ramazan
ramazan

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

لبخند زدی وآسمان آبی شد/شبهای قشنگ من مهتابی شد/پروانه پس از تولد زیبایت/تا آخر عمر غرق بی تابی شد.
تولدت مبارک ….

 

 

فال روز متولدین فروردین:

دو سیاره حاکم شما مریخ و پلوتون یک مثلث حمایتی را برای شما تشکیل داده اند و این کار به شما کمک می کند تا با موفقیت در راه تغییرات مثبت گام بردارید. ممکن است لازم باشد که امروز و الان به سختی تلاش کنید و خوشبختانه می توانید از انرژی ذخیره شده خود کمک بگیرید. اما اگر نتوانید از این اشتیاق و شدت انرژی خود اطلاع درستی داشته باشید ممکن است تحت تاثیر دیگران قرار بگیرید. نگاه کنید که چگونه دیگران به شما واکنش نشان می دهند و اگر آنها به خاطر کارهای شما شگفت زده شدند کافی است کمی رویکرد خود را آرام تر کنید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت***روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت

گویی از صحبت ما نیک به تنگ آمده بود***بار بربست و به گردش نرسیدیم و برفت

تعبیر: قدر چیزی را که داشته ای ندانستی. حالا که از دستداده ای افسوس می خوری چرا خوب رفتار نکردی و او رنجیده خاطر از پیش تو رفت. غرورت را کنار بگذر باز هم پیش قدم شو تا به وصالش برسی. لطف خداوند باز هم شامل حالت می شود

 

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می توانید صادقانه عمل کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

از من جدا مشو که توام نور دیده ای***آرام جان و مونس قلب رمیده ای

از دامن تو دست ندارند عاشقان***پیراهن صبوری ایشان دریده ای

تعبیر: اینقدر سنگدل نباش. غرور کاذب خویش را دور بریز کسانی هستند که تو را بسیار دوست می دارند تو هم از محبت خود بخشش کن که اگر غفلت کنی در آینده خود را سرزنش خواهی کرد. زیاده روی باعث ضرر است و پشیمانی به بار می آورد.

 

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

انرژی زیادی دارید. امروز روز خوبی برای شروع چیزهای جدید است. شما باید با کارهایی که انجام می دهید شناسایی شوید و از این انرژی وافر بهره ببرید. این نیروی ذهن شماست که توجه او را جلب می کند و زبان بدن هم می تواند کمک کند. در مورد هر موضوعی که دانش خوبی درباره اش دارید، با اعتماد به نفس حرف بزنید و او را تحت تأثیر قرار دهید. فشار از همه طرف به سمت شما می آید و شما در منگنه گیر کرده اید. دوست دارید به دلایلی تقصیر را گردن دیگران بیندازید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

می فکن بر صف رندان نظری بهتر از این***بر در میکده می کن گذری بهتر از این

در حق من لبت این لطف که می فرماید***سخت خوب است ولیکن قدری بهتر از این

تعبیر: همیشه کارهایتان را یمه کاره رها می کنید و به آخر نمی رسانید. هر چند که فکر و اندیشه تان بسیار عالیست و نتیجه ای بس موفقیت آمیز دارد ولی ناامیدی بر شا چیره شده و بی صبرید. به هنر و عقل خودتان رجوع کنید که روزگار موفق تر از تو به خود ندیده است. کارتان را به آخر برسانید که نتیجه ای بس عالی در پی دارد

 

 

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین تیر:

شاید شما فکر کنید که می دانید چه چیز می خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

می دمد صبح و کله بست سحاب***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:  در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

 

 

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز خشم و عصبانیت غریبی در وجودتان نهفته است که منجر به بداخلاقی و یا حتی سنگدلی در وجودتان می شود و حتی هنگام حرف زدن با دیگران حالتی تهاجمی به خود می گیرید. با این حساب می توان به سادگی نتیجه گرفت که امروز روز خوبی برای تلاش در زمینه حل مشکلات به ویژه آنهایی که نیاز به بحث و گفتگو دارند نیست، چرا که آتشی که در کلام شما وجود دارد تنها اوضاع را خرابتر می کند. امروز در میان گذاشتن نیازها و احساستان با کسی که دوست دارید نیز کار آسانی نخواهد بود. اما در دیگر زمینه ها پس از پشت سر گذاشتن دوره ای از مشکلات اوضاع امروز بهبود خواهد یافت، پروژه های کاری را به پایان رسانده و احساس آرامش خواهید کرد. با خیال راحت می توانید استراحت کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود***بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود

بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ***ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود

تعبیر: حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی بطلب

 

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین شهریور:

پس از تمام آنچه که هفته گذشته اتفاق افتاده است دلتان می خواهد با شروع این هفته سرتان به کار خودتان گرم باشد و به مسائل و کارهای خودتان رسیدگی کنید. این کار خیلی خوبی است، اما به کسانی که زمانی که به آنها نیاز داشته اید از شما حمایت کرده اند پشت نکنید. سعی کنید نزدیکانتان را به چیزی متهم نکنید، شما هنوز تمام اطلاعات لازم ا ندارید و هنوز برای قضاوت کردن خیلی زود است. با یک تماس تلفنی ساده یک مسئله حقوقی به نفع شما تمام خواهد شد. مجردها این هفته ممکن است با شخصی گرم و صمیمی آشنا شوند که حتی خودشان هم باورشان نشود که به این زودی تبدیل به محرم اسرارشان شده است. شاید نیمه گمشده تان در راه است.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم***کز بهر جرعه ای همه محتاج این دریم

روز نخست چون دم رندی زدیم و عشق***شرط آن بود که جز ره آن شیوه نسپریم

تعبیر: حاجتی دارید و این حاجت شما مادی نیست بلکه معنوی می باشد. با خودتان شرط کرده اید دیگر غم مادیات را نخورید هر چند که می دایند مال و ثروت لازمه ی زندگیتان می باشد اما دست تقدیر آینده ای روشن برایتان رقم زده علاوه بر اینکه به نیت خودتان می رسید از مال و ثروت و مقام هم بهره مند می شوید

 

 

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین مهر:

شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته اید یاری می دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

آن کیست کز روی کرم با ما وفاداری کند***بر جای بدکاری چو من یک دم نکوکاری کند

اول به بانگ نای و نی آرد به دل پیغام وی***وان گه به یک پیمانه می با من وفاداری کند

تعبیر: به هر کسی اعتماد نکن و راز دل با او نداشته باش چون تمام غم های دنیا به دلت روانه می شود. دشمن درحال نیرنگ زدن است، مراقب باش. به دنبال کسی بگرد که وفادار باشد و به تو امید ببخشد و گره ی کار تو را باز کند، نه اینکه در عین گرفتاری ترکت کند.

 

 

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

روزی عجیب اما فوق العاده در پیش دارید. پس از این که کار روزمره تان به پایان برسد دلتان می خواهد امروز را با یک نوشته، عکس و یا نقاشی جاودانه کنید. نتایج تغییراتی که اخیرا در درونتان به وجود آمده اند شروع به نشان دادن خود کرده اند و شما به دنبال راهی برای بیان کردن آنها می گردید، تغییراتی که شاید پیدا کردن کلمات کافی برای بیان آنها سخت باشد. ممکن است برنامه یک شب دو نفره همراه با عشقتان را داشته باشید، اما مهمان های نا خوانده و یا مسائل دیگر خانوادگی این اجازه را به شما نخواهند داد. ناراحت نشوید، فردا هم روز خداست.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد***که در دستت بجز ساغر نباشد

زمان خوشدلی دریاب و در یاب***که دایم در صدف گوهر نباشد

تعبیر: قدر جوانیت را بدان و به خاطر مسائل کوچک غمگین نباش. وجودت مثل گلستانی است که چند روزی سبز و با طراوت است و بعد خزان زندگی آن را از بین می برد. اگر می خواهی عمری دراز داشته باشی به مستمندان کمک کن. ناجی تو کسی غیر از خدا نیست و اوست که زینت دهنده ی دلهاست.

 

 

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین آذر:

شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دردم از یار است و درمان نیز هم***دل فدای او شد و جان نیز هم

این که می گویند آن خوشتر ز حسن***یار ما این دارد و آن نیز هم

تعبیر: درمان دردتان رسیدن به وصال یار می باشد. تمام هم و غمتان فکر کردن در مورد او و یاد خاطرات شیرین با او بودن هست تنها غصه شما شکستن عهد و پیمانی است که با او بسته نودید. این شب های هجران پایان پذیر است. ولی می ترسید دست روزگار او را از شما دور کند اما خداوند دوباره به همه چیز سر و سامان می بخشد. او عادل است و حق را به حقدار می رساند.

 

 

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

 

 

 

فال روز متولدین دی:

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

 

فال حافظ امروز متولدین دی :

رو بر رهش نهادم و بر من گذر نکرد***صد لطف چشم داشتم و یک نظر نکرد

سیل سرشک ما ز دلش کین به درنبرد***در سنگ خاره قطره باران اثر نکرد

تعبیر: امیدوار باش. ناامیدی علامت نرسیدن است. بالاخره یکی از نیات تو مورد قبول خداوند واقع می شود. با این غصه ا که می خوری خود را بیمار کرده ای اطرافیان تو هم از غصه ی تو غصه می خورند خوددار باش و امیدوار.

 

 

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

 

 

 

فال روز متولدین بهمن:

مشکلات ارتباطی خود را نمی توانید از بقیه و حتی خودتان مخفی کنید. اما امروز این فرصت را پیدا خواهید کرد تا با منطق و آرامش با عشقتان حرف بزنید و سوتفاهم ها را مطرح و با کمک هم برطرف کنید. اما این را بدانید که نباید همه جانبه خود را بی تقصیر بدانید و انگشت اشاره به سوی طرف مقابل داشته باشید. با محکوم کردن او فقط ارتباط را خراب تر می کنید. ذهنتان را باز بگذارید و صبور باشید. سریع واکنش نشان ندهید تا مسایل پیش آمده خیلی سریع از بین بروند.

 

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید

 

 

فال روز دوشنبه 16 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز می توانید وجهه دیگری از گفت وگوها و موضوعات مختلف را ببینید. امروز خیلی هیجان زده و شاد هستید و دایم دلتان می خواهد حرف بزنید. اما از هر نوع بحث و مشاجره ای پرهیز کنید. هیچ کسی از انرژی منفی خوشش نمی آید. سعی کنید حرف دیگران را نیز بشنوید و از آنها درس بگیرید. لازم نیست حرف دیگران را تاکید کنید اما گوش کردن به آن ضرری ندارد. گوش کردن به آن سختی که تصور می کنید، نیست.

 

 

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

غم زمانه که هیچش کران نمی بینم***دواش جز می چون ارغوان نمی بینم

به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت***چرا که مصلحت خود در آن نمی بینم

تعبیر: چرا فکر می کنید غم دلتان را پایانی نیست دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دلتن می کاهد. افسوس گذشته را می خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده اید. راهتان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآئید و خودتان مشکلاتتان را حل کنید. انشاالله


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان