فال روز شنبه 21 فروردین 95

فال روز شنبه 21 فروردین 95

فال و طالع بینی امروز شنبه 21 فروردین ماه 1395 به پیش بینی کائنات …. تولدتان مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز می تواند روز فوق العاده ای برایتان باشد به شرط این که بدانید چگونه برنامه ریزی کنید. اگر بخواهید تنها شرایط خود را در نظر بگیرید، با فرد مورد علاقه زندگی تان به مشکل بر می خورید. بهترین راه این است که اول با او مشورت کنید سپس با کمک هم به سمت اهدافی واحد قدم بردارید. انرژی زیادی کسب خواهید کرد، آن را سر مسائل بی ارزش هدر ندهید. بهترین چیز در زندگی آزادی است و شما این حس را تجربه خواهید کرد. احتیاجی نیست برای فرد مورد علاقه خود هدیه ای گران قیمت بخرید، تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، کمی خلاقیت برای ایجاد تغییراتی کوچک به زندگی تان است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن***در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن

از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن***از دوستان جانی مشکل توان بریدن

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته اید و تصمیم گیری برایتان بسیار مشکل شده است راه اول برای شما ثروت و مال به دنبال دارد ولی با دلی تنگ و راه دوم نیک نامی و عشق و وصال ولی بدون ثروت و مال. راهی را انتخاب کنید که به وصال یار بیانجامد. فرصت را غنیمت بدانید و بسم الله بگویید توکل به خدا کنید.

 

فال روز شنبه 21 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

آیا احساس می کنید انرژی زیادی دارید؟ همین طور هم هست. از انرژی های امروز برای انجام کارهای جدید بهره بگیرید. در زندگی عادی خود تغییر ایجاد کنید حتی اگر این تغییرها جزئی و کوچک هستند. مثلا حتی می توانید در ظاهر و نوع لباس پوشیدن شما باشد. البته این را به یاد داشته باشید پیش از انجام هر کاری درست و دقیق به نتیجه آن فکر کنید تا مبادا پشیمان شوید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

فال روز شنبه 21 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می کنند می توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دوش می آمد و رخساره برافروخته بود***تا کجا باز دل غمزده ای سوخته بود

رسم عاشق کشی و شیوه شهرآشوبی***جامه ای بود که بر قامت او دوخته بود

تعبیر: ذات و طینتی زیبا داری و همیب برای معرفی تو کافی است. احتیاج به آراستن ظاهر نیست. اعتماد به نفس خود را تقویت کن. هر کس که تو را انتخاب کند عاشق طینتت می شود. تو هم ارزشمندتر از آن هستی که بخواهی خود را خیلی راحت به کسی معرفی کنی.

 

فال روز شنبه 21 فروردین 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای که رویش کار می کرده اید را تمام کنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نکنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را کنترل کنید. بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو***از ماه ابروان منت شرم باد رو

عمریست تا دلت ز اسیران زلف ماست***غافل ز حفظ جانب یاران خود مشو

تعبیر:  دوستانت به تو وفا نکرده اند و کارهایی را که برایشان انجام داده ای به نیم جو هم ارزش قائل نیستند ولی شما اجر و ثواب د راه خدا را در جایی دیگر دریافت می کنید. به سفری پرخیر و برکت می روید. گم شده ی بخت خویش را در آن سفر می یابید و درسعشق را در ان سفر می آموزید. انشاالله

 

فال روز شنبه 21 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

یک نفس عمیق بکشید و به خودتان یادآوری کنید که همه دنیا با هم بر علیه شما دست به یکی نکرده اند. سخنرانی ها و نصیحت های نا خواسته این و آن امروز صبر شما را حسابی به چالش خواهد کشید. کوچکترین دلخوری ها در محل کار به چشمتان همچون مشکلاتی بزرگ خواهند بود و حتی با افراد مورد علاقه تان نیز خوب کنار نخواهید آمد. نیازی به گفتن این نیست که امروز روز خیلی خوبی برای فعالیت های اجتماعی نخواهد بود. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدا از گفتنش پشیمان شوید، روی کاناپه لم دهید و سریال مورد علاقه تان را نگاه کنید. به زندگی زناشویی ایده آل خود بیندیشید و ببینید چه چیزهایی می خواهید و برای عملی کردن آنها چه کارهایی باید بکنید. اگر مجرد هستید به این که به دنبال چه خصوصیاتی در عشقتان هستید فکر کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بالابلند عشوه گر نقش باز من***کوتاه کرد قصه زهد دراز من

دیدی دلا که آخر پیری و زهد و علم***با من چه کرد دیده معشوقه باز من

تعبیر: یکان تصمیم نادست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زتری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با داشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند تا حالا فکر می کردید نقشه هایتان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.

 

 

فال روز شنبه 21 فروردین 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها یتان را بیان می کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

فال روز شنبه 21 فروردین 95

فال روز متولدین مهر:

لطفا از پیله تنهایی خود بیرون بیایید و به آغوش جمع بروید. امروز حس همکاری شما زیاد است و به واسطه حضور دیگران می توانید در برنامه هایی که در سر دارید، موفق شوید. از انرژی های امروز برای همکاری بیشتر و حتی اضافه کردن افراد بیشتر به گروه کاری استفاده کنید. از اینکه ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید هراسی نداشته باشید. وسایل دیجیتال و الکترونیک و دنیای مجازی امروز نقش مهمی در اجرایی شدن ایده های شما دارند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف***گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف

طرف کرم ز کس نبست این دل پرامید من***گر چه سخن همی برد قصه من به هر طرف

تعبیر: فکر می کنی تا حالا عمرت را به هدر داده ای به همه چیز و همه کس شک داری. دلت را پاک کن و برای رضای حق به مردم خوبی کن. کمی حوصله و صبر داشته باش و به همه ی کسانی که خوبی کرده ای جواب خوبی تو را می دهند و اگر هم جفا کنند چیزی از تو کم نمی شود

 

فال روز شنبه 21 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

دوستان، شرکا و اعضای خانواده امروز توجه بسیاری به شما نشان می دهند. خورشید در طالع شما نشسته است و به همین دلیل، ارتباط های شما بسیار خوب خواهد بود. امروز خیلی خوب بقیه را درک می کنید و می توانید خواسته های آنها را برآورده کنید. این مساله موجب می شود تا محبوبیت بیشتری هم میان آنها پیدا کنید. امروز فرصت خوبی برای به روزرسانی ارتباط خود با اطرافیان است.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

سحرم دولت بیدار به بالین آمد***گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام***تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد

تعبیر: بلند شو ببین که چگونه دشمنانت شکست خورده اند و غم هایت به پایان رسیده. مالی به تو می رسد که باعث می شود مشکلاتت حل شود. گرمای خوشبختی را حس می کنی و ابرهای تیره از آسمان دلت کنار می روند و تو پیروز و موفق می شوی.

 

فال روز شنبه 21 فروردین 95

 

فال روز متولدین آذر:

شما امروز فقط احساس سرحال بودن می کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می توانید از کارتان لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تعبیر: به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

 

فال روز شنبه 21 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید و برای عشقتان از هر دری سخن بگویید. ولی اگر قرار است شام رمانتیکی بخورید زیاده روی نکنید. باید گاهی هم به او فرصت حرف زدن بدهید و او هم بتواند احساس خود در مورد این رابطه را ابراز کند. اگر خوب گوش دهید چیزهایی یاد می گیرید. اختلافات با دوستان و شرکا امروز در نقطه ای پیش می آیند. نگران نباشید. در تصویر کلی تر، می توانید روی اهداف بلندمدت بخصوص با دوست یا شاید گروهی تمرکز کنید. صحبت های جدی شرایط را سخت تر می کنند. امروز ذهنتان می تواند همه چیز را به راحتی حل کند. همه چیز را آنطور که هست می بینید و در مورد تصمیمات خود عقلانی و منطقی رفتار می کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

بارها گفته ام و بار دگر می گویم***که من دلشده این ره نه به خود می پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته اند***آن چه استاد ازل گفت بگو می گویم

تعبیر: مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید ولی هرگاه از خدا چیزی خواسته اید بهشما نداده است و دوستان از شما خرده می گیرند. گوهر شما اسمان شماست. ناراحت نباشید این جزئی از وجودتان می باشد. روزی می رسد که قدرتان را بدانند هم اکنون نیز همراهی دارید که قدرتان را می داند.

 

فال روز شنبه 21 فروردین 95

فال روز متولدین بهمن:

خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می کنید. شما به طور ناراحت کننده ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم***دل از پی نظر آید به سوی روزن چشم

سزای تکیه گهت منظری نمی بینم***منم ز عالم و این گوشه معین چشم

تعبیر: منتظر کسی هستید که حاضرید به خاطر آن همه چیزتان را فدا کنید ولی فکر می کنید او حتی گوشه ی چشمی هم به شما نمی اندازد بدانید که مورد امتحان الهی قرار گرفته اید تا خون دل نخورید و زجر نکشید رسیدن مژده وصل برایتان خوشایند نخواهد بود. بدانید که دل دردمندتان با این مژده التیام پیدا می کند و چشمتان به قدوم یار روشن می شود.

 

 

فال روز شنبه 21 فروردین 95

فال روز متولدین اسفند:

مثبت اندیشی شما و انرژی های خوبی که کائنات امروز برایتان در نظر گرفته اند به قدری قدرت دارند که از امروز تا سه هفته دیگر، بهترین لحظه های زندگی خود را تجربه خواهید کرد. قدر این لحظه ها را بدانید زیرا فقط یک بار در سال ممکن است چنین حسی در وجودتان باشد. هر چه رهاتر باشید و خود را از قید مسایل و افکار منفی آزاد کنید، خلاقیت بیشتری هم خواهید داشت. درست در جایی که فکر می کنید، توان پیشرفت نیست، بایستید، نفسی تازه کنید و بدانید با کمی تحقیق و مشورت گرفتن از اطرافیان، می توانید بهترین و درست ترین مسیر را بیابید. به ظاهر و لباس های خود توجه بیشتری داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

آن کیست کز روی کرم با ما وفاداری کند***بر جای بدکاری چو من یک دم نکوکاری کند

اول به بانگ نای و نی آرد به دل پیغام وی***وان گه به یک پیمانه می با من وفاداری کند

تعبیر: به هر کسی اعتماد نکن و راز دل با او نداشته باش چون تمام غم های دنیا به دلت روانه می شود. دشمن درحال نیرنگ زدن است، مراقب باش. به دنبال کسی بگرد که وفادار باشد و به تو امید ببخشد و گره ی کار تو را باز کند، نه اینکه در عین گرفتاری ترکت کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان