فال روز شنبه 28 فروردین 95

فال روز شنبه 28 فروردین 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می وزد و شما نمی توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می دهید، ولی حالا ترجیح می دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزشهای شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می دهید ارتباط دارند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دوش رفتم به در میکده خواب آلوده***خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده

آمد افسوس کنان مغبچه باده فروش***گفت بیدار شو ای ره رو خواب آلوده

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو که بسیار دیر شده و عقب مانده ای رخوت و کسالت را کنار بگذار و جوهر خویش را که همانا همت و مردانگی است نشان بده. توبه را برای زمان پیری نگذار در جوانی پاک بودن هنر است. هیچ کس بی عیب نیست و خرده نگیر.

 

فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز اعتماد به نفس زیادی خواهید داشت. دیگران در شادی و آرامش شما نقشی ندارند اما تغییر حالت شما را درک می کنند. امروز تمام نگاه ها به سمت شما خواهد چرخید و ممکن است حتی غریبه هایی را به خود جذب کنید. فردی نزد شما خواهد آمد و از جذابیت تان با شما حرف خواهد زد. در گفتگو با دیگران همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. شانس به در خانه شما روی آورده است، آن را از دست ندهید. از رابطه گذشته خود کینه به دل دارید. اگر می خواهید بیش از این اذیت نشوید، همه چیز را فراموش کنید. اگر دید منفی را از خود دور کنید، زندگی تان رو به بهبود خواهد رفت.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

با وجود اینکه شما می دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

می فکن بر صف رندان نظری بهتر از این***بر در میکده می کن گذری بهتر از این

در حق من لبت این لطف که می فرماید***سخت خوب است ولیکن قدری بهتر از این

تعبیر: همیشه کارهایتان را یمه کاره رها می کنید و به آخر نمی رسانید. هر چند که فکر و اندیشه تان بسیار عالیست و نتیجه ای بس موفقیت آمیز دارد ولی ناامیدی بر شا چیره شده و بی صبرید. به هنر و عقل خودتان رجوع کنید که روزگار موفق تر از تو به خود ندیده است. کارتان را به آخر برسانید که نتیجه ای بس عالی در پی دارد

 

فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95

 

فال روز متولدین تیر:

با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی کند، بلکه آن را قوی تر نیز می کند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود***و از لب ساقی شرابم در مذاق افتاده بود

از سر مستی دگر با شاهد عهد شباب***رجعتی می خواستم لیکن طلاق افتاده بود

تعبیر:  در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قویتر و استوارتر باشی.

 

فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می کنید، اما خوش بین بودن بی حساب زیاد به کارتان نخواهد آمد. از سوی دیگر، داشتن اعتقادی سالم کافی است تا شک و تردید شما از بین رفته و دوباره به سمت آرزوهای تان حرکت کنید. به خاطر داشته باشید، اکنون که عطارد به عقب برگشته است انتظار می رود که تأخیر در رسیدن به آرزوهایتان به وجود آید بنابراین شما نباید با شرایط موجود بجنگید.برای این که بتوانید روابط تان را با دیگران مدیریت کنید باید بیشتر از قبل دقت و ملاحظه به خرج دهید. اما هر لحظه منتظر یک اتفاق شگفت انگیز باشید، شاید این اتفاق همه چیز را زیر و رو کند. بهتر است تصمیمات بزرگ را به روز دیگری موکول کنید، زیرا امروز نمی توانید درست تصمیم بگیرید. در این مدت سعی کنید نسبت به خواسته های دیگران توجه نشان دهید. همین طور که در مسیرتان پیش می روید اجازه دهید که افکارتان هدایت مسیر را به دست بگیرند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی***بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی

بسا که گفته ام از شوق با دو دیده خود***ایا منازل سلمی فاین سلماک

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

 

فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95

 

فال روز متولدین شهریور:

شما استاد ترکیب کار با لذت هستید. خیلی خوب می توانید کارهایتان را طوری انجام دهید که نوعی تفریح برایتان باشد. امروز آغاز یک دوره درخشان کاری است. از امروز تا شش ماه دیگر در یک چرخه موفقیت قرار خواهید گرفت و تخت گاز به سوی آینده ای که در انتظار آن بوده اید، خواهید رفت. از خجالت و ترس باید دست بردارید. حتی افرادی که موجب عقب ماندن شما در زندگی می شوند را نیز از زندگی خذف کنید. افراد تازه و با ایده های نو پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گر چه ما بندگان پادشهیم***پادشاهان ملک صبحگهیم

گنج در آستین و کیسه تهی***جام گیتی نما و خاک رهیم

تعبیر: گنج بزرگی در منارتان هست که تسبت با آن بی اهمیتید. آنقدر مغرور شده اید که به اطاف و زیر پای خودتان نگاه نمی کنید. همنشینی با دوستانتان را غنیمت بدانید و از خواب غفلت بیدار شوید. دشمنی را کر بگذارید تا بتوانید پیروز شوید و به نیات خودتان برسید باید مانند شیری باشید تا بتوانید دشمنان را که همچون ماری شما را نیش می زنند از بین ببرید.

 

فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95

 

فال روز متولدین مهر:

پیش از اینکه حرف بزنید حتما به آن فکر کنید. بدون فکر هیچ قولی ندهید یا حتی حرف های ساده را هم به زبان نیاورید. شما به طور ذاتی دوست دارید دیگران را جذب خود کنید. اما با حرف زدن نمی توانید این کار را انجام دهید. ممکن است کارهایی انجام دهید یا حرف هایی بزنید که نتیجه خوبی نداشته باشد یا اثرات منفی آن به خودتان باز گردد. بهتر است خیلی در مورد سوال های ذهنی خود با اطرافیان حرف نزنید و اگر مساله ای دارید، با مطالعه و تحقیق آن را برطرف کنید نه با مشورت!

فال حافظ امروز متولدین مهر :

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود***بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود

بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ***ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود

تعبیر: حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی بطلب.

 

فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

شما در روزهای آینده شادی های بسیاری را به دست می آورید، برای اینکه از شادی تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دارای جهان نصرت دین خسرو کامل***یحیی بن مظفر ملک عالم عادل

ای درگه اسلام پناه تو گشاده***بر روی زمین روزنه جان و در دل

تعبیر: ناراحت رقیبان و حسودان نباش همگی را شکست خواهی داد اما به شرط اینکه در کسب روزی راه حلال را پیش بگیری و از عقل و درایت خود نهایت استفاده را بکنی. نتیجه ی کارهای خوبی را که انجام داده ای خیلی زود می بینی و مشکل تو هم حل می شود

 

فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین آذر:

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید، اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی کنند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

از دیده خون دل همه بر روی ما رود***بر روی ما ز دیده چه گویم چه ها رود

ما در درون سینه هوایی نهفته ایم***بر باد اگر رود دل ما زان هوا رود

تعبیر: درد دل زیادی داری که نمی توانی به هر کسی بگویی. رو به سوی معشوق خود می کنی ولی او هم صدای دل شما را نمی شنود و رو برمی گرداند و از بی تفاوتی همه دل تنگ هستی. خودت فردی پاکدل هستی به خدایت توکل کن و بدان اگز خدا بخواهد مراد دلت را خواهد داد

 

فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95

 

 

 

فال روز متولدین دی:

افکارتان را تغییر دهید و خواهید دید که زندگیتان تغییر خواهد یافت. کمی به سلامت خود اهمیت بدهید و به یاد داشته باشید که استرس در هر بیماری مزمنی جزء عوامل اصلی است، پس بهتر است با تمرین مداوم از آن جلوگیری کنید. هر روز ۱۵ دقیقه وقت گذاشته و به مدیتیشن بپردازید و مطلقا به هیچ چیز فکر نکنید و نگذارید چیزی نگرانتان کند. باید یاد بگیرید که چه وقت حرف بزنید و چه وقت هایی سکوت اختیار کنید. امروز دلتان می خواهد در مورد مسائل و مشکلاتتان با همسرتان حرف بزنید، اما کوچکترین بحثی ممکن است در او حالت دفاعی ایجاد کند و این بحث را تبدیل به نبرد قدرت کند. در حال حاضر بهترین راه حل این است که سکوت اختیار کنید و این گفت و گو را به زمانی دیگر موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم***تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود***مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید.

 

فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95

 

 

 

فال روز متولدین بهمن:

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده اید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

آن کیست کز روی کرم با ما وفاداری کند***بر جای بدکاری چو من یک دم نکوکاری کند

اول به بانگ نای و نی آرد به دل پیغام وی***وان گه به یک پیمانه می با من وفاداری کند

تعبیر: به هر کسی اعتماد نکن و راز دل با او نداشته باش چون تمام غم های دنیا به دلت روانه می شود. دشمن درحال نیرنگ زدن است، مراقب باش. به دنبال کسی بگرد که وفادار باشد و به تو امید ببخشد و گره ی کار تو را باز کند، نه اینکه در عین گرفتاری ترکت کند

 

فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95فال روز شنبه 28 فروردین 95

 

 

فال روز متولدین اسفند:

مشغله فکری امروز به شما اجازه نمی دهد که بیشتر استراحت کنید. درحقیقت، این مشغله فکری نمی گذارد که حتی به راههای ساده تر کردن زندگی تان فکر کنید. اگر به نظر می رسد که هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد، خودتان را نگران نکنید. برای شما اهمیت ویژه ای دارد که به جای اینکه هر پیشنهاد کاری ای را بپذیرید، دست از کار بکشید تا ببینید که در اطرافتان چه اتفاق می افتد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

به دور لاله قدح گیر و بی ریا می باش***به بوی گل نفسی همدم صبا می باش

نگویمت که همه ساله می پرستی کن***سه ماه می خور و نه ماه پارسا می باش

تعبیر: تو کار خیرات را انجام بده و ار بنده ی خدا تمنای جواب نداشته باش خداوند در جای دیگر جواب کار خوبت را می دهد. رحمت خداوند شامل حالت شده و مالی خوب به تو می رسد. گره از کارت باز می شود. تو کار خودت را بکن دشمن شکست می خورد و دست به هر چه بزنی طلا می شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان