ramazan
ramazan

آموزش تصویری کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

مجموعه : آرایش صورت
آموزش تصویری کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

مهمترین معضل زیبایی در جهان به ویژه در ایران داشتن دماغ های نافرم است که بیشترین جراحی دنیا مربوط به زیبایی بینی می شود اما در بخش زیبایی سایت نازوب به شما ساده ترین راه را برای کوچک کردن بینی های گوشتی ارائه می دهیم.

 

 

بعضی از افراد از داشتن بینی بزرگ خود ناراضی هستند و از یک طرف هزینه کافی جهت جراحی بینی خود ندارند. ترس از جراحی یکی از دلایل عمل نکردن بینی می‌باشد. داشتن بینی عروسکی و رو به بالا ارزوی خیلی از افراد به خصوص دخترها می‌باشد در این مطلب برای شما ۲ روش برای کوچک کردن بینی بدون جراحی در نظر گرفته ایم.

 

 

کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

 

بسیاری افراد پس از اینکه برای کوچک کردن بینی خود را عمل جراحی انجام میدهند ، با مشکلاتی جدی برای بینی خود مواجه میشوند که حتی از کرده خود پشیمان میشوند ، اما ما در این مطلب بخور دادن را به جهت کوچک سازی بینی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

با بخور دادن منافذ پوست باز شده و چربی‌ها با مصرف اکسیژن سوخت و ساز پیدا می‌کند. بخوردادن بینی باعث کاهش چربی و گوشت‌های این منطقه از بینی می‌شود و بینی می‌تواند به فرم دلخواه و مناسبی در بیاید.

 

به این نکته توجه نمایید که حتما پس از بخور دادن بینی را زیر آب یخ بگیرید و مدتی بگذارید تا وقتی که احساس کنید بینی تان سفت شده است، این کار باعث جلوگیری از افتادگی بینی می‌شود.

 

 

آموزش تصویری کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

آموزش تصویری کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

 

 

یک روش دیگر کوچک کردن بینی با استفاده از یک وسیله :

بسیاری از افراد به خاطر داشتن اعتماد به نفس پایین و زشت پنداری خود ، دست به عمل‌های زیبایی زیادی می‌زنند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند .

 

که البته این عمل‌های زیبایی برای خیلی‌ها هم گران تمام می‌شود ، درواقع هم از نظر هزینه و هم از نظر اینکه این عمل‌های زیبایی بی بازگشت هستند و شما دیگر حق پشیمان شدن ندارید مانند خانم بهنوش بختیاری که از عمل جراحی بینی خود بسیار پشیمان است .

 

 

حالا که گفتیم بینی ، لازم است بدانید که بیشترین بخشی که بر روی آن عمل‌های زیبایی انجام می‌دهند ، در سراسر دنیا بینی است که ایران هم یکی از بیشترین مشتری‌های جراحی بینی را داراست .

 

اما کره ای‌ها در یک اقدام بسیار جالب ، یک وسیله ای را اختراع کرده اند که بدون نیاز به عمل جراحی ، می‌توانید بینی خود را کوچکتر کنید .

این وسیله ی منعطف پلاستیکی که در همه ی داروخانه‌ها یافت می‌شود ، بسیار قیمت پایینی دارد و کمتر از ۳۰ ثانیه می‌توانید آنها را داخل بینی خود بگزارید و یا در بیاورید .

 

آنها بخاطر فرم منعطفی که دارند به راحتی درون سوراخ‌های بینی گزاشته می‌شوند و با این کار می‌توان فرم بینی خود را کوچکتر و زیبا تر نشان داد.

 

نام دستگاه : nose secret

آموزش تصویری کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

آموزش تصویری کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

 

 

مطالب مرتبط

آموزش کوچک کردن بینی با کرم پودر

روشی آسان برای کوچک کردن بینی!!!!

کوچک کردن بینی با تکنیک های آرایشی

ترفندهای کار آمد برای کوچک کردن بینی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان