ramazan
ramazan

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

تقویم دل من
نسبتی با تقویم های جهان ندارد…
میانِ برگ ریزان ِخزان،
وسط چله ی زمستان هم،
می بینی نوشته اند بهار!
آن لحظه که تو….خندیدی

 

فال روز متولدین فروردین:

شما معمولا آدمی نیستید که خودتان را با دیگران مقایسه کنید و از موفقیت های آنها به عنوان معیار سنجش خودتان استفاده کنید، اما به نظر می رسد امروز دارید این کار را می کنید. اصلا خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، شما خودتان خیلی خوب می دانید که گول ظاهر هیچ چیز را نباید خورد، پس خودتان را بیهوده ناراحت نکنید. حقایقی برایتان آشکار خواهد شد و خواهید دید حدس هایی که می زده اید درست بوده اند. سعی کنید به حرف های همسرتان گوش کنید و به نیازهای او توجه کنید. ممکن است طی سه هفته آینده درگیری هایی بر سر اموال مشترکتان و اینکه چه چیزی مال چه کسی است داشته باشید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ما بی غمان مست دل از دست داده ایم***همراز عشق و همنفس جام باده ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند***تا کار خود ز ابروی جانان گشاده ایم

تعبیر: دل به دریا زده اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به حاجات خودتان برسید

 

 

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز دیگران را بسیار متعجب خواهید کرد، زیرا تصمیم گرفته اید که برای رسیدن به اهداف تان با تمام نیرو بجنگید. شاید حس کنید که دل تان می خواهد به نظرات دیگران هم گوش دهید، اما وقتی حرف های شان را شنیدید ممکن است واکنش بدی نشان دهید. پس سعی کنید از شدت رفتارتان کم کنید و حرف تان را با لحن نرم تری منتقل کنید. اختلاف نظرها را یک باره نادیده نگیرید، کمی بیشتر دقت کنید و از صمیم قلب حرف بزنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

بخت از دهان دوست نشانم نمی دهد***دولت خبر ز راز نهانم نمی دهد

از بهر بوسه ای ز لبش جان همی دهم***اینم همی ستاند و آنم نمی دهد

تعبیر: صبر کرده ای، تحمل کرده ای، عبادت کرده ای ولی نشانه ای از رسیدن به مراد نمی بینی. فکر می کنی دیگر برای جبران ضرر نداری و مدام دور خودت می چرخی بدون اینکه پیشرفتی داشته باشی، ولی عاقبت اجر صبر خود را می بینی و بد عهدی زمانه را فراموش می کنی.

 

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین خرداد:

قبول کردن مسئولیت های خیلی زیاد ابتدا ممکن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید کارهایی که شروع کرده اید را تمام کنید همه چیز تغییر خواهد کرد. خوشبختانه شما هم اکنون می توانید وظایف خود را به کارهای کوچکتر تبدیل کرده و به صورت جداگانه روی هر کدام از آنها تمرکز کنید. اگر چه یکسره کار کردن شما را خسته می کند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله کارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

حجاب چهره جان می شود غبار تنم***خوشا دمی که از آن چهره پرده برفکنم

چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست***روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم

تعبیر: معنویت شما بسیار عالی است و دنیای فانی را جز قفسی تنگ برای خود چیز دیگری نمی بینید. خودتان را لایق چیزهایی می دانید که باقی است نه از بین رفتنی. همیشه در این فکرید که چرا از بعضی کارها غافل مانده اید. به زیارت کعبه مشرف می شوید و تنه آرزویتان رسیدن به حق تعالی می باشد و بس.

 

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین تیر:

هرچه به سمت ظهر پیش می رویم، کارآمدی شما نیز بهتر می شود و از این رو حس و حال خوبی خواهید داشت. طبیعی است که وقتی به وعده های تان عمل می کنید حس خوبی دارید، اما بهتر از همه این است که بدانید واقعاً کارتان را عالی انجام داده اید. حواس تان باشد که کارآمدی به تنهایی ضامن خوشحالی شما نخواهد بود، بلکه باید به عشق و زیبایی هم نظر داشته باشید. بدانید این انرژی مثبتی که اکنون تجربه اش می کنید از درون خودتان نشأت می گیرد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد***حالتی رفت که محراب به فریاد آمد

از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار***کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد

تعبیر:  هر چه دارید از ایمان و دل پاک شماست. نتیجه ی صبوری و درایت خودتان را به زودی خواهید دید. زمینه را برای رسیدن به مقصود خودتان فراهم آورید. وضعی پیش می آید که شما از نظر مادی و معنوی تغییر می کنید و بار معنویاتتان بیشتر می شود.

 

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

 

 

 فال روز متولدین مرداد:

دو سیاره حاکم شما مریخ و پلوتون یک مثلث حمایتی را برای شما تشکیل داده اند و این کار به شما کمک می کند تا با موفقیت در راه تغییرات مثبت گام بردارید. ممکن است لازم باشد که امروز و الان به سختی تلاش کنید و خوشبختانه می توانید از انرژی ذخیره شده خود کمک بگیرید. اما اگر نتوانید از این اشتیاق و شدت انرژی خود اطلاع درستی داشته باشید ممکن است تحت تاثیر دیگران قرار بگیرید. نگاه کنید که چگونه دیگران به شما واکنش نشان می دهند و اگر آنها به خاطر کارهای شما شگفت زده شدند کافی است کمی رویکرد خود را آرام تر کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی***تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید***ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تعبیر: مواظب رفتارتان باشید گاهی زیاده روی می کنید، یا بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ی ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. هم نشینانتان هم از خدا دور شده اند از آنها دوری گزینید از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برایتان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید.

 

 

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز حسابی روی مود حرف زدن هستید و با هر کسی که روبه رویتان ظاهر شود، کلی دردودل خواهید کرد. اتفاقا برای کمک کردن به افرادی که به کمک و مشورت فکری نیاز دارند، این روحیه خیلی هم خوب است. شما نصایح و پیشنهادهای خیلی خوبی برای آنها خواهید داشت. همیشه به یاد داشته باشید، حرف زدن خیلی بهتر از ساکت بودن است. وقتی افکار خود را می گویید، دیگران در مورد آن نظر می دهند و شما می توانید ایرادهای کار خود را پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

زبان خامه ندارد سر بیان فراق***وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق

دریغ مدت عمرم که بر امید وصال***به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق

تعبیر: کار خود را به دست خدا بسپار. از تو دیگر کاری بر نمی آید. تو فقط باید صبر پیشه کنی. سرنوشت آنچه را که باید برایت رقم می زند پس دعا کن تا آنچه را که می خواهی پیش آید. اگر بخواهی به زور چیزی را بدست بیاوری زود هم از دست می دهی. پس با خدا و توکل به او کن.

 

 

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز وقت بگذارید و افرادی که در ارتباط با شما هستند را دسته بندی کنید؛ دوستان، دشمنان، افرادی که بودنشان خوب است و افرادی که نباید دیگر با آنها در ارتباط باشید. خوشبختانه امروز دید خوبی به همه مسایل دارید و دقیق و درست می توانید تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. همه ابرهای تیره که مانع از نگاه درست شما می شوند، کنار رفته اند. امروز وقتی واقعیت های مهمی در مورد زندگی و اطرافیان کشف می کنید، واکنش های جالبی نشان خواهید داد.

 فال حافظ امروز متولدین مهر :

چه مستیست ندانم که رو به ما آورد***که بود ساقی و این باده از کجا آورد

تو نیز باده به چنگ آر و راه صحرا گیر***که مرغ نغمه سرا ساز خوش نوا آورد

تعبیر: همه چیز به خیر و خوبی تمام می شود. عجله نکن گره از کار بسته ی تو باز می شود. یک خبر خوش در راه است. منتظر باش. با شنیدن این خبر بیماریت نیز شفا پیدا می کند ولی یادت باشد نذری که کرده ای حتما” ادا کنی. وعده ای هم که داده ای بجا آور دولت دو در خانه ی شماست.

 

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین آبان:

امروز عینک خوش بینی به چشم هایتان زده اید و آسمان آفتابی را می بینید اما ابرهای سیاهی که نزدیک می شوند را نادیده می گیرید. بهتر است به کسانی که به شما وعده و وعیدهای فراوان می دهند اما توانایی برآورده سازی این وعده ها را در آنها نمی بینید اعتماد نکنید. انرژیتان را برای چیزی که از نتیجه اش مطمئن نیستید حرام نکنید و خودتان را درگیر کارهای خسته کننده و بی بازده نکنید. عشق رویاهای شما کیست؟ از او فرار نکنید. راجع به آنچه که در ذهنتان می گذرد با او حرف بزنید، امروز فرصت مناسبی برای فرصت های سازنده است. چه مجرد باشید و چه متاهل امروز فرصتی مناسب برای بیان خواسته هایتان و برنامه ریزی برای رسیدن به آنها است.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر: صلاح در این است که فعلا” به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.

 

 

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین آذر:

اگرچه دوست دارید در میان دوستان تان باشید و لذت ببرید، اما شرایط طوری رقم خورده که باید از جمع خارج شوید و پیشاپیش همه حرکت کنید. به نظر می رسد که سرشار از انرژی هستید و زبان تان هم کمی تند و تیز شده است، اما نباید به دیگران نیش و کنایه بزنید. حواس تان باشد که صریح برخورد نکنید، حداقل قبل از این که حرفی بزنید به آن فکر کنید. لحن تان را نرم تر کنید تا دیگران مجبور نشوند وقتی صحبت می کنید گوش های شان را بگیرند و سعی کنند حرف های تان را نشنوند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

سبت سلمی بصدغیها فوادی***و روحی کل یوم لی ینادی

نگارا بر من بی دل ببخشای***و واصلنی علی رغم الاعادی

تعبیر: کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.

 

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

درست است که امروز شانس با شما یار است، اما اگر به جای عقل و منطق بخواهید احساسی و حساب نشده اقدام کنید اصلا نتیجه خوبی به دست نخواهید آورد. این که رابطه تان با کسی که دوست دارید به اینجا کشیده شده است خجالت آور است. به این که چه کسی هستید و چه چیزهایی برای شما ارزش هستند به خوبی فکر کنید و خیلی زود خواهید فهمید برای حل این مشکل چه کارهایی لازم است انجام دهید. تلفنتان را خاموش کرده و بدون هیچ مزاحمی با عشقتان به صحبت بپردازید تا به درکی متقابل برسید، این جور مواقع هیچ چیز بدتر از یک مزاحم نیست. یادتان باشد حتما به او بگویید که دوستش دارید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

طایر دولت اگر باز گذاری بکند***یار بازآید و با وصل قراری بکند

دیده را دستگه در و گهر گر چه نماند***بخورد خونی و تدبیر نثاری بکند

تعبیر: حاضر برای رسیدن به مرادت هر چه داری بدهی ولی فکر می کنی کسی به حرفت گوش نمی دهد و همه از تو دوری می کنند. این طور نیست یارانت به کمکت آمده و دستت را م گیرند. در حق تو بخشش می کنند. خبر رسیدن به مقصود و ناکامی دشمن در راه است.

 

 

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

 

فال روز متولدین بهمن:

خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت هایی تعیین کرده اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت تان را ادامه ندهید، وگرنه موضوع را پیچیده تر می کنید. منطقی بودن بهتر از این است که با یک مسئله احساس راحتی بکنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر:به آنچه در گذشته خداوند بر تو عطا نموده خشنود و شکرگزار باش و بر آنچه فکر میکنی به آن نرسیده ای غمگین مباش که خداوند حکیم گاه خیری بر آنچه به ظاهر مطلوب~ما نیست قرار داده است قدر لحضات زندگی خود را بدان

 

فال روز سه شنبه 17 فروردین 95

 

فال روز متولدین اسفند:

درست است که امروز تعطیل است، اما ذهنتان آمادگی بسیار خوبی برای برنامه ریزی کاری دارد و در صورت تفکر جدی، برنامه هایی که امروز بچینید به رسیدن شما به هدف های مورد نظرتان و موفقیت کمک خواهند کرد. اگر می خواهید در کنار کار تفریح هم بکنید می توانید با شریکتان در کافی شاپ یا رستوران مورد علاقه تان قرار گذاشته و صحبت کنید. امروز نسبت به موضوعی که مدتی است بین شما و عشقتان امواج منفی ایجاد کرده است ذهن بازتری خواهید داشت. انسان جایزالخطاست، حالا که به اشتباه خود پی برده اید در مورد آن با طرف مقابلتان حرف بزنید و در صورت لزوم عذرخواهی کنید. مجردها بهتر است منطقی باشند و به انتظار فرد کاملی که در رویاهایشان هست ننشینند، این فقط فرصت های فعلی را از آنها خواهد گرفت.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی***خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل***آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان