فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

ای ترنم بهاری باران که می بارد همه چیز تازه می شود

تولدت مبارک ….

 

فال روز متولدین فروردین:

شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی***پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

وصف رخ چو ماهش در پرده راست ناید***مطرب بزن نوایی ساقی بده شرابی

تعبیر: تنها به مادیات نیاز ندارید بلکه به معنویات و محبت هم نیازمندید. کسی در نظرتان هست که به شما اعتنایی نمی کند. تصور می کنید رقیبتان جلوتر از شماست و همه ی درها را به رویتان بسته می بینید. انتظار می کشید و در عین حال امیدوارید اما به این هم فکر کنید که اگر بهحاجتتان نرسیدید شکست نخورده اید.

 

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت هایی تعیین کرده اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت تان را ادامه ندهید، وگرنه موضوع را پیچیده تر می کنید. منطقی بودن بهتر از این است که با یک مسئله احساس راحتی بکنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

خوشتر از فکر می و جام چه خواهد بودن***تا ببینم که سرانجام چه خواهد بودن

غم دل چند توان خورد که ایام نماند***گو نه دل باش و نه ایام چه خواهد بودن

تعبیر: بسیار به فکر آینده ی خودتان هستید و از سرانجام کاری که می کنید بسیار می ترسید. کم حوصله اید، به خودتان رحم کنید، بی اعتمادی را کنار بگذارید. اگر برای حاجت خویش واقعا” تلاش کرده بشید نتیجه ی آن همان می شود که می خواهید. فرجام کارتان بسیار مبارک و عالی است

 

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز می توانید ریسک های بزرگی در زندگی انجام دهید. به طور مثال، می توانید روی املاک سرمایه گذاری کنید. یا پول هایتان را در حساب بانکی جدیدی پس انداز کنید که به آن سود خوبی تعلق می گیرد. در رابطه های خود سعی کنید شفاف و صادق باشید. اگر لازم است، به عشقتان یادآوری کنید تا چه اندازه به او علاقه دارید. البته پیش از هر گونه تصمیم گیری در مورد آن درست فکر کنید و نتیجه آن را حدس بزنید. از خودتان سوال بپرسید و ببینید آیا در همان جایگاهی قرار دارید که دوست داشته اید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.

 

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

 

فال روز متولدین تیر:

اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می توانید فرصت هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت

تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

به نظر می رسد که یک فصل مشکل زندگی شخصی تان دارد بسته می شود و توسط امکانات جدید جایگزین می شود. شما به احتمال زیاد احساس می کنید مسن تر و عاقل تر شده اید و اعتماد دارید که تجربیاتتان تا به امروز از شما یک فرد با تجربه و کامل تری ساخته.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد***از سر پیمان برفت با سر پیمانه شد

صوفی مجلس که دی جام و قدح می شکست***باز به یک جرعه می عاقل و فرزانه شد

تعبیر: دعاهای تو بر سر نماز صبح و شب بی ثمر نماند خداوند دری به رویت باز کرد و آن رسیدن به عقل و فرزانگی است. دوست را از دشمن به راحتی می توانید تشخیص دهید و می فهمید که از کجا به شما آفت می رسد از آنجا دوری می کنید و در نهایت تصمیم های عاقلانه می گیرید.

 

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

 

فال روز متولدین شهریور:

شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی

 

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین مهر:

امروز سرشار از اشتیاق و احساسات عاطفی هستید. به هیچ عنوان آنها را نادیده نگیرید. هر کاری دلتان می خواهد را با شهامت انجام دهید. اما در عین حال، به کلماتی که استفاده می کنید، توجه زیادی داشته باشید. شاید نتوانید بین مسایل کاری یا زندگی شخصی خود تعادل خوبی برقرار کنید. اما از اینکه در مورد احساسات خود صادقانه حرف بزنید هیچ ترسی نداشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی

تعبیر: کرم و لطف خدا شامل حالتان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید. اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه که قسمتتان شده ننالید در عوض شما با نفس خودتان مرده ای را زنده می کنید و خواهان بسیار دارید. گله نکنید شما هم خریدار دارید دعای سحرگاهی تان مستجاب و نیازهایتان برآورده می شود. انشاالله

 

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است

تعبیر: بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

 

 

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

 

فال روز متولدین آذر:

نگاهی به کارهای خودتان بیندازید. آیا آنچه هر روز انجام می دهید شما را به سوی تبدیل شدن به شخصی که می خواهید باشید پیش می برد؟ امروز ممکن است احساس بی حوصلگی و کسالت داشته باشید و از کارها و مسئولیت های روزمره خود خسته شده باشید. زندگی باید لذت بخش باشد و نه مثل تنبیه، پس بد نیست امروز سری به باشگاه بزنید و یا کار دیگری که دوست دارید را انجام بدهید. خودتان را همانطور که هستید قبول داشته باشید، شما مجبور نیستید ارزش خود را به کسی ثابت کنید. لازم نیست برای گرفتن تایید دیگران ماسکی دروغین به چهره خود بزنید. حواستان را جمع کنید و مواظب رفتارتان با عشقتان باشید

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

 

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

اگر ناراحت هستید که دیروز کارها را خراب کرده اید اکنون زمان آن رسیده که عذرخواهی کنید.شما می توانید از صمیم قلب تان عذرخواهی کنید زیرا از احساسات تان به خوبی با خبر هستید.از اینکه زمان زیادی را تنها و بدون یار بوده اید خسته هستید و اکنون تمایل دارید وقت تان را با افرادی بگذارنید که برای تان مهم هستند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی***دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند***دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

 

 

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین بهمن:

جزئیات را فراموش کنید و به تصویر کلی توجه کنید و خواهید دید که هیچ مرزی برای ما وجود نخواهد داشت. درس امروز شما این است: ابتدا کار اصلی را انجام دهید، سپس به جزئیات رسیدگی کنید. به دنبال آوای قلبتان بروید و خواسته هایتان را دنبال کنید. اکنون زمانی فوق العاده برای رفتن به سفری کوتاه مدت یا هرکاری که روح شما را تغذیه می کند است. دلتان می خواهد همراه با عشقتان به ماجراجویی بپردازید و کارهای جدیدی انجام دهید. آنچه اهمیت دارد این است که از روزمرگی فرار کرده و کاری تازه را تجربه کنید. موسیقی، هنر، نوشتن، امروز شما را به شور خواهند آورد. انجام این کار به شما کمک خواهد کرد با ذهنی تازه و انرژی مضاعف در کارهای خود پیشروی کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ای سرو ناز حسن که خوش می روی به ناز***عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز

فرخنده باد طلعت خوبت که در ازل***ببریده اند بر قد سروت قبای ناز

تعبیر: کسانی هستند که محتاج تو می باشند و دست نیاز به سویت دراز کرده اند دست آنها را رد نکن آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند. عهدی را که بسته ای نشکن زیرا باعث می شود که رقیبان تو را از میدان بدر کنند. خداوند تو را یاری می کند. رازت را به کسی نگو.

 

فال روز پنج شنبه 19 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز در ارتباط عاطفی خود باید آهسته و پیوسته قدم بردارید. اول با خودتان صادق باشید و بدانید دقیقا چه می خواهید و انتظارتان از طرف مقابل چیست، سپس در مورد آنها با او حرف بزنید. شاید ارتباط برقرار کردن برایتان دشوار باشد اما باید تمرکز و آرامش خود را حفظ کنید. هنگامی که دچار تردید می شوید، ساکت باشید زیرا ممکن است حرفی بزنید که چندان خوشایند نباشد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو***از ماه ابروان منت شرم باد رو

عمریست تا دلت ز اسیران زلف ماست***غافل ز حفظ جانب یاران خود مشو

تعبیر: دوستانت به تو وفا نکرده اند و کارهایی را که برایشان انجام داده ای به نیم جو هم ارزش قائل نیستند ولی شما اجر و ثواب د راه خدا را در جایی دیگر دریافت می کنید. به سفری پرخیر و برکت می روید. گم شده ی بخت خویش را در آن سفر می یابید و درسعشق را در ان سفر می آموزید. انشاالله


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان