ramazan
ramazan

علت خودکشی دختر تبریزی از طبقه دهم (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
علت خودکشی دختر تبریزی از طبقه دهم (عکس)

با داغ ترین خبرهای روز در این بخش خبری از سایت نازوب با ما همراه باشید.

محتویات

1- خودکشی دختر 35 ساله تبریزی از طبقه دهم
2- قطع سر پسر 5 ساله در یک بالابر !
3- تشریح عجیب خرگوش زنده در مدرسه
4- حکم متهمان بیمارستان خمینی شهرقطعی شد

جزئیاتی از خودکشی دختر ۳۵ ساله تبریزی از طبقه دهم ساختمان
عکسی در فضای مجازی با موضوع خودکشی دختر ۳۵ ساله تبریزی از ساختمان بسرعت منتشر شد که جزئیات این حادثه اینگونه است که دختر 3۵ ساله ای که قصد داشت خود را از تراس طبقه دهم آپارتمانی که در خیابان دامپزشکی وجود دارد به زمین بیندازد با دیدن ماموران نیروی انتظامی و اورژانس که برای کمک وی و جلوگیری از خودکشی آمده بودند خود را به زمین انداخته و جان خود را از دست داد.

 

جزئیات بیشتری از این حادثه در دست نیست و  اگر خبری و یا جزئیات بیشتری از جمله انگیزه این دختر جوان از خودکشی را بدست آوردیم مخاطبان پایگاه خبری تبریزمن را آگاه خواهیم کرد.

 

از اقدام وحشتناک این دختر 35 تنها یک تصویر که در بالا مشاهده می کنید توسط شاهدان این ماجرا گرفته شده است.

قطع سر پسر بچه 5 ساله در یک بالابر در شهر سنندج!
سرهنگ سیاوش زیستی، فرمانده انتظامی شهرستان سنندج در این‌باره گفت: پس از گزارش این حادثه تلخ در یکی از محلات سنندج، ماموران کلانتری 11 برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. تحقیقات ماموران نشان داد حادثه در ساختمانی دو طبقه رخ داده است که ساکنان خانه از بالابر برای رفتن به طبقه دوم استفاده می‌کردند.

 

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد مردی میانسال همراه پسربچه پنج ساله خود با استفاده از بالابر در حال رفتن به طبقه دوم بودند که پسر بچه برای نگاه کردن به پایین، سر خود را خم می‌کند، اما سرش بین لبه تیز طبقه دوم و بالابر گیر کرده و قطع می‌‌شود. در این حادثه، مرد میانسال نیز که قصد نجات جان پسر خردسال خود را داشت، از ناحیه پا بشدت مجروح و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

این درحالی است که رضایی، مدیر روابط عمومی اورژانس سنندج هم به جام‌جم گفت: این خانواده از چندی پیش به دلیل این که فرد بیماری در خانه داشتند، از این بالابر برای جابه‌جایی او از طبقه همکف به طبقه دوم استفاده می‌کردند.

 

متخلفان تشریح خرگوش زنده در همدان تعلیق شدند

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان همدان، در پی انتشار خبری مبنی بر تشریح خرگوش زنده در یکی از دبیرستان‎های شهر همدان، صحت و سقم این موضوع در دستور کار قرار گرفت که بعد از بررسی مشخص شد این خبر درست بوده است.محمدرضا محمدی -مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان- که پیگیر این موضوع بود، در مذاکره با عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان، برخورد جدی از متخلفان را در این زمینه خواستار شد.

 

محمدی از فولادوند خواست علاوه بر سایر اقدامات تنبیهی، نسبت به عزل مدیر مدرسه نیز اقدام کند تا دیگر شاهد انجام این گونه اقدامات خلاف انسانی در جامعه نباشیم.در همین راستا و بعد از مشخص شدن تشریح خرگوش زنده در مدرسه، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان دستور تعلیق مدیر مدرسه و معرفی دبیر مربوطه به هیئت تخلفات اداری را صادر کرد.

 

حکم متهمان بیمارستان خمینی شهرقطعی شد

خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح آخرین وضعیت متهمان پرونده بیمارستان خمینی شهر گفت: حبس صادرشده توسط دادگاه بدوی در شهرستان خمینی شهر که در دادگاه تجدید نظر مورد رسیدگی قرار گرفت نسبت به هر سه متهم پرونده مورد تایید قرار گرفت.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه بیان کرد: حبس صادرشده توسط دادگاه بدوی در شهرستان خمینی شهر که در دادگاه تجدید نظر مورد رسیدگی قرار گرفت نسبت به هر سه متهم پرونده مورد تایید قرار گرفت و لکن نسبت به متهم ردیف اول ودوم شش ماه از 24 ماه حبس قابلیت اجرا داشته و 18 ماه به مدت یک سال تعلیق شد، متهم نفر سوم نیز سه ماه از 9 ماه حبس وی به مرحله قطعیت رسید و 6 ماه دیگر به مدت یکسال مورد تعلیق قرار گرفت .

 

 وی همچنین اضافه کرد: همچنین مقرر گردید در طول ایام تعلیق مجازات (یکسال) روزانه حداقل به مدت 4 ساعت هر سه متهم در یکی ازمراکز بهداشتی و درمانی یا درمانگاه های وابسته با طرف قرارداد کمیته امداد یا سازمان بهزیستی ترجیجا در شهر خمینی شهر و در بخش کودکان به صورت رایگان به ارائه خدمات پزشکی و پرستاری بپردازند وگزارش عملکرد خود را ماهیانه به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای شهرستان خمینی شهر ارائه دهند.

 

خسروی وفا ادامه داد: بدیهی است در صورتی که محکوم علیهم در طول مدت تعلیق مجازات مرتکب یکی از جرائم مذکور در ماده 52 قانون مجازات اسلامی شوند یا از انجام تکلیف ذکر شده خودداری نمایند حسب مورد مطابق با مقررات موضوع مواد 50 و 52 قانون مجازات اسلامی درباره آنها اتخاذ تصمیم خواهد شد.

 

اواسط آذرماه سال جاری بود که کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه پسری چهار ساله را شکافتند و او را با چانه شکافته شده و خونین روانه خانه کردند.

 

پس از این حادثه رئیس کل دادگستری اصفهان از احضار پزشک و پرستار متخلف که به کشیدن بخیه یک پسر بچه اقدام کرده بودند به دادگستری اصفهان خبرداد.

 

دستگاه قضایی استان اصفهان با دقت و سرعت این پرونده را مورد رسیدگی قرار داد و در تاریخ 23 آذرماه کیفرخواست متهمان این پرونده صادر شد. در نهایت 5 دی ماه حکم متهمان این پرونده صادر شد.

 

پس از آن بود که برخی رسانه نسبت به انتشار جزئیات حکم اقدام کردند که رئیس کل دادگستری اصفهان در پاسخ به این اقدام عنوان کرد که حکم پرونده متهمان بیمارستان خمینی شهر قطعی نیست و اقدام رسانه‌ها در خصوص انتشار جزئیات حکم خلاف قانون است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان