فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

فال روز متولدین فروردین:

شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ساقی ار باده از این دست به جام اندازد**عارفان را همه در شرب مدام اندازد

ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال***ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد

تعبیر: نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند

 

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه ها در مقابل رخ دوست

تعبیر: درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.

 

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

شما امروز نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می کنید، به همین علت وارد مسیر تازه ای از زندگی تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت هایی که به دست می آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیتها و راه های کوچکی که در آینده به آنها می رسید پلی برای دستیابی به موفقیت های بزرگ تر است.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

از سر کوی تو هر کو به ملالت برود***نرود کارش و آخر به خجالت برود

کاروانی که بود بدرقه اش حفظ خدا***به تجمل بنشیند به جلالت برود

تعبیر: از نادانی و جهالت خلاص می شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهند رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.

 

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

 

فال روز متولدین تیر:

افکار عالی و آرمانی تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات تان را فقط و فقط براساس ارزش های خودتان می گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود***گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود

ما جفا از تو ندیدیم و تو خود نپسندی***آن چه در مذهب ارباب طریقت نبود

تعبیر:  مردانگی و مروت نیست که بخواهی به ضعیفان زور بگویی. گاهی تحت تاثیر حرف های مرددم آنچه را که برای خود نمی پسندی انجام می دهی. اگر دهن بین باشی شمع دلت خاموش شده و قلبت تیره می گردد. همیشه از خداوند کمک بخواه نه از بنده ی او. هر کاری را با وضو انجام بده تا لایق درگاه حق باشی.

 

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز دلتان می خواهد در مورد خودتان، نقشه هایتان و اینکه چه کسی هستید و چه کارهایی می کنید با دیگران صحبت کنید. شما از قوانین، مرزها و هر چیز دیگری که شما را محدود کند متنفرید و این مسئله می تواند امروز در خانه برای شما مشکل ایجاد کند و جو ناراحت کننده ای به وجود بیاورد؛ بهترین کار برای جلوگیری از این وضعیت این است که با اعضای خانواده حرف بزنید و حدود و مرزها را مشخص کنید و به آنها بگوئید هر چند که دوستشان دارید اما هر دو طرف باید این حدود را رعایت کنند. امروز اگر دلتان می خواهد کاری درست و کامل انجام شود، بهتر است خودتان آن کار را انجام دهید و آن را به دیگران واگذار نکنید. مجردها اگر یک رابطه پایدار می خواهند امروز را دست نگه دارند، فردا روزی بهتر با موقعیت هایی بهتر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

معاشران گره از زلف یار باز کنید***شبی خوش است بدین قصه اش دراز کنید

حضور خلوت انس است و دوستان جمعند***و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید

تعبیر: روزهای خوشی را سپری می کنید بابت این روزگار خوش بیشتر خدا را عبادت کنید. هر چه بیشتر با خدا باشید زودتر از غم رهایی پیدا می کنید. خداوند شما را بسیار دوست دارد و می خواهد که او را زیاد عبادت کنید. از صحبت با نامحرمان پرهیز کنید. امیدوار باشید که به حاجات خودتان می رسید.

 

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

 

فال روز متولدین شهریور:

از رفتارهایی که افراد خانواده تان یا دوستان تان در این روزها با شما داشته اند دچار ناراحتی و دلسردی شده اید بهتر است باید ها و نبایدها را کنار بگذارید فقط از خودتان انتظار داشته باشید زیرا اگر به این روند ادامه دهید در آینده ای نه چندان دور دچار افسردگی خواهید شد، پس از امروز دیگر از کسی توقع انجام کاری را نداشته باشید در این صورت اعتماد به نفس تان نیز تقویت می شود. قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد***باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد

طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود***ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدانتان را ناراحت نکنید تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. به ائمه توسل جویید از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش می آید

 

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می توانید توانایی های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده اید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد***صبر و آرام تواند به من مسکین داد

وان که گیسوی تو را رسم تطاول آموخت***هم تواند کرمش داد من غمگین داد

تعبیر: زمانی به گنج و ثروت می رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم کرمش را بیشتر خواهد کرد. حاجتی داری که خیلی زود به آن می رسی به شرط اینکه حق دیگران را ضایع نکنی و بدان جوانی و زیبایی همیشه ماندنی نیست پس جمالت مغرور نباش.

 

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت تان، به تنهایی و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید. مهم ترین مسئله این موضوع است که یاد بگیرید مشکلات تان را خودتان به تنهایی حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می آورد***دل شوریده ما را به بو در کار می آورد

من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم***که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می آورد

تعبیر: به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است

 

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز فکرتان خیلی درگیر خواهد بود، پس حتما زمانی را به تأمل و جمع کردن افکارتان بپردازید. امروز فکر روی برنامه پیش رفتن را از سرتان بیرون کنید، امروز روز تصمیمات ناگهانی و از آن روزهایی است که سرشار از هیجان هستید و حتی به انجام کارهایی وسوسه می شوید که با شخصیت شما جور در نمی آیند، اما بهتر است از انجام کارهای دیوانه وار دوری کنید. اگر هنوز عاشق نشده اید و عشقتان را در میان دوستان و آشناهایتان نیافته اید، وقت آن رسیده کهراه آن را برای خودتان باز کنید و به خود فرصت عاشق شدن بدهید. حواستان به اطراف باشد

 فال حافظ امروز متولدین آذر :

نسیم باد صبا دوشم آگهی آورد***که روز محنت و غم رو به کوتهی آورد

به مطربان صبوحی دهیم جامه چاک***بدین نوید که باد سحرگهی آورد

تعبیر: نوید فتح و پیروزی خیلی زود به شما داده می شود و آنقدر خوشحال می شوید مثل اینکه بهشت و یک حوری به شما بخشیده اند. بخت با شماست و این بخاطر سجده در مقابل معبود الهی می باشد همیشه از خدا اطاعت کنید تا به پادشاهی برسید

 

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست***بیار نفحه ای از گیسوی معنبر دوست

به جان او که به شکرانه جان برافشانم***اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست

تعبیر: منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید

 

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

 

فال روز متولدین بهمن:

طالع شما امروز به گونه ای است که از نظر احساسات بسیار عمیق خواهید بود و همین باعث می شود تا عمیق تر فکر کنید و تاثیرگذاری بیشتری هم روی دیگران داشته باشید. نباید وقت خود را با صحبت های کوتاه و سطحی هدر دهید. موضوعاتی را انتخاب کنید تا عمق دانش و درک شما را نشان دهند. امروز هیچ موقعیتی نباید شما را بترساند، حتی تاریکی. به خودتان ایمان داشته باشید و به این فکر کنید حتما خوب و قوی هستید که دیگران جذب شما می شوند.

 فال حافظ امروز متولدین بهمن :

خدا را کم نشین با خرقه پوشان***رخ از رندان بی سامان مپوشان

در این خرقه بسی آلودگی هست***خوشا وقت قبای می فروشان

تعبیر: هر قدر به خدا نزدیکتر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هر قدر هم درویشانه زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید. اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله ی بی مورد خودتان می باشد. زیاد حرص می خورید از این مسئله حذر کنید. خداهر چه که لایق آن باشید به شما می دهد.

 

فال روز سه شنبه 24 فروردین 95

 

فال روز متولدین اسفند:

گاهی اوقات دوست دارید قانون شکنی کنید. هیچ کس نمی تواند مانع شما شود. سعی کنید احساساتتان را پنهان نکنید زیرا همسرتان ناراحت می شود.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

دست در حلقه آن زلف دوتا نتوان کرد***تکیه بر عهد تو و باد صبا نتوان کرد

آن چه سعی است من اندر طلبت بنمایم***این قدر هست که تغییر قضا نتوان کرد

تعبیر: تقدیر را نمی توان عوض کرد. با چه می جنگی نمی توانی سرنوشت خود را تغییر دهی. البته تو نظر بدی نداری. با مردم هم سر جنگ نداشته باش. از خداوند طلب یاری کن و نیز هر کسی ار راه رسید نمی تواند رفیق شفیقی برایت باشد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان