فال روز جمعه 20 فروردین 95

فال روز جمعه 20 فروردین 95

فال روز متولدین فروردین:

شما امروز مثل بچه گربه ای که درگیر یک گلوله کاموا شده است بیشتر درگیر جزئیات شده اید. شما هرچه بیشتر تلاش می کنید کمتر می توانید از این پیچیدگی رهایی یابید. امروز از آن روزهایی است که شما می توانید کنترل خود بر امور را دوباره به دست آورید. حتماً لازم نیست سخت کار کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ما بی غمان مست دل از دست داده ایم***همراز عشق و همنفس جام باده ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند***تا کار خود ز ابروی جانان گشاده ایم

تعبیر: دل به دریا زده اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به حاجات خودتان برسید.

 

فال روز جمعه 20 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

تقویم خودتان را با رویدادهای اجتماعی پر کنید. از امروز تا آخر هفته از اینکه در کنار دیگران باشید لذت خواهید برد. اگر دوستانی دارید که مدت هاست آنها را ندیده اید، امروز فرصت خوبی برای دیدار است. به طور کلی، حرف زدن و بودن در میان دوستان و اطرافیان حس خیلی خوبی به شما می دهد. با همکاران در مورد مشارکت صحبت کنید. در مورد راه اندازی کارهای تازه و با هم همفکری کنید. ذهن و قلبتان باید باز باشد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع***شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست***بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تعبیر: صبر و طاقت خودتان را از دست داده اید فقط با گریه دل خویش را التیام می دهید. با ناامیدی کاری از پیش نخواهید برد تا رسیدن به وصال راهی نیست. شما به مراد خودتان می رسید و کسانی که شما را مسخره کرده اند خوار می شوند. سرتان را بالا بگیرید و چراغ دلتان را با یاد خدا روشن کنید وصال نزدیک است.

 

فال روز جمعه 20 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست هایی که در قبل داشته اید و تجربه های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

عمریست تا به راه غمت رو نهاده ایم***روی و ریای خلق به یک سو نهاده ایم

طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم***در راه جام و ساقی مه رو نهاده ایم

تعبیر: آفرین بر شما که در زندگیتان ریا و دورویی وجود ندارد و پایه و بنیاد زندگی را بر مبنای مهر و محبت گذاشته اید. اما چندی است که چشم به راه و منتظر خبری هستید. به عافیت و سلامت می رسید و مقامتان روز به روز بالاتر می رود. همیشه امیدوار باشید . چشم طلب فقط از خدا داشته باشید که او بشارت رسیدن حاجت و مراد را به شما می دهد

 

فال روز جمعه 20 فروردین 95

 

فال روز متولدین تیر:

دوست عزیزی که ۸ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! کودک درون شما امسال همبازی های زیادی پیدا خواهد کرد! اگر هم خیلی اهل معاشرت نباشید امسال از داشتن اطرافیانتان بسیار خوشحال خواهید بود. در چند ماه اول پر انرژی و جاه طلب باشید و خودتان را برای تجربه چیزهای تازه آماده کنید. با تلاش زیاد در این چند ماه موفقیت مورد نظرتان را به دست خواهید آورد و ثمره زحماتتان را خواهید چشید. مسئله خانوادگی که در مرداد ماه برایتان پیش می آید به خیر و خوشی ختم خواهد شد. در اواخر شهریور ماه از همراهی با دوستان و تفریح با آنها لذت ببرید. در آذر ماه خوشحال باشید و نگذارید هیچ چیز مانع شادیتان شود. یک مسئله کاری در بهمن برایتان پیش خواهد آمد، مواظب باشید گول نخورید. وقتی شک دارید سوال بپرسید و با احتیاط گام بردارید. تمام سال دوست داشته خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

تعبیر:  راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

فال روز جمعه 20 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

هنگامی که هنوز بزرگ نشده بودید، چه چیزهایی دوست داشتید؟ می خواستید چه کار شوید؟ امروز سعی کنید رویاهای کودکانه خود را به یاد بیاورید و ببینید آیا توان اجرایی کردن آنها را دارید؟ البته از دنیای واقعی فاصله نگیرید و همین جای روی زمین باشید. سعی کنید بیشتر به قلب و خواسته های درونی خود مراجعه کنید. امروز شاید خیلی حس عاشقانه نداشته باشید. بیشتر ترجیح می دهید در گوشه آرامش به کارهای خود برسید. یا تمرکز خود را روی بیزینس و کارتان بگذارید. هر طور راحت هستید رفتار کنید و نگران چیزی نباشید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

هزار جهد بکردم که یار من باشی***مرادبخش دل بی قرار من باشی

چراغ دیده شب زنده دار من گردی***انیس خاطر امیدوار من باشی

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید پس ناراحت نباشید و از بخت خودتان گله نکنید. از نظر شما همه چیز به آخر رسیده و زندگی تان تیره و تار گردیده است. او به عهد خود وفا نکرده و شما خوبی خودتان را ثابت کرده اید ولی باز هم امیدوارید و این رمز موفقیت شماست.

 

فال روز جمعه 20 فروردین 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز سیاره ی کلیدی شما یعنی مشتری باعث می شود که به ارزش خودتان پی ببرید و نسبت به کارهایی که می خواهید در آینده انجام دهید خوش بین باشید. اکنون زمان آن است که افکار مثبت تان را به واقعیت های دلپذیر تبدیل کنید. اما اول باید حقایق را بررسی کنید تا مبادا از واقعیت دور شوید. امروز سرشار از انرژی هستید، اما حواس تان باشد که غیرمنطقی عمل نکنید، زیرا ممکن است رویاهای تان شما را به جایی ببرند که هرگز هدف تان نبوده است.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دست در حلقه آن زلف دوتا نتوان کرد***تکیه بر عهد تو و باد صبا نتوان کرد

آن چه سعی است من اندر طلبت بنمایم***این قدر هست که تغییر قضا نتوان کرد

تعبیر: تقدیر را نمی توان عوض کرد. با چه می جنگی نمی توانی سرنوشت خود را تغییر دهی. البته تو نظر بدی نداری. با مردم هم سر جنگ نداشته باش. از خداوند طلب یاری کن و نیز هر کسی ار راه رسید نمی تواند رفیق شفیقی برایت باشد.

 

فال روز جمعه 20 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین مهر:

شما در این روزها خود را از روابط اجتماعی که در سابق داشته اید دور کرده اید و با افرادی که در سابق به ﺁنها علاقه داشتید کمتر ارتباط دارید، این همه محدودیت به چه علت است.انسان ها برای بقای زندگی شان به یکدیگر نیازمند هستند بهتر است روابط تان را مانند سابق از سر بگیرید.به کارها و فعالیت های اجتماعی تان بیشتر اهمیت بدهید، زیرا ممکن است به دلیل عدم احساس مسئولیت لازم از این کار اخراح شوید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

اگر چه عرض هنر پیش یار بی ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست

پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست

تعبیر: در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است

 

فال روز جمعه 20 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده اید ساده تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک پشت حرکت خود را آرام می کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می کنند و شما چقدر می توانید کار کنید، نباشید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

 

فال روز جمعه 20 فروردین 95

 

فال روز متولدین آذر:

چه چیزی مانع از این می شود که به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. امروز باید روی پای خود بایستید. چشم امید خود را از دیگران بردارید و با اعتنادبه نفس به سوی مسیری بروید که شایستگی آن را دارید. باید شهامت تغییر را در دل خود افزایش دهید. البته این را بدانید که تک نفره نمی توان به جایگاه های بالا رسید، پس از خداوند و فرشته های زمینی بخواهید شما را حمایت کنند و مسیر درست را به شما رهنمون شوند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

تعبیر: در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

 

فال روز جمعه 20 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می گذرد صحبت کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

مدامم مست می دارد نسیم جعد گیسویت***خرابم می کند هر دم فریب چشم جادویت

پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن***که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت

تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.

 

فال روز جمعه 20 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز وابستگی خاصی به خانه دارید و همه آرامش خود را در خانه احساس می کنید. البته از طرفی هم نمی توانید تمرکزی که می خواهید را در خانه داشته باشید. یعنی بین دو روند متفاوت گرفتار شده اید و نمی دانید کدام یک بهتر است. اما به صورت کلی، آرامش و راحتی شما امروز در خانه و میان اعضای خانواده ایجاد می شود. اگر خیلی به سلامتی خود اهمیت نمی دهید، امروز زمانش رسیده تا بیشتر روی سلامت روحی و جسمی خود تمرکز کنید. ورزش و تغذیه سالم را در دستور کار خود قرار دهید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم***به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم

زاد راه حرم وصل نداریم مگر***به گدایی ز در میکده زادی طلبیم

تعبیر: بلند شو همت کن و تلاش داشته باش که برای باز شدن گره از کار خود باید اول از زور بازوی خودت دوم از یک دوست کمک بگیری. از راه درست پیش برو که در راه حرام کار به جایی نخواهی برد. طمع نداشته باش و این حق توست که برای رسیدن به هدف تلاش کنی. دل پر از غمت شاد می شود و این به خاطر امیدی است که داشته ای.

 

فال روز جمعه 20 فروردین 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز حسابی جذاب شده اید و در هر جمعی حاضر شوید، نگاه ها به سمت شما جذب خواهد شد. دلیل آن نیز انرژی های مثبت و خوبی است که در وجودتان هست و آرامش درونی، زیبایی ظاهری برایتان به ارمغان آورده است. از فرصت امروز برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، استفاده کنید. اینکه خواسته های خود را به زبان بیاورید خجالت ندارد. تا وقتی چیزی را که می خواهید، نگویید کسی متوجه آن نخواهد شد. پس شهامت داشته باشید. امروز اصلا در خانه نمانید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم***کز بهر جرعه ای همه محتاج این دریم

روز نخست چون دم رندی زدیم و عشق***شرط آن بود که جز ره آن شیوه نسپریم

تعبیر: حاجتی دارید و این حاجت شما مادی نیست بلکه معنوی می باشد. با خودتان شرط کرده اید دیگر غم مادیات را نخورید هر چند که می دایند مال و ثروت لازمه ی زندگیتان می باشد اما دست تقدیر آینده ای روشن برایتان رقم زده علاوه بر اینکه به نیت خودتان می رسید از مال و ثروت و مقام هم بهره مند می شوید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان