فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

فال و طالع بینی امروز چهارشنبه 18 فروردین 1395

 

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز راه های زیادی برای گشایش کارها جلوی پای شما قرار می گیرد. از انرژی امروز می توانید برای افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید. باید خلاقیت های خود را بیشتر کنید تا به واسطه آنها پروژه های کاری بیشتری بگیرید و موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزنید. از جریان مثبت زندگی استفاده کنید. این را در نظر داشته باشید که با نشستن و دست روی دست گذاشتن هیچ کاری پیش نمی رود. باید از نقطه امن و راحتی بیرون بیایید و کمی ریسک کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد***چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد

آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت***آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد

تعبیر: با کوچکترین اتفاقی فکر می کنید دنیا به آخر رسیده و بسیار غصه می خورید. خداوند هر چه که برای شما تقدیر کرده همان رقم خواهد خورد. خودتان به فکر چاره باشید و از یار قدیم خودتان کمک بخواهید در نهایت این خواست خدا بوده است.

 

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

درست است که امروز تعطیل است، اما ذهنتان آمادگی بسیار خوبی برای برنامه ریزی کاری دارد و در صورت تفکر جدی، برنامه هایی که امروز بچینید به رسیدن شما به هدف های مورد نظرتان و موفقیت کمک خواهند کرد. اگر می خواهید در کنار کار تفریح هم بکنید می توانید با شریکتان در کافی شاپ یا رستوران مورد علاقه تان قرار گذاشته و صحبت کنید. امروز نسبت به موضوعی که مدتی است بین شما و عشقتان امواج منفی ایجاد کرده است ذهن بازتری خواهید داشت. انسان جایزالخطاست، حالا که به اشتباه خود پی برده اید در مورد آن با طرف مقابلتان حرف بزنید و در صورت لزوم عذرخواهی کنید. مجردها بهتر است منطقی باشند و به انتظار فرد کاملی که در رویاهایشان هست ننشینند، این فقط فرصت های فعلی را از آنها خواهد گرفت.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

یارم چو قدح به دست گیرد***بازار بتان شکست گیرد

هر کس که بدید چشم او گفت***کو محتسبی که مست گیرد

تعبیر: شما از کلیه ی رقیبان خود سبقت می گیرید و همه را از میدان به در می کنید. شانس پیروزی در دست خودتان هست. آن را گم نکنید یا نگذارید رقیبان آن را از دستتان بربایند.

 

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

آفرین! شما توفان را پشت سر گذاشته اید و از این به بعد فصل جدیدی در کتاب زندگی شما آغاز خواهد شد. از لاک دفاعی خود بیرون بیایید و از امروزتان لذت ببرید. ذهنتان برای برای پذیرش ایده های جدید و شروع کارهای جدید بسیار آماده است؛ نترسید و جنبه خلاق وجود خود را به دنیا نشان دهید. اگر کینه ای در دل دارید و یا شخصی هست که از شما تقاضای بخشش دارد امروز بهترین روز برای بخشیدن آنها و فراموش کردن کینه ها و دشمنی ها می تواند باشد، وقت آشتی فرا رسیده است. متأهل ها میتوانند به فکر تعطیلاتی کوتاه مدت همراه با عشقشان باشند و مجردها هم اگر در جستجوی عشق هستند باید به جاهای تازه بروند، جاهایی که تا به حال نرفته اند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

به جان او که گرم دسترس به جان بودی***کمینه پیشکش بندگانش آن بودی

بگفتمی که بها چیست خاک پایش را***اگر حیات گران مایه جاودان بودی

تعبیر: جانتان را برای رسیدن به مقصود در طبق اخلاص گذاشته اید و ارزش زیادی برای رسیدن به هدف قائلید. معتقدید در عین سکوت باید حرف زد. کمی خسته شده اید و می خواهید همه چیزرا رها کنید ولی ندائی در دلتان می گوید که باید صبر و تحمل کنید و با خواندن نماز صبح مرادتان را از خدا بطلبید.

 

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

 

فال روز متولدین تیر:

شاید الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایل شما را برای این کار زیاد می کند و شما تشخیص می دهید که رضایت بیشتر الزاماً آن را بهتر نمی کند. این شانسی است که در خانه ی شما را زده تا از قدرت تشخیص خود استفاده کنید و به جای نه گفتن به تفریح به دلیل اینکه الان کار دارید، از زندگی، بیشترلذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

صلاح از ما چه می جویی که مستان را صلا گفتیم***به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم

در میخانه ام بگشا که هیچ از خانقه نگشود***گرت باور بود ور نه سخن این بود و ما گفتیم

تعبیر:  صلاح و مشورت بهترین راهنما برای آینده روشن تان می باشد. دعای سلامتی همیشه با شماست و از بلایا ایمن هستید. در همه حال انفاق و کرم کنید که این کار روشن کننده ی راهتان می اشد و از این کار پشیمان نخواهید شد. مواظب صحبت کردنتان هم باشید که از آن به ضرر خودتان استفاده می کنند. از لحظه لحظه ی زندگیتان استفاده کنید که وقت طلاست.

 

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

همه آدم ها به کسی نیاز دارند تا به آن تکیه کنند. امروز می توانید از خانواده یا دوستان قابل اعتماد خواهش کنید به شما کمک کنند. از روبه رو شدن با موانع نترسید و به واسطه هراس هایی که دارید از تلاش برای ساختن آینده دست بر ندارید. امروز باید اول با خودتان کنار بیایید. باید بدانید دقیقا چه می خواهید و چه چیزی موجب ناراحتی شما می شود. از اینکه دیگران واقعیت های درونی شما را بدانند نترسید. هر انسانی نقاط ضعفی دارد و شما نیز از این قاعده مستثنا نیستید. پس خیلی سخت نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه***انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت***لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تعبیر: برای کسی که حتی از جانتان هم عزیزتر است پیغامی فرستاده اید که می ترسید به دستش نرسد حتی تا قیامت همه می دانند که تنها دردتان فراق و دوری از اوستو به هر کس می رسید احوال او را جویا می شوید و برای او سلامی در غربت می فرستید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند و این از جان شیرین تر را به تو می رساند.

 

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

 

فال روز متولدین شهریور:

با وجود اینکه ممکن است در حال تجربه جدال درونی سختی بین عقل و قلب تان باشید احتمالا تصمیم خواهید گرفت که احساسات خود را نادیده بگیرید. شاید شما بدرستی اعتقاد داشته باشید که افکار معقول در نردبان تکامل زندگی بر احساسات برتری دارد. اما واقعیت این است که عقل و منطق به هیچ وجه بر عشق و علاقه برتری ندارد.این جنگ درونی خود را کنترل کنید و سعی کنید در حالیکه در جستجوی تعادل در زندگی تان هستید از آن برای ایجاد کانال های ارتباطی استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

من که از آتش دل چون خم می در جوشم***مهر بر لب زده خون می خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن***تو مرا بین که در این کار به جان می کوشم

تعبیر: فعلا” نمی توانی حرفی بزنی پس همان بهتر که خاموشی و رازت را فاش نمی کنی. برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی را در ثروت می بینی ولی به همین مالی که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای پول نفروش زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را پیش بگیر تا موفق شوی. انشاالله

 

 

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز باید تصویرهای ذهنی خود را از زوایای مختلف ببینید و بررسی کنید. اگر مسایلی هستند که موجب هراس یا نگرانی شما شده اند را امروز کشف و برای برطرف کردن آنها راه چاره بیابید. نشانه های متعددی امروز در زندگی شما ظاهر خواهند شد و باید بسیار باهوش باشید و آنها را به سرعت تشخیص دهید. با نیروی فکری خود می توانید فرصت های مالی و شغلی عالی برای خود رقم بزنید. با عشقتان در مورد روحیاتتان حرف بزنید و از اینکه از واقعیت های درونی شما آگاه شود هیچ ترسی نداشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن***مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن

خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی***تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

تعبیر: گمشده ی خویش را خیلی زود شیدا می کنید و قدر آنچه را که پیدا کرده اید بدانید. به شما بشارت پیروزی می دهند و اسمتان آوازه ی خاص و عام خواهد شد و دوستان شیطان صفت شکست خواهند خورد. الان وقت کار و همت است، امتحان کنید عدالت را برپا سازید و در همه ی کارها به عقلتان رجوع کنید.

 

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک تر می شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می دهید. امروز آروزهای شما می توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه ای بگشایند، اما هرچقدر که شما به مراحل پایانی نزدیک تر می شوید، نسبت به انتخابی که کرده اید نامطمئن تر می شوید. فراموش نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می توانید آن را تغییر بدهید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

 

فال روز متولدین آذر:

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می توانید به خودتان خوش بگذرانید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد***شعری بخوان که با او رطل گران توان زد

بر آستان جانان گر سر توان نهادن***گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

تعبیر: تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه ی افتخاربرای همگان خواهد شد. دنیای مادی و معنوی تان تضمین می شود. درهای بسته به رویتان باز می شود و شما خیلی زود به مراد دلتان می رسی اما مواظب سلامتی ودتان باشید که هر چه دارید از دولت قرآن است.

 

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

شاید وقتی به خرید می روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می خواهید. چون این کار شما را آسان تر می کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می شوید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی***تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید***ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تعبیر: مواظب رفتارتان باشید گاهی زیاده روی می کنید، یا بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ی ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. هم نشینانتان هم از خدا دور شده اند از آنها دوری گزینید از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برایتان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید.

 

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

 

فال روز متولدین بهمن:

شما مدام در درون تان سئوال های بسیاری را از خود می پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید***هلال عید در ابروی یار باید دید

شکسته گشت چو پشت هلال قامت من***کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید

تعبیر: یارتان حاضر به هر گونه فداکاری برای شما می باشد. هر ملامتی را به خاطر شما تحمل می کند و برای رسیدن به تو بهای سنگینی پرداخت کرده است. بدون شما زندگی برایش چون شب است. تو هم طلب او را برآورده ساز تا خوبی های او را جبران کرده باشی

 

فال روز چهارشنبه 18 فروردین 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت ها بیشتر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش***می سپارم به تو از چشم حسود چمنش

گر چه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور***دور باد آفت دور فلک از جان و تنش

تعبیر: فکر می کنید رسیدن به حاجت محال است ولی به زودی خبری بسیار خوش به شما می دهند. بی قرار و بی تاب شده اید. به هر کس که می رسید می خواهید خبری از او بگیرید اما بدانید انتظار امروز تلخ و وصال فردا بسیار شیرین است. خودتان را به دست سرنوشت سپرده اید و مطمئن هستید هر چه پیش آید رضای حق در اوست.

 

 

مطالب مرتبط

طالع بینی ایام هفته

جدول تعیین جنسیت جنین (طالع بینی چینی)

کف بینی و طالع بینی برای ازدواج + عکس

فال و طالع بینی کسب و کار

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان