ramazan
ramazan

آموزش برجسته کردن لب و صورتی کردن بدون آرایش

مجموعه : آرایش صورت
آموزش برجسته کردن لب و صورتی کردن بدون آرایش

با ساده ترین ترفندها می توانید لبهایی صورتی و برجسته بدون حتی کمترین آرایش داشته باشید..

 

 

لب ها یکی از اصلی ترین اندام هایی هستند که صورت و قیافه شما را توصیف می کنند و به چهره تان جذابیت می دهند. نازوب، پس اگر تا این حد مهم هستند و بخشی از جاذبه کلی شما را تشکیل می دهند چرا کمتر به آنها توجه می کنید و مراقب شان نیستید؟

 

اگر از لب ها به خوبی مراقبت نشود ممکن است تیره و کدر شوند. اگر می خواهید لب های شما به طور طبیعی صورتی باشند، باید همیشه مراقب سلامت شان باشید. در اینجا چند نکته مفید برای تان داریم که به شما کمک می کنند به طور طبیعی و بدون استفاده از لوازم آرایشی به لب های تان رنگ صورتی بدهید.

 

از لب های تان لایه برداری کنید
لایه برداری لب ها، یکی از بهترین شیوه های طبیعی برای صورتی کردن آنها بدون صرف هزینه برای خرید لوازم آرایش گرانقیمت است. شب ها، پیش از خواب، با استفاده از یک مسواک نرم لب های تان را بسابید. با این کار نه تنها پوسته هاتی خشک و ترک خورده را از لب ها برمی دارید بلکه آن ها را نرم و لطیف هم می کنید.

 

ماساژ دهید
ماساژ روزانه لب ها، عادت بسیار خوبی است که به روشن کردن لب ها تیره در عرض مدت کوتاهی کمک می کند. با روغن بادام و آب لیمو ترش مرهمی بسازید و هر شب چند دقیقه پیش از خواب لب های تان را با این ترکیب ماساژ دهید.

 

ناف تان را چرب کنید
و اما یک مرهم خانگی که از قدیم این باور وجود داشته که لب ها  را سالم و صورتی می کند: پیش از خواب چند قطره روغن خردل یا کره خالص در ناف تان بچکانید، آنهایی که لب های خشک و ترک خورده دارند، شاهد نتایج چشمگیری خواهند بود، البته اگر مرتبا این کار را بکنند.
پیش از خواب چند قطره روغن خردل یا کره خالص در ناف تان بچکانید، آنهایی که لب های خشک و ترک خورده دارند، شاهد نتایج چشمگیری خواهند بود، البته اگر مرتبا این کار را بکنند.

 

لب های تان را مرطوب نگه دارید
خیلی مهم است که همیشه لب های تان مرطوب باشد. لب های خشک و پوسته شده زمخت و فرسوده به نظر می رسند. وقتی در طول روز بیرون می روید، باید به لب های تان ضدآفتاب یا وازلین بزنید. اگر در محیط بسته هستید کره کاکائو به لب های تان بمالید، که یک مرهم طبیعی موثر برای صورتی کردن لب هاست.

 

معجزه دانه های انار
دانه های انار را له کنید و با خامه ترکیب نمایید. حالا این ترکیب را روی لب های تان بگذارید. این یکی از بهترین راه های خانگی برای روشن کردن لب های تیره است. از آنجایی که این یک ترکیب طبیعی و بدون مواد شیمیایی می باشد، تغییر رنگ لب ها یک شبه اتفاق نمی افتد بلکه تدریجی است، پس صبور باشید!

 

به بدن تان به اندازه کافی آبرسانی کنید
برای داشتن لب هایی زیبا و صورتی رنگ، خیلی مهم است که همیشه آب کافی به بدن تان برسانید تا دچار کمبود آب نشود. بهترین کار این است که بیشتر آب بنوشید و میوه های تازه فراوان و آب میوه را به رژیم غذایی تان بیافزایید تا لب های تان سالم و نرم و لطیف باشند.

 

هرگز لب های تان را زبان نزنید
این یک اشتباه است، بیشتر افراد وقتی احساس می کنند لب های شان خشک و پوسته شده است، به لب های شان مرتبا زبان می زنند. اما شما بهتر است زبان تان را در دهان تان نگه دارید چون با این کار فقط بدترش می کنید!  و لب های تان خشک تر و تیره تر خواهند شد.

 

دخانیات را ترک کنید
استعمال دخانیات، یکی از دلایل اصلی تیره شدن لب هاست. بنابراین یک از راه های ساده روشن کردن لب های تیره این است که انگیزه ای برای ترک سیگار پیدا کنید. ضمنا اگر سیگار را کنار بگذارید، از سایر نتایج خوبش هم بهره مند خواهید شد، مثل عمر طولانی تر و ریه های سالم تر.

 

مطالب مرتبط

آموزش برجسته و حجیم کردن لب ها

آرایش لب تو پر به سبک آنجلینا جولی

عکس های دخترانی با زشت ترین و بزرگترین لب ها

بهترین روش برای رژ لب زدن و لبهایی زیبا

راهنمای آرایش بر اساس انواع فرم لب ها


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان