فال روز جمعه 27 فروردین 95

فال روز جمعه 27 فروردین 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینکه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر کنید. برنامه شما شاید یک برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد که بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده کنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام کردن آنچه که امروز شروع کرده اید فردایی هم وجود دارد.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو

 

فال روز جمعه 27 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

این که چه شغلی دارید اصلا مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که با تکیه با مهارت های اجتماعی و روابط عمومی بسیار قوی که دارید می توانید خودتان را به آنچه که شایستگی اش را دارید برسید. شما خیلی خوب می دانید که چه وقت لازم است حرف بزنید و چه وقت باید لب هایتان را به هم دوخته و سکوت کنید. گول حرف آنهایی که سعی دارند شما را به انجام کارها و معاملاتی با زحمت کم و سود فراوان قانع کنند را نخورید و قبل از وارد معامله شدن با هرکسی اعتبار آنها را به خوبی بسنجید. ممکن است کسی برای تشکر از شما هدیه کوچکی برایتان بخرد. چند روز باقی مانده تا آخر هفته برای شما خیلی خوب خواهد بود، از این روزها لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم***هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

صفای خلوت خاطر از آن شمع چگل جویم***فروغ چشم و نور دل از آن ماه ختن دارم

تعبیر: می خواهند شما را از تصمیمی که گرفته اید منصرف کنند ولی شما کار خودتان را بکنید و موانعی را که پیش پایتان می گذارند بردارید. این را هم بدانید که اگر در این راه متوسل به دروغ و ریا شوید به هدف نمی رسید. کسی شما را نصیحت می کند و راه و چاه را نشانتان می دهد. به حرفش گوش دهید تا زودتر موفق شوید.

 

فال روز جمعه 27 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

ارتباط های اجتماعی شما امروز زیاد می شوند. اینقدر انرژی خوب در هوا جاری است که خودتان هم حیفتان می آید مهربانی نکنید. این حس های فوق العاده عالی، فقط یک بار در سال در وجودتان خواهند بود. این فرصت را غنیمت بشمارید و و رابطه خود ا با شریک عاطفیتان بهتر کنید. اگر سوتفاهمی هست، امروز می توانید آن را برطرف کنید. به طور کلی، بیشتر وقت خود را در میان دوستان، اعضای خانواده و همکاران سپری کنید و از مزایای این رابطه های غرق در لذت شوید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی***می خواند دوش درس مقامات معنوی

یعنی بیا که آتش موسی نمود گل***تا از درخت نکته توحید بشنوی

تعبیر: پایبند به اصول دنیوی نباش به منویات و روحیات خودت هم بپردازو ایمانت را قویتر کن زیرا همه هر آنچه از مادیات که دارند در این دنیا باقی گذاشته و معنویات و کارهای خوب و بد را با خود به دنیای آخرت می برند. زمانی بخت با تو یار است که فرش زیر پایت حصیر باشد ولی دلت خوش و راحت و آرام باشد.

 

فال روز جمعه 27 فروردین 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز خیلی چیزها دلتان می خواهد. اما قبل از اینکه تقاضایی را به زبان بیاورید، درست به آن فکر کنید و ببینید آیا واقعن می خواهید آن را داشته باشید. امروز خیال می کنید برخی از مشکلات و سوتفاهمام ها را می توانید برطرف کنید، اما وقتی وارد جریان می شوید، می بینید خیلی سخت تر از تصور است. شاید بد نباشد از دیگران در این کار کمک بگیرید. از عشقتان هم می توانید برای بهبود اوضاع زندگی کمک بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای آفتاب آینه دار جمال تو***مشک سیاه مجمره گردان خال تو

صحن سرای دیده بشستم ولی چه سود***کاین گوشه نیست درخور خیل خیال تو

تعبیر:  از زمانی که به دنیا آمدید تا آخر عمر خویش روی بدی را نخواهید دید. چهره و طینت زیبایتان ورد زبانهاست پس چرا غمگین شده اید و اینقدر اشفته حالید. دست از قهر و کینه بردارید که فالتان بسیار فرخنده است. پیشقدم شوید، مژده ای به شما می دهند و حق وفا را به جا آورید

 

 

فال روز جمعه 27 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم***خاک می بوسم و عذر قدمش می خواهم

من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا***بنده معتقد و چاکر دولتخواهم

تعبیر: بسیار انسان با گذشتی هستید هر چند که به شما جفا کرده اند و ستم روا داشته اند اما باز هم به همه چیز پایبند و معتقد هستید. خوبی ها و حسن های شما زبانزد مردم است. به مال و ثروت زیادی می رسید ولی باز هم از یاد خدا غافل نمی شوید و به خاطر ذره ذره ی چیزهایی که خدا به شما داده شاکر هستید

 

فال روز جمعه 27 فروردین 95

 

فال روز متولدین شهریور:

شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره ای را که سپری می کنید به مانند یک امتحان می باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر: با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی

 

فال روز جمعه 27 فروردین 95

 

فال روز متولدین مهر:

مارگارت مید می گوید: «شک نداشته باشید یک گروه کوچک از افراد اندیشمند می توانند همه دنیا را تغییر دهند». امروز بنا را بر مهربانی بگذارید. با همه دوست باشید و موجب ناراحتی کسی نشوید. برای انجام کارهای گروهی داوطلب شوید. خوش بین باشید و تعداد دوستان خود را بیشتر کنید. از استعدادهای درونی خود برای انجام پروژه ها یا برای جذب فرد دلخواه خود استفاده کنید. امروز خوب است از روش های خلاقانه برای مهرورزی استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.

 

فال روز جمعه 27 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته اید خوب درخشیده اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر: خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.

 

فال روز جمعه 27 فروردین 95

 

فال روز متولدین آذر:

اجازه ندهید جاه طلبی کورتان کند. درست است که دنبال کردن خواسته های قلبیتان هیچ اشکالی ندارد، اما حواستان باشد که مبادا در این راه به شخص بیگناهی ضربه بزنید. اراده بینظیر و منش آرام شما همیشه درهای بسته را به رویتان باز خواهد کرد، پس هیچ نیازی ندارید که بیرحم باشید. امروز کمی وجدان خود را مورد بررسی قرار دهید و ببینید آیا از حدود خود خارج نشده اید. این آخر هفته زمانی بسیار مناسب برای رشد رابطه عاطفی شما است و شاید حتی بتوانید آن را وارد مرحله جدیدی کنید و قضیه را جدی تر کنید. بد نیست کار ویژه ای برای عشق خود انجام دهید و محبت خود را به او نشان داده و خوشحالش کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد***چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد

آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت***آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد

تعبیر: با کوچکترین اتفاقی فکر می کنید دنیا به آخر رسیده و بسیار غصه می خورید. خداوند هر چه که برای شما تقدیر کرده همان رقم خواهد خورد. خودتان به فکر چاره باشید و از یار قدیم خودتان کمک بخواهید در نهایت این خواست خدا بوده است.

 

فال روز جمعه 27 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها یتان را بیان می کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

صوفی گلی بچین و مرقع به خار بخش***وین زهد خشک را به می خوشگوار بخش

طامات و شطح در ره آهنگ چنگ نه***تسبیح و طیلسان به می و میگسار بخش

تعبیر: گناهی که مرتکب شده اید به هیچ جایی درز نمی کند این راز را در دلتان حفظ کنید. اراده کرده اید که به مقصود برسید برای این کار اول توبه کنید و شکر خدا را به جای آورید که بار کج هیچ وقت به منزل نمی رسد

 

فال روز جمعه 27 فروردین 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می توانید جنبه های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع***شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست***بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تعبیر: صبر و طاقت خودتان را از دست داده اید فقط با گریه دل خویش را التیام می دهید. با ناامیدی کاری از پیش نخواهید برد تا رسیدن به وصال راهی نیست. شما به مراد خودتان می رسید و کسانی که شما را مسخره کرده اند خوار می شوند. سرتان را بالا بگیرید و چراغ دلتان را با یاد خدا روشن کنید وصال نزدیک است.

 

فال روز جمعه 27 فروردین 95

 

فال روز متولدین اسفند:

حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می ترسید. برطرف کردن سستی های خودتان مهم تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی گیرد***ز هر در می دهم پندش ولیکن در نمی گیرد

خدا را ای نصیحتگو حدیث ساغر و می گو***که نقشی در خیال ما از این خوشتر نمی گیرد

 تعبیر: چرا کاری را که فقط خودت دوست داری انجام می دهی و به نظر دیگران احترام نمی گذاری. با این کار عاقبت خوشی نخواهی داشت. راه راست را پیش بگیر. ریا و تزویر نکن. با حکم خداوند نجنگ تا راه های موفقیت در مقابل دیدگانت روشن شود.

 

 

مطالب مرتبط با فال و شخصیت شناسی؛ روی لینک های زیر کلیک و مشاهده کنید


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان