ramazan
ramazan

سنگ پای محسن تنابنده در تلوزیون! (عکس)

مجموعه : فرهنگ و هنر
سنگ پای محسن تنابنده در تلوزیون! (عکس)

 یک خبر داغ فرهنگی و طنز در انتظار نگاه گرم مردم در ماه مبارک رمضان از محسن تنابنده با عنوان سنگ پا است! جزئیات باحال ترین سریال طنز محسن تنابنده را در همین بخش خبری بخوانید.

 

 

بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران محسن تنابنده به تازگی خبر ساخت سریال طنز سنگ پا را داده است و این سریال قرار است در ماه رمضان 95 از شبکه های سیما به نمایش درآید. به گزارش نازوب محسن تنابنده می گوید: سریال سنگ پا به احتمال زیاد جایگزین پایتخت 5 خواهد شد و در ماه مبارک رمضان سال 95 پخش خواهد شد.

 

سنگ پای محسن تنابنده در تلوزیون! (عکس)

 

محسن تنابنده فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است.وی همچنین در روز ششم آبانماه نود و سه انصراف خود را از بازی در فیلم «تله/روباه» به کارگردانی بهروز افخمی و با موضوعیت انرژی هسته‌ای را اعلام کرد.

 

 

سنگ پای محسن تنابنده در تلوزیون! (عکس)

 

 

 او می گوید: من قبل از اینکه دانشجوی رشته بازیگری بشوم، بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی شدم. از کودکی که در آمفی تئاتر پیکان شهر نقش کرم دندان را بازی می کردم تا امروز که کمی در دنیای بازیگری مطرح شده ام، حال و هوایم عوض نشده است. همیشه به فکر تحقیق و پژوهش و بازی کردن و کودکی کردن هستم.

 

 

سنگ پای محسن تنابنده در تلوزیون! (عکس)

 

 

خبرهایی اشاره به سریال جدید محسن تنابنده دارد که سریال سنگ پا نام دارد. محسن تنابنده، نویسنده و بازیگر کشورمان درصفحه شخصی اش خبر از ساخت سریالی مناسبتی برای ماه رمضان سال 95 داده است.

 

 

داستان سریال سنگ پا
الهام غفوری تهیه کننده پایتخت که تهیه کنندگی سریال طنز سنگ پا را نیز برعهده دارد، گفت: در حال حاضر صحبت هایی برای ساخت این سریال با شبکه یک انجام شده است و امیدوارم به زودی مقدمات ساخت فراهم شود. طراح داستان سریال سنگ پا محسن تنابنده است و خشایار الوند در حال نگارش فیلمنامه سریال است.

 

 

سنگ پای محسن تنابنده در تلوزیون! (عکس)

 

 

الهام غفوری در ادامه با تاکید بر اینکه اسم سریال از سنگ پا به نام دیگری تغییر خواهد کرد، درباره محتوای سریال گفت: سنگ پا مانند دیگر آثار سیروس مقدم برشی از یک زندگی است و یک موضوع اجتماعی را به تصویر می کشد که البته تصویر آن لبخندی را هم به گوشه لب مخاطب خواهد نشاند.

 

سیروس مقدم درحالی تصمیم به ساخت سریال سنگ پا گرفته که در حال حاضر نیز تکرار آثار قبلی وی از شبکه های مختلف پخش می شوند و از جمله آنها می توان به تکرار پایتخت 4 از شبکه آی فیلم، چک برگشتی از شبکه یک و بخش هایی از پایتخت از شبکه نسیم اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط

عکس های داغ عقد محسن تنابنده و همسرش روشنک


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان