ramazan
ramazan

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

لبخند که ميزني

کمترين اتفاقي که مي افتد

اختلال در تشخيص ماه هاي قمريست . . . !

تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

همه رویدادهای هیجان انگیز با حس کنجکاوی زیادی آغاز می شوند، اما امروز برای شما این گونه نیست. بدون اینکه خودتان بخواهید، انرژی های بسیار خوبی دارید و می توانید چیزهای جدیدی در زندگی کشف کنید. از اشتیاقات درونی که امروز دارید برای ساختن رویاهای بزرگ استفاده کنید. البته این را هم بدانید که لقمه بزرگ تر از دهان خود برندارید. پیش از آغاز هر کاری حتما به نتایج آن فکر کنید و با شتاب و عجله وارد عمل نشوید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول***رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

قرار برده ز من آن دو نرگس رعنا***فراغ برده ز من آن دو جادوی مکحول

تعبیر: اگر دقیق باشی و ب اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها بهرویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بی تاب مباش، کفر نگو دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده. رازهایت را فاش نکن چون شیوه ی عاقلان است.

 

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

گرچه به داشتن روابط اجتماعی خوب شناخته شده اید، اکنون نیز موقعیت آن فراهم شده تا بیشتر از آن بهره ببرید. اما باید پرانرژی بودن خود را خوب کنترل کنید که می تواند شخص مهمی را برنجاند. نشاط خود را خیلی نشان ندهید اما متعادل رفتار کنید. امروز مودب بودن به این معنی نیست که سکوت کنید بلکه باید بدانید که چه چیزی درست است که بگویید، چقدر صحبت کنید و چه موقع آن را قطع کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی

تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.

 

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز حس های بسیار خوب و مثبتی را تجربه خواهید کرد. با دید درست و دقیقی که امروز دارید، می توانید رابطه های عاطفی، دوستانه و حتی کاری خود را تحلیل کنید. بهتر است در نوع تغذیه و سبک زندگی خود نیز تغییراتی ایجاد کنید. مسایل منفی و خوراکی های مضر را از برنامه زندگی حذف کنید. از امروز یک سفر سه هفته ای به درون خود و نیازهایتان را آغاز کنید. در این کشف و تحقیق، چیزهایی خواهید آموخت که زندگی شما را از این رو به آن رو می کنند. فقط نباید از مشورت و مطالعه دور شوید. به جای اینکه خودتان را عقل کل بدانید یا خود را از دنیا جدا کنید، برعکس، دور خود را از افراد جدید و دوستان قدیمی پر کنید تا از مزایای این ارتباط ها بهره مند شوید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد

کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد

تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

 

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین تیر:

بال های پروانه ای خود را باز کنید! امروز شما در مرکز توجه ها قرار دارید. در هر جمعی حاضر شوید، همه نگاه ها به شما خواهد بود. امروز دوستان صمیمی و خیلی خوب برای خود پیدا خواهید کرد. یا اینکه دوستان قدیمی و خیلی نزدیک، از شما دعوت می کنند تا در جمع آنها باشید. با قبول کردن این دعوت، بهترین لحظه ها را برای خود رقم خواهید زد. مراقب زبان خود باشید. امروز باید با احتیاط زیاد حرف بزنید و واکنش نشان دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دیدار شد میسر و بوس و کنار هم***از بخت شکر دارم و از روزگار هم

زاهد برو که طالع اگر طالع من است***جامم به دست باشد و زلف نگار هم

تعبیر:  به زودی به هدف و آرزوی خود خواهی رسید و روزگار سعادت و نیکبختی فرا می رسد. بدخواهی و حسادت دیگران تأثیری در اراده تو نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کن. عشق و محبت را سرلوحه ی کار خود قرار بده.

 

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

مسلمانان مرا وقتی دلی بود***که با وی گفتمی گر مشکلی بود

به گردابی چو می افتادم از غم***به تدبیرش امید ساحلی بود

تعبیر: فکر می کنی کسی حرفت را نمی شنود و از مشکلت خبر ندارد. کسی تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد. اما همه ی این ها مصلحت الهی است و تو مورد امتحان قرار گرفته ای باز هم رحمت خدا شامل حالت می شود و کاردانی تو را نجات می دهد بدان همه ی این مصائب به خاطر جهالت خودت بوده است

 

 

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین شهریور:

گاهی اوقات مخفی کردن احساساتتان آسانترین کار دنیا به نظر می آید، اما این بدان معنا نیست که این درست ترین کار ممکن است. امروز به جای بیان کردن احساساتتان انها را در خود فرو می ریزید. اما به یاد داشته باشید که انبار کردن احساسات گاهی در آینده باعث فوران خشم شما خواهد شد، پس بهتر است تا موضوع تازه است آن را مورد بحث قرار داده و احساستان را بیان کنید. چه مجرد باشید و چه متأهل امشب شب خوبی برای بیرون رفتن از خانه نیست. اگر متأهل هستید امشب را در خانه مانده و به امور خانه رسیدگی کنید و به همسرتان نشان دهید برای خانه و خانواده ارزش قائل هستید. اگر هم مجرد هستید پای تلویزیون لم داده و از هر لحظه خود لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

احمد الله علی معدله السلطان***احمد شیخ اویس حسن ایلخانی

خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد***آن که می زیبد اگر جان جهانش خوانی

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود

 

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز گویی که همه احساس می کنند پریشان و دیوانه شده اند، و اما برعکس شما حس می کنید از عقل سلیمی برخوردارید! اما حالا که بهرام یعنی سیاره بخت شما به طرز احمقانه ای با اورانوس پیوند خورده است، شاید دوباره بهترین قضاوت را در مورد واقعیت نداشته باشید. حتی شاید توجه نکرده باشید که برخلاف جریان آب شنا می کنید، چرا که امروز باور کرده اید که دارای قدرتهای فوق العاده هستید! با این حال درنظر گرفتن این که می توانید به طور جادویی از قوانین جهان مادی فرار کنید طرز فکر عاقلانه ای نیست. قوانین را نه فقط به خاطر اینکه مجبور هستید، بلکه به انتخاب خودتان برگزینید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند

 

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

فال روز متولدین آبان:

امروز کاغذبازی های مربوط به مسائل اقتصادی شما را کمی بهم خواهد ریخت. در حال حاضر آمادگی ذهنی لازم برای انجام این کارها را ندارید، پس چنانچه کار واجبی نیست بهتر است آن را به زمان دیگری منتقل کنید، شاید یکی دو روز دیگر. چنانچه مجبور هستید حتما این کار را انجام بدهید از کسی کمک بخواهید و خجالت نکشید. مطمئن باشید که از انجام این کار خوشحال خواهید شد. از تلاش برای به دست آوردن آنچه که می خواهید دست نکشید، به رویاهایتان از هر آنچه که فکرش را بکنید خیلی نزدیکتر شده اید. تماس های تلفنی واجبی که امروز را دارید را فراموش نکنید، انجام آنها نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. البته وقت گذاشتن برای خانه و خانواده را هم حتما در برنامه خود قرار دهید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود***ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره***زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر: هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا” فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی

 

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

فال روز متولدین آذر:

امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

اگر آن ترک شیرازی به دس آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را

تعبیر: به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.

 

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

فال روز متولدین دی:

امروز کمی برایتان سخت است که راه درست را پیدا کنید. در ارتباط هایتان دچار مشکل شده اید و رفتارتان حالتی تدافعی دارد. امروز انرژی های خوبی در هوا جاری است که کمک می کند همه چیز به نفع شما تمام شود. البته نه به این مفهوم که شما ایرادی ندارید. اما می توانید با کمی صبوری آرامشی که منتظرش هستید را به دست بیاورید. خودتان باشید و اصراری هم برای اثبات حقانیت خود نداشته باشید. کمی لبخند و فراموش کردن سوتفاهم ها بهترین چاره حل مشکلات هستند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست

در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

 

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز روز شانس شما است. کلی اتفاق های خوب برایتان روی خواهند داد. از این فرصت برای جلب توجه فردی که دوستش دارید، استفاده کنید. روی سلامت خود بیشتر تاکید داشته باشید. شما امروز باید سبزیجات و نوشیدنی های سالم مصرف کنید و از عادت های مضر دوری کنید. بهترین زمان برای الهام بخشیدن به خود و به دست گرفتن کارها و پروژه های جدید، امروز است.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دوش از جناب آصف پیک بشارت آمد***کز حضرت سلیمان عشرت اشارت آمد

خاک وجود ما را از آب دیده گل کن***ویرانسرای دل را گاه عمارت آمد

تعبیر: خود را کوچک نشمار. تو فرد بسیار بزرگ و کاردانی در جامعه خواهی شد. در همه حال رو به سوی خدا بیاور که در عین ناامیدی فقط اوست که به تو امید می بخشد. بشارتی به تو می دهند که دل ویران تو را تبدیل به عمارت می کند وقت مناسبی پیش آمده تا از یک معامله سود کلانی ببری.

 

 

فال روز یکشنبه 15 فروردین 95

 

فال روز متولدین اسفند:

داشتن اعتماد به نفس سالم تحسین برانگیز است. اما امروز ممکن است به خاطر چیزهایی که فکر می کنید بهتر از دیگران می دانید، از خود راضی به نظر برسید. پس مراقب باشید که مشکل آفرینی نکنید. به نظر می رسد که امروز می توانید چیزهایی را ببینید که دیگران نمی بینند. متأسفانه این قدر زندگی تان پرمشغله شده که دیگر نمی دانید از کجا باید شروع کرد. برای این که بهترین راهکار را انتخاب کنید به دوستان تان وابسته نباشید، بلکه بهتر است به حس ششم تان اطمینان کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای که دایم به خویش مغروری***گر تو را عشق نیست معذوری

گرد دیوانگان عشق مگرد***که به عقل عقیله مشهوری

تعبیر: خود را از بقیه جدا می دانی و به خودت مغرور شده ای. فکر می کنی از تو عاقل تر کسی دیگر نیست، اگر به خدا نزدیک شوی عشق به حق تعالی تو را از بندهای غرور و ریا جدا می کند و از غم ها و دردهای دنیوی خلاص می شوی و نامت به نیکی همه جا یاد می شود و به حاجات خودت می رسی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان