ramazan
ramazan

فوتبالیست تهرانی زنش را کشت

مجموعه : اخبار ورزشی
فوتبالیست تهرانی زنش را کشت

ماجرا و جزئیات به قتل رسیدن شهلا همسر یک فوبتالیست تهرانی …

 

 

ظهر دیروز قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران با تماس مأموران کلانتری نارمک از قتل زن جوانی در خانه‌اش حوالی میدان تسلیحات در خیابان نظام‌آباد با خبر و همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

 

 محل حادثه ساختمان چند طبقه مسکونی بود که تیم جنایی در محل پذیرایی یکی از واحدهای آپارتمان با جسد زن 28 ساله‌ای به نام شهلا روبه‌رو شد و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت شوهرش‌از محل گریخته است.

 

تحقیقات بعدی نشان داد مقتول یک سال قبل با پسر عمویش ازدواج کرده است و شوهرش هم عضو تیم فوتبال یکی از باشگاه‌های تهران است. پزشکی قانونی در نخستین معاینات اعلام کرد، شهلا حدود ساعت 17 عصر روز قبل به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد مقتول کارمند یکی از دفاتر ثبت اسناد است و روز حادثه پس از برگشت از محل کارش با شوهرش درگیری داشته و بعد از آن به قتل رسیده است.

 

به گزارش نازوب یکی از مأموران گفت: دقایقی قبل مردی با اداره پلیس تماس گرفت و اعلام کرد دخترش در خانه‌اش به قتل رسیده است. وقتی به محل حادثه رسیدیم با جسد این زن روبه‌رو شدیم که معلوم بود خفه شده است. پدر مقتول گفت: یک سال قبل برادرزاده‌ام با دخترم ازدواج کرد. آنها زندگی خوبی داشتند تا اینکه متوجه شدم با هم اختلاف پیدا کرده‌اند. پس از این تلاش کردم اختلاف آنها را حل کنم، اما هرگز فکر نمی‌کردم دامادم مرتکب قتل شده باشد.

 

وی ادامه داد: شب قبل با دخترم تماس گرفتم، اما او جواب نداد. فکر کردم خواب است تا اینکه ساعتی قبل دوباره با او تماس گرفتم، اما باز هم جواب نداد. سپس با محل کارش تماس گرفتم که یکی از کارکنان گفت دخترم امروز به محل کارش نرفته است. به همین دلیل نگرانش شدم و احتمال دادم برای او اتفاقی افتاده باشد. بلافاصله به در خانه‌اش آمدم. وقتی در را باز نکرد با کمک همسایه‌ها قفل در خانه‌اش را تخریب کردیم و وارد خانه‌اش شدیم و با این صحنه هولناک روبه‌رو شدم.

 

یکی از همسایه‌ها هم گفت: هفت ماه است که مقتول و شوهرش به این خانه آمده‌اند. در این مدت ما همیشه صدای مشاجره و درگیری آنها را می‌شنیدیم. این زن و شوهر همیشه با هم درگیری داشتند تا اینکه ساعت 17 عصر دیروز صدای درگیری شدید آنها شنیده می‌شد، اما من فکر کردم آنها مثل همیشه با هم درگیر شده‌اند و بعد هم آشتی می‌کنند.

 

وی ادامه داد لحظاتی بعد از این صدا، شوهر مقتول را دیدم که از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران پلیس به دستور قاضی ایلخانی تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری مظنون اصلی این حادثه آغاز کردند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان