ramazan
ramazan

اولین درپوش ضدباکتری مسواک در جهان (عکس)

مجموعه : علم و فناوری
اولین درپوش ضدباکتری مسواک در جهان (عکس)

با مدرن و جدیدترین مسواک های ساخته شده جهان بهترین هدیه را به سلامتی دندانهایتان بدهید!!

 

 

Brushield، نخستین درپوش ضدباکتری مسواک در جهان

در میان خطراتی که مسواک‌ها با آن‌ها مواجهند، می‌توان به خشک نکردن آن‌ها بعد از هر بار استفاده، انتقال آلودگی بین مسواک‌ها و نیز میکروب‌های‌ موجود در فضاها از جمله توالت اشاره کرد و در این بین، درپوش‌ها می‌توانند این خطرات را کم کنند و اکنون Brushield به عنوان بهترین درپوش مسواک ارائه شده است.

 

درپوش Brushield از آلومینیوم مورد استفاده در هواپیما ساخته شده و دارای سیستم قفل آهنربایی برای محکم نگه داشتن آن بر روی سر مسواک است. به گزارش نازوب این ویژگی‌ها برای به حداقل رساندن خطر مواجهه تهدیدات خارجی مانند جا مسواکی‌های کثیف با سر مسواک هستند. این خصوصیات همچنین از نرم شدن مسواک و مانده خمیردندان در مسواک جلوگیری می‌کند.

درپوش Brushield با بیش از 95 درصد مسواک‌ها از جمله مسواک‌های برقی سازگار است

 

علاوه بر آن، گفته می‌شود Brushield نخستین درپوش ضدمیکروب واقعی جهان است که با فناوری یون نقره اصلاح شده است. انتشار کنترل‌شده یون‌های نقره در دوران عمر این مسواک 99 درصد باکتری‌ها را از بین می‌برد. همچنین کانال‌های جریان هوا نیز برای انتقال هوا و خشک کردن مسواک پس از استفاده تعبیه شده‌اند که بیشتر به از بین بردن میکروب‌هایی می‌پردازد که ممکن است برس مسواک با آن‌ها مواجه شود.

 

درپوش Brushield با بیش از 95 درصد مسواک‌ها از جمله مسواک‌های برقی سازگار بوده و پنج الی 10 سال بسته به سالم ماندن پوشش آن، موثر باقی می‌ماند.

 

مطالب مرتبط

عکس های دیدنی اولین هتل دریایی ایران

ساخت اولین کامیون تمام الکتریکی در دنیا (عکس)

ساخت اولین سلاح پلاستیکی در جهان (عکس)

اولین موبایل نامرئی در دنیا ساخته شد !عکس

تصاویر سفر موفقیت آمیز اولین کشتی خورشیدی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان