بختیاری معروف به یاس در آخرین شب سال ۹۴ در شبکه‌های اجتماعی موبایلی به جان هم افتادند.

 

ماجرا از این قرار است که امیر تتلو در صفحه اینستاگرام خود در پی اعتراض به واکنش‌های چند شب پیش حضورش در یکی از گزارش‌های خبر ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما و آهنگ یاس مطالبی منتشر می‌کند و این خواننده را مورد اشاره خود قرار می‌دهد و می‌نویسد:

 

“اسم سال ٩٤ رو سال … ميذارم !! همه … … مارو حتى اين آخر سالى اما عيب نداره ناز شصتشون !! ما شديم “…” و بقيه قهرمان !!

چوب دو سر طلا !! اون ور يه ٤٠ ثانيه از ما تو تلويزيون مياد و تهش ميگن بايد اين آهنگو يه آدم حرفه اى تر ميخوند و باز هم تو لپ كلام ما خراب ميشيم و اين ورم تيكه ميندازن ميگن … و اين حرفا !!!!!

والا به قرآن يه وقتايى بوده صاف نرم ولى خب از يه سرى … !!! عيب نداره اين سال تموم شد و رفت اما امير تتلو هنوز سر پاس و سال جديد رو قويتر شروع ميكنه !! شما خوب ، شما قوى !! ميبينمتون سال مفت برى تموم شد”

در این بین هواداران این دو خواننده در فضای مجازی درگیر می‌شوند.

سپس یاس/ یاسر بختیاری در کانال تلگرامی خود این مطلب را منتشر می‌کند:

“اگر اين پُست رو می ذارم به اين دليله كه نمی خوام زير پست هاي من كل كل باشه. و ترجيح ميدم آدمای بيدار و به دور از حاشيه های بی اساس، بيان و دور هم جمع شيم.

وگرنه اين همهمه اي كه ايجاد شده واقعا نيازي به توضيح نداره و خيلی كودكانست و تنها اتفاقي كه افتاد اون رفقايی كه دنبال ايجاد #تفرقه هستن به هدفشون رسوند.

كاش ايشون اولش با خودم صحبت می كرد و به حرف كسانی كه بهش “جَو دادن” گوش نمي كرد. ما خودمون با هم رفيق بوديم و دورادور هم از طريق دوستای مشتركمون جوياي حال هم بوديم. 

اخبار بيست و سی ايشون رو ديشب نشون داده. و من يه ماه پيش اين تكست رو نوشتم. و ربطي به هم نداره. منتها يه عده اومدن و برای ايجاد #تفرقه،  اين دو اتفاق همزمان رو (موزيك من و نشون دادنِ ايشون در اخبار) به هم مرتبط كردن.

 

كه در نهايت ايشون هم تحت تأثير اون حرف ها قرار گرفت. و اون پست ها رو گذاشت و منجر شد به اين همهمه ها. و اين قضيه مثل اين می مونه كه شما توی يه جمع بگين “انگار واسه بالا رفتن وجود داره يه راه، …”.

و بعد يه نَفَر از بين همه بلند شه بگه “با من بودی؟”

 

من هميشه روی تويتر موزيك هايي كه از ايشون دوست داشتم به اشتراك گذاشتم. از انتقاد هايی كه به نحوی به ايشون مي شد دفاع كردم و اين رو حتي طرفداران خودش هم مي دونن.

و حتی زمانی كه ايشون دستگير شد من هم پستی در تويتر گذاشتم كه ازش دفاع كردم.كلّيت داستان اينه.”

 

 

نامه ی جنجالی امیر تتلو به مردم سراسر ایران (عکس)

توهین جنجالی امیر تتلو به مرتضی پاشایی

متن توبه نامه امیر تتلو برای دریافت مجوز ارشاد +عکس

مشارکت جنجالی و داغ ارتش ایران با امیر تتلو ! عکس

عکس جنجالی مادر امیر تتلو خواننده ی معروف


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان