فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

فال روز متولدین فروردین:

شاید در حالت عادی کمی سرکش باشید، اما امروز حسابی لجباز خواهید بود. امروز احساساتتان غیر قابل کنترل و جنبه پرخاشگر وجودتان فعال خواهد تر خواهد بود. گاهی اوقات بهتر است ساکت بمانید و وارد بحثی که می دانید برنده آن نخواهید بود نشوید، اما امروز دست خودتان نیست و نمی توانید سر به سر دیگران نگذارید. اما این را هم بدانید که بالاخره یکی پیدا می شود که بتواند حرفی بزند که اوقات شما را تلخ کند. امروز شاید وسوسه خرید یک چیز گران ذهنتان را درگیر کند، اما واقعا لازم است آن را بخرید؟ اصلا پول کافی برای خریدن آن را دارید؟ این روزها برای خجالتی بودن شما از لحاظ وضعیت کاری و زندگی اجتماعی اصلا زمان خوبی نخواهد بود. ممکن است در محل کارتان فرصتی برای پیدا کردن شریک زندگیتان پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست

تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد

 

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

خیلی مغرور نباشید اما اعتماد به نفس داشته باشید و بدانید که هر کاری که دوستش دارید را خیلی خوب می توانید انجام دهید. از اینکه در اجتماعات و گروه های کاری یا دوستانه شرکت کنید، سرباز نزنید. اتفاقا در میان جمع باشید زیرا امروز هم ذهنتان کاملا باز است و هم روی گشاده شما باعث می شود تا افراد بیشتری شما را دوست داشته باشند. از این انرژی خوبی که امروز کائنات برایتان در نظر گرفته استفاده کنید. شاید حتی یک سفر یک روزه با دوستان هم داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.

 

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می کند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

من و انکار شراب این چه حکایت باشد***غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد

تا به غایت ره میخانه نمی دانستم***ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد

تعبیر: به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید.

 

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

 

فال روز متولدین تیر:

نباید کار و تفریح را با هم قاطی کنید، حداقل الان وقت مناسبی برای این کار نیست هرچند نیرویی از درون شما را به این کار دعوت کند. تا جایی که می توانید در کارتان جدی باشید و موضوعات دیگر را به بعد از ساعت کاریتان موکول کنید. به ویژه سعی کنید توانایی های فنی خود را با مهارت تمام به نمایش بگذارید چرا که امروز شما تحت نظر هستید و ممکن است این باعث انتخاب شدن و پیشرفت شما بشود. مشکلی که مدت زیادی است با یکی از اطرافیانتان دارید تنها از طریق گوش دادن به حرف های او و نگاه کردن به این موضوع از زاویه ای تازه حل خواهد شد. زندگی شخصیتان نیز همزمان با فعالیت حرفه ای شما در حال پیشرفت است و از این بهتر نمی تواند بشود.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن***منم که دیده نیالودم به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم***که در طریقت ما کافریست رنجیدن

تعبیر:  به دنبال راه نجاتی هستید. دیگر خسته شده اید. اطرافیانتان فقط عیوب شما را به رختان می کشند و هنرتان را نمی بینند ولی شما مهد خوبی ها هستید. با شهامت به مراد دلتان می رسید. چشم امیدتان خداست، بی طاقت نشوید، حرفی که می زنید عل کنید شما خوبی را ه اطرافیانتان یاد دهید. مواظب باشید خطا نکنید تا همه کارهایتان به باد فنا نرود.

 

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

احتمالاً الهامات روشنی در مورد شیوه های جدید برقراری ارتباط با دیگران به شما می رسد. قوانین قدیمی شما درمورد روابط اکنون دستخوش بازنگری هستند. همانطور که متوجه شده اید راه های بسیاری نسبت به آنچه قبلاً می دانستید، وجود دارند. شما گویی در جایگاه یک راننده قرار دارید و قادر به تعریف آنچه می خواهید هستید بدون اینکه خواسته های دیگران را کورکورانه بپذیرید. این کار را با درمیان گذاشتن نظرات خود با یک شخص مطمئن انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید

 

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

 

فال روز متولدین شهریور:

ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری های شما درباره کارتان نگرانی هایی را ایجاد می کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می بینید که در یک تعارض قرار می گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می شود بازنده شوید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود.

 

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز تازه دوشنبه است ولی شما احساس خستگی زیادی می کنید و دلتان می خواهد زودتر آخر هفته از راه برسد. حتی اگر عاشق کارتان باشید هم امروز از آن روزهایی است که اصلا حال و حوصله ندارید. از همکارانتان هم انتظار نداشته باشید که با جک های خنده دار و حرف های جالب در وقت ناهار شما را سر حال بیاورند چرا که همه به لطف تأثیر مریخ امروز بدخلق و کسل هستند. آیا ارتباط خود را با دوستانی که برایتان اهمیت دارند به خوبی حفظ می کنید؟ تا مرداد ماه فرصت خوبی برای تقویت دوستی هایتان خواهید داشت. حتی شاید آنها بتوانند به شما در پیدا کردن شریک زندگیتان کمک کنند. کافی است سعی خودتان را بکنید و خیلی راحت دیده خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

شراب بی غش و ساقی خوش دو دام رهند***که زیرکان جهان از کمندشان نرهند

من ار چه عاشقم و رند و مست و نامه سیاه***هزار شکر که یاران شهر بی گنهند

تعبیر: یاران خوبی داری که همگی وفا می کنند و راه راست می روند هر چند که فقیرند ولی در عین تنگدستی کمکت می کنند. کاری نکن که این یاران ترکت کنند و تنها شوی آنها با تو یکرنگ هستند تو هم با آنها یکرنگ باش. همت کن تا پیروز شوی که یاران همراه تو هستند.

 

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

بال های پروانه ای خود را باز کنید! امروز شما در مرکز توجه ها قرار دارید. در هر جمعی حاضر شوید، همه نگاه ها به شما خواهد بود. امروز دوستان صمیمی و خیلی خوب برای خود پیدا خواهید کرد. یا اینکه دوستان قدیمی و خیلی نزدیک، از شما دعوت می کنند تا در جمع آنها باشید. با قبول کردن این دعوت، بهترین لحظه ها را برای خود رقم خواهید زد. مراقب زبان خود باشید. امروز باید با احتیاط زیاد حرف بزنید و واکنش نشان دهید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

هاتفی از گوشه میخانه دوش***گفت ببخشند گنه می بنوش

لطف الهی بکند کار خویش***مژده رحمت برساند سروش

تعبیر: لطف خداوند شامل حالت شده است. توبه کن تا مژده ی بسیار خوبی به تو بدهند. انتظار و دوری به سر رسیده و به این خاطر دعاهایت می باشد. به نذری که کرده ای عمل کن. در راه خدا انفاق کن تا همیشه از چشم زخم ایمن باشی.

 

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

 

فال روز متولدین آذر:

مأموریت امروز شما این است که به اوضاع سلامت خود از همه لحاظ رسیدگی کنید. در نظر داشته باشید که حفظ سلامت شما باعث می شود راحتتر بتوانید استرس را در خود کنترل کنید و در نتیجه در زمینه کاری مؤثرتر عمل کنید. امروز فرصت مناسبی است برای اینکه بالاخره ورزش را شروع کرده و در جهت رسیدن به تناسب اندام تلاش کنید. فرد جدید و جالبی، شاید از شهر یا کشوری دور، امروز وارد زندگی شما خواهد شد که می توانید ساعت ها با او صحبت کنید و ازین مصاحبت لذت ببرید. به زندگی خصوصیتان نیز توجه کنید و شریک زندگیتان را از عشقی که به او دارید مطمئن کنید. یک شام خوشمزه بپزید و از زمانی که همراه با همسرتان می گذرانید لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد***صبر و آرام تواند به من مسکین داد

وان که گیسوی تو را رسم تطاول آموخت***هم تواند کرمش داد من غمگین داد

تعبیر: زمانی به گنج و ثروت می رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم کرمش را بیشتر خواهد کرد. حاجتی داری که خیلی زود به آن می رسی به شرط اینکه حق دیگران را ضایع نکنی و بدان جوانی و زیبایی همیشه ماندنی نیست پس جمالت مغرور نباش

 

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز اگر رابطه ای را آغاز کنید، بسیار گرم خواهد بود و هیجان و شور زیادی به قلب شما جاری خواهد کرد. امروز باید انسان های اشتباهی را از زندگی خود حذف کنید. اطراف خود را با کسانی پر کنید که با هم تفاهم دارید یا دست کم از نظر فکری و فرهنگی به هم شبیه هستید. انسان های منفی با استرس های زیاد، شما را از مسیر موفقیت دور خواهند کرد. ممکن است امروز کمی استرس داشته بشاید، اما رفتار خودتان را کنترل کنید و نگذارید هر حرفی از دهانتان خارج شود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

گلبن عیش می دمد ساقی گلعذار کو***باد بهار می وزد باده خوشگوار کو

هر گل نو ز گلرخی یاد همی کند ولی***گوش سخن شنو کجا دیده اعتبار کو

تعبیر: با صدای بلند اعتراض کنید که چرا فدرت و اختار را از شما گرفته اند. با یاد و خیال پردازی زنده اید. فکرمی کنید پیش هیچ کسی سخنانتان اعتبار ندارد. مسائل روزمره و دنیوی راضی تان نمی کند به دنبال مراد و هدف که خودتان می دانید چیست می روید باید مشکلات را تحمل کنید تا به مرادتان برسید

 

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین بهمن:

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه تان می باشد در حال حرکت است، و می تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی تان برسید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند***که به بالای چمان از بن و بیخم برکند

حاجت مطرب و می نیست تو برقع بگشا***که به رقص آوردم آتش رویت چو سپند

تعبیر: به قول هایی که داده ای عمل کن. به جای اینکه همه چیز را درست کنی همه را خراب تر کرده ای. دیگر روی برگشتن نداری. اسرارت فاش شده است. بی قراری، کار را از آنچه که هست بدتر نکن. رو به سوی خدا کن تا تو را از سرگردانی نجات دهد

 

 

فال روز دوشنبه 23 فروردین 95

 

فال روز متولدین اسفند:

اگر شما احساس می کنید که احتمال شکت خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده اید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

دانی که چنگ و عود چه تقریر می کنند***پنهان خورید باده که تعزیر می کنند

ناموس عشق و رونق عشاق می برند***عیب جوان و سرزنش پیر می کنند

تعبیر: اینقدر به مال و ثروت خود مغرور نشو. به مال دنیا اعتمادی نیست هر آن می سوزد و از بین می رود. محبت و عشق را نمی توان با پول خرید. ثروت قلب را تیره می کند. برای عبادت نگو که معذورم تو هر چه داری از لطف خداست. همان هایی که در اطرافت هستند در زمان بدبختی تو را به نیم جو هم نمی خرند پس لااقل با خدا باش.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان