دخترانی که در مشهد قولنامه و فروخته می شوند (عکس)

دخترانی که در مشهد قولنامه و فروخته می شوند (عکس)

ماجرا و جزئیات جنجالی خرید دختران با قولنامه در مشهد

 

سرنوشت با بعضی آدم ها چه بد تا می کند. یکی از این آدم ها مهلاست یا در واقع ستایش یا شاید هم نام واقعی اش چیز دیگری باشد. دختری که دست روزگار او را از والدینش دور کرده است و معلوم نیست که ان ها چه کسانی بوده اند و چرا او را گم کرده اند. ایا مهلا را از آنها دزدیده اند یا او را گم کرده اند. شاید هم خودشان کودک را ترک کرده اند و یا هزاران فکر و تصور دیگر که به ذهن چنین کودکانی خواهد رسید.سؤال درباره ی پدر و مادر که معلوم نیست تا چه زمانی بی جواب خواهد ماند.

 

مهلا وقتی که بین  ۸ تا ۱۲ ماهه بوده به پیرمرد فروخته می شود. پیرمردی که سال ها بی فرزند بوده و وقتی با مردی برخورد می کند که به او می گوید می تواند بچه ای به آن ها بدهد قبول می کند و مهلا را که بین ۸ تا ۱۲ ماه داشته است می خرد. به گزارش نازوب ۸۰۰ هزار تومان پول می دهد و دخترک را قولنامه ای می خرد! حالا مهلا سه ساله است و زنی که او را تا به حال بزرگ کرده است چند روزی است که از دنیا رفته است.

 

 

این تصویر یکی دیگر از دخترانی که به تازگی قولنامه و فروخته شده است .

 

دخترانی که در مشهد قولنامه و فروخته می شوند (عکس)

این ها ادعاهای مردی ۵۱ ساله است که توسط پلیس دستگیر شده است. پس از تماس یکی از شهروندان در سیزدهم دی ماه سال ۱۳۹۲  و گزارش او مبنی بر حضور غیر قانونی یک کودک در منزلی در منطقه همت آباد مشهد ، با مراجعه مأموران کلانتری خواجه ربیع مشهد به این خانه و مشکوک شدن شان به پیر مرد 51 ساله ، مأموران وی را دستگیر می نمایند.

 

مهلا اکنون در بهزیستی است. بعد از نشر تصویر مهلا خانواده های زیادی ادعا کردند که او دختر آنان است اما آزمایش های ژنتیک همه ی ادعاها را تاکنون خنثی کرده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان