ramazan
ramazan

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

تو زندگی با ارزش ترین چیز برای آدم ها دلشونه

اگه کسی بهت سپردش

یعنی ارزش تو براش بیشتر از دلشه !

پس حالا که این قدر برات ارزش قائله

تو هم براش امانت دار خوبی باش !

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز میل رفتن به سفر و یا دیدن یک دوست نزدیک را خواهید داشت و انرژی زیادی نیز صرف پیدا کردن راه حل های ممکن برای این کار خواهید کرد. ممکن است بخواهید به سفری الهام بخش برای انجام کارهای هنری بروید. با این همه انرژی و انگیزه ای که دارید مطمئنا خواهید توانست بدون نادیده گرفتن وظایفتان این کار را هم انجام دهید. اگر مشکلی با اعضای خانواده تان دارید سعی کنید ان را بدون خشونت و ایجاد دلخوری حل کنید. اگر کسی هست که دوستش دارید وقت آن رسیده است که تمام شجاعتتان را یک جا جمع کنید و احساستان را با او در میان بگذارید. اگر چیزی را می خواهید این حق مسلم شماست که آن را به دست بیاورید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

زهی خجسته زمانی که یار بازآید***به کام غمزدگان غمگسار بازآید

به پیش خیل خیالش کشیدم ابلق چشم***بدان امید که آن شهسوار بازآید

تعبیر: خوشحال باش. روزی فرخنده که منتظرش بودی رسیده است و این به خاطر صبر و امیدواری خود توست. دلت آرام می گیرد. ستم هایی که به تو کرده اند فراموش کن که تو به مرادت رسیده ای. این کار قضا و جزئی از سرنوشت تو بود.

 

 

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز مسایل مالی برایتان حکم فان و خنده دارند و نمی توانید خیلی دقیق و درست در مورد آنها تصمیم گیری کنید. به هیچ عنوان در مورد سرمایه گذاری مالی برنامه ریز نکنید و حتی قولی هم ندهید. شاید اطرافیان شما را به خرید ملک یا سرمایه گذاری ترغیب کنند اما به حرف آنها توجه نکنید. دست کم امروز این کار را انجام ندهید. امروز تمرکز شما پایین است و توان تشخیص درست را از غلط ندارید. بیشتر به تفریح یا بودن در میان دوستان فکر کنید تا مسایل مهم زندگی.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

به جان او که گرم دسترس به جان بودی***کمینه پیشکش بندگانش آن بودی

بگفتمی که بها چیست خاک پایش را***اگر حیات گران مایه جاودان بودی

تعبیر: جانتان را برای رسیدن به مقصود در طبق اخلاص گذاشته اید و ارزش زیادی برای رسیدن به هدف قائلید. معتقدید در عین سکوت باید حرف زد. کمی خسته شده اید و می خواهید همه چیزرا رها کنید ولی ندائی در دلتان می گوید که باید صبر و تحمل کنید و با خواندن نماز صبح مرادتان را از خدا بطلبید.

 

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

بعضی وقت ها آدم در زندگی احساس راحتی می کند. اما امروز برای شما از آن روزها نیست. امروز باید پویاتر باشید و بیشتر روی کارها و برنامه های خود فکر کنید. گاهی اوقات بد نیست در واقعیت های زندگی تغییر ایجاد کنید. کارهایتان را به طور موقت یک مدل دیگر انجام دهید. بهتر است امروز را به خود و خواسته هایتان اختصاص دهید و شاید و هیجان بعد از کار را برای خود حفظ کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

آن که از سنبل او غالیه تابی دارد***باز با دلشدگان ناز و عتابی دارد

از سر کشته خود می گذری همچون باد***چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد

تعبیر: گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دستندهید. دل خسته ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد

 

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

 

فال روز متولدین تیر:

آخرین باری که کمی تفریح داشته اید کی بوده است؟ حالا که یک هفته با فشار احساسی را پشت سر گذاشته اید، وقت آن رسیده است که احساس آرامش کنید. بر انجام کارهایی که شما را خوشحال می کنند تمرکز کنید، فیلم ببینید، به خرید و یا پیاده روی بروید. روحیه و انرژی خودتان را بالا ببرید و با لبخند به استقبال این هفته بروید. زمان آن رسیده است که برای آینده خود یک پایه ریزی محکم و اساسی کنید، شما در بازه زمانی حساسی به سر می برید و باید خیلی منطقی راجع به آینده و موفقیت خود فکر کنید. به درگیری های مسخره ای که بین خودتان و همسرتان پیش می آید بخندید و روز خود را خراب نکنید. مجردها بهتر است امروز به دنبال شریک زندگی خود نگردند، شاید فردا روز بهتری باشد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

روزگاریست که ما را نگران می داری***مخلصان را نه به وضع دگران می داری

گوشه چشم رضایی به منت باز نشد***این چنین عزت صاحب نظران می داری

تعبیر:  آنقدر بی تابید که دیگران از وضع شما نگران و ناراحت هستند. در این زمان است که نباید از یاد خدا غافل باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که شما از آن بی خبرید. هم شما را دوست دارند از تجربه های خودتان استفاده کنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و روزهای خوش جوانیتان را با غم نگذرانید و توقع خودتان را کم کنید.

 

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

کارها و فعالیت های ناتمام بسیاری اطراف شما را گرفته اند به همین دلیل شما احساس نارضایتی می کنید زیرا نه قدرت اتمام این کارها را دارید و نه این که لحظه ای از فکر ﺁنها رها می شوید اما لازم است مدتی به خود و ذهن تان استراحت دهید تا این مشکلات کم کم و با مرور زمان حل شوند یا این که در زمانی مناسب تر به این مشکلات بپردازید. زیرا در این صورت توان بیشتری برای ارائه برنامه ها و هم چنین پیشرفته بیشتری را خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

 

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

 

فال روز متولدین شهریور:

شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از آن استفاده نمی کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود***پیش پایی به چراغ تو ببینم چه شود

یا رب اندر کنف سایه آن سرو بلند***گر من سوخته یک دم بنشینم چه شود

تعبیر: با خیالبافی و حسرت کشیدن کاری از پیش نمی بری و به هیچ مقام و منزلتی هم نمی رسی. این طوری به جای عقل، جهالت به سراغت می آید و ایمانت هم کم می شود. عمر عزیز خود را به بطالت صرف کرده ای بدون اینکه به نتیجه ای برسی. به واقعیات بپرداز و رویاها را فراموش کن.

 

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز ریزه کاری های اخلاقی دیگران از همیشه برای آزار دهنده تر خواهد بود، حتی عادت های کوچکی که با آنها کنار آمده اید و کمی بیش از آنچه که باید دلتان می خواهد نسبت به این چیزها عکس العمل نشان دهید. دنبال دعوا می گردید به ویژه اگر موضوع مورد بحث از آن موضوعاتی باشد که نسبت به آنها حساس هستید. اما دست نگه دارید، آرام باشید، به خودتان مسلط باشید و بحث در این مورد را به روز آرامتری انتقال دهید. تحت تأثیر ماه کامل سرشار از انرژی رهبری و مدیریت هستید و دلتان می خواهد بدرخشید و پیش بروید. این روزها با مهربانی و سرزندگی در کنار عشقتان باشید و نسبت به او سخاوتمند باشید. و یادتان باشد که خودتان را حتما جدی بگیرید. اگر احساس می کنید همسرتان شما را مثل قبل دوست ندارد سخت در اشتباهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

کلک مشکین تو روزی که ز ما یاد کند***ببرد اجر دو صد بنده که آزاد کند

قاصد منزل سلمی که سلامت بادش***چه شود گر به سلامی دل ما شاد کند

تعبیر: قاصدی خوش خبر به سمت شما می آید که به همراه خود رسیدن به مراد و لطف یار را مژده می دهد. مدت درازی صبر کردید و از خدا طلب حاجت نموده اید. گوهری با ارزش به شما بخشیده اند سعی کنید آن را با کمال و جمال حفظ کنید.

 

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

امروز مواظب باشید توصیه های چه کسانی را گوش می کنید. ببینید آیا از نظر شما خود آنها زندگی موفقی دارند؟ آیا قابلیت این را دارند که به شما بگویند چکار کنید؟ بهتر است امروز خودتان تصمیم گیرنده باشید. اگر به تازگی خیلی زیاد ورزش می کنید امروز پا درد و کمر درد ناشی از ورزش خواهید داشت. کفش های ورزشی بپوشید و تا جایی که می توانید سر پا نایستید تا این درد از بین برود. حتی بد نیست کمی در وان آب گرم دراز بکشید و ریلکس کنید؛ وان ندارید؟ خوب ناراحتی ندارد، دوش آب گرم نیز کفایت می کند. حالا که فرصت مناسبی به دست آورده اید خودتان را برای همسرتان لوس کنید و بگذارید به شما محبت کرده و از شما پرستاری کند.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن***به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن

رسید باد صبا غنچه در هواداری***ز خود برون شد و بر خود درید پیراهن

تعبیر: همت داشته باش. دست از غم بردار و بهشادی بپرداز الان وقت پایکوبی است نه گوشه نشینی. طریق راستی و درستی را پیشه کن. آزاده باش و حرف دلت را بزن آنطور که می خواهی باش. طالع شما بسیار مبارک است خبر خوشی به شما می دهند که تمام حزن ها و غم ها یادتان می رود

 

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین آذر:

صحبت با اعضای بزرگتر فامیل و خانواده امروز برایتان مفید می شود. فردی باتجربه تر به کمکتان می آید. در واقع شاید به این نیاز داشته باشید زیرا سورپرایز های کوچکی مربوط به بدهی، مالیات، حساب های بانکی و اموال مشترک پیش می آید. از طریق قدرت اقناع است که می توانید طرفتان را امشب بیرون ببرید. نه تنها باید از قدرت کلمات برای ادای درخواست خود استفاده کنید، بلکه باید کمی چاپلوسی چاشنی کار کنید. همچنین باید بتوانید با زبان بدن ارتباط برقرار کنید و بهم نزدیکتر شوید. در مقابل افرادی که شما را آزار می دهند بایستید. وقتی به شما فشار می آورند، شما واقعیت ها را می دانید و می دانید چه کنید. افراد مقابل فقط لاف می زنند. از لاف زنی آنها نترسید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد***نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد

چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان***که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد

تعبیر: دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

 

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

زندگی امروز شما با زندگی که در دیروز یا چند هفته پیش داشته اید کاملا فرق کرده است. رفتار ها و مشکلاتی را که مانند یک سد بزرگ در مقابل شما قد علم کرده بودند را به راحتی و آسودگی خیال بیشتری کنار می گذارید. صحبت ها یا رفتارهای مثبتی که از نزدیکان تان یا اعضای خانواده تان دریافت کرده اید باعث شده اند که شما هر چه بیشتر و با امید بیشتری بتوانید به قله موفقیت صعود کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

عمریست تا به راه غمت رو نهاده ایم***روی و ریای خلق به یک سو نهاده ایم

طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم***در راه جام و ساقی مه رو نهاده ایم

تعبیر: آفرین بر شما که در زندگیتان ریا و دورویی وجود ندارد و پایه و بنیاد زندگی را بر مبنای مهر و محبت گذاشته اید. اما چندی است که چشم به راه و منتظر خبری هستید. به عافیت و سلامت می رسید و مقامتان روز به روز بالاتر می رود. همیشه امیدوار باشید . چشم طلب فقط از خدا داشته باشید که او بشارت رسیدن حاجت و مراد را به شما می دهد.

 

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

 

فال روز متولدین بهمن:

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می کشید و استشمام می کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت های آتی شما می شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد***یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد

از لعل تو گر یابم انگشتری زنهار***صد ملک سلیمانم در زیر نگین باشد

تعبیر: تا زمانی که غمگین و ناراحت باشی، نی توانی تصمیم درست بگیری. با طعنه ی حسودان میدان را خالی نکن به روی خودت نیاور و خودت را مترل کن. از خداوند کمک بخواه. فعلا” اوضاع همین است باید بسازی ولی دست بدخواهان رو می شود و تو دوباره نامت بر سر زبان ها افتد و روزگارت از گذشته بهتر می شود.

 

فال روز چهارشنبه 25 فروردین 95

 

فال روز متولدین اسفند:

از حقایق بسیاری در رابطه با گذشته پرده برداشته می شود و برخی از آنها شما را متعجب می کنند، اما خیالتان راحت باشد، در نهایت همه اینها تنها جنبه آموزشی خواهند داشت و بر دانسته های شما خواهند افزود. چیزی که درباره همسر، نامزد و یا شریک کاریتان می فهمید ممکن است اوضاع را کمی بهم بریزد، اما بهتر است هیچ قضاوتی نکنید و آنها را همانگونه که هستند بپذیرید. در محل کارتان فرصت جلب یک مشتری جدید و یا یک قرارداد خوب را خواهید داشت. با افراد جدیدی آشنا می شوید که باعث می شوند بفهمید تا بحال تنها زنده بوده اید ولی زندگی نمی کرده اید، از همراهی آنان لذت ببرید. دی ماهی ها اصولا پر حرف هستند اما یاد بگیرید بموقع حرف زده و بموقع سکوت کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

 

 

مطالب مرتبط با فال و شخصیت شناسی

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان