فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت می گیرید. از منفی بافی های خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودی متعادل تر شد در مورد خرید کردن و مسائل مالی تصمیم گیری نکنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز

مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز

تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.

 

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

هیچ کس نمی تواند شما را به تنبلی متهم کند، شما در هر زمینه ای از کار و خانواده گرفته تا بازی و سرگرمی با جدیت تمام همه تلاش خود را می کنید. شما با بیشتر افراد به خوبی کنار می آیید، اما همیشه یکی دو نفر آدم عجیب و غریب پیدا می شوند؛ ذهن خود را اصلا درگیر آنها نکنید. این روزها شراکت می تواند بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی شما در زمینه کار باشد، از این فرصت برای شریک شدن با کسی که می تواند در هزینه ها و مخارج به شما کمک کند استفاده کنید، اما یادتان باشد که طرف خود را با دقت و احتیاط کامل انتخاب کنید، حتی اگر به او اطمینان داشته باشید. کنجکاوی ذاتی شما باعث می شود به چیزی بر بخورید که پیش از این متوجه آن نشده بودید، این فرصت برای کسب پول بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله

 

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

 

فال روز متولدین خرداد:

بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی تامل کنید تا فرصت هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

مسلمانان مرا وقتی دلی بود***که با وی گفتمی گر مشکلی بود

به گردابی چو می افتادم از غم***به تدبیرش امید ساحلی بود

تعبیر: فکر می کنی کسی حرفت را نمی شنود و از مشکلت خبر ندارد. کسی تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد. اما همه ی این ها مصلحت الهی است و تو مورد امتحان قرار گرفته ای باز هم رحمت خدا شامل حالت می شود و کاردانی تو را نجات می دهد بدان همه ی این مصائب به خاطر جهالت خودت بوده است.

 

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

 

فال روز متولدین تیر:

اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای قبای پادشاهی راست بر بالای تو***زینت تاج و نگین از گوهر والای تو

آفتاب فتح را هر دم طلوعی می دهد***از کلاه خسروی رخسار مه سیمای تو

تعبیر:  شما لایق هر آنچه که دارید و در آینده به دست می آورید هستید. آفتاب برای شما هیچ وقت غروب نمی کند. همیشه جوان می مانید و فاتح اید. همای سعادت بالای سرتان در حال پرواز است. بسیار دانا و زیرکید. زبانتان جذاب است. چشم چراغ همه اید فقط کافی است حاجتی طلب کنید آنی مورد قبول واقع می شود

 

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

ذهنتان برای انجام هر نوع کاری بسیار درگیر است و نمی توانید فکرتان را روی چیزی متمرکز کنید، پس بهتر است امروز را روز استراحت مطلق بنامید. دلتان می خواهد در یک مهمانی و یا جمع دوستانه یا خانوادگی شرکت کنید اما غرور شما مانع از این کار می شود. این غرور بیهوده را کنار گذاشته و از تفریحاتی که در انتظار شماست لذت ببرید.امروز عشقتان شما را غرق محبت خواهد کرد، چشم و گوشتان را خوب باز کرده و از هرکلمه ای که می گوید و هر کاری که می کند لذت ببرید، چنین روزهایی خیلی کم پیش می آیند و حفظ خاطرات آنها بسیار مهم است. برای مجردها روز خیلی خوبی برای شروع یک رابطه جدید نخواهد بود، هرنوع برنامه ای را به فردا واگذار کنید، مطمئن باشید بسیار لذت بخش تر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف***گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف

طرف کرم ز کس نبست این دل پرامید من***گر چه سخن همی برد قصه من به هر طرف

تعبیر: فکر می کنی تا حالا عمرت را به هدر داده ای به همه چیز و همه کس شک داری. دلت را پاک کن و برای رضای حق به مردم خوبی کن. کمی حوصله و صبر داشته باش و به همه ی کسانی که خوبی کرده ای جواب خوبی تو را می دهند و اگر هم جفا کنند چیزی از تو کم نمی شود.

 

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

 

فال روز متولدین شهریور:

انرژی های امروز به گونه ای هستند که ارتباط های اجتماعی بسیار خوبی خواهید داشت و خیلی راحت می توانید دوستان تازه برای خود دست و پا کنید. امروز خاصیت اسفنج گونه ای دارید و در کنار هر تیپ آدمی که باشید، مشابه او خواهید شد. پس از افراد غمگین و منفی گرا دوری کنید و همه تمرکز خود را روی افرادی بگذارید که بار علمی یا هنری بالایی دارند و می توانند موجب شادی شما بشوند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود***وین راز سر به مهر به عالم سمر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر***آری شود ولیک به خون جگر شود

تعبیر: صبر داشته باش هر چند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو خداوند داد تو را از ستمگران می گیرد. کاری از دستت برنمی آید، فقط دعا کن شاید بالاخره مورد قبول خداوند واقع شود. نکند اگر به حاجت رسیدی و معتبر شدی خدا را فراموش کنی بلکه باید بیشتر رو به خدا آوری

 

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

 

فال روز متولدین مهر:

اگر یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان از شما کمک خواست، این کمک را از او دریغ نکنید، چرا که آنها هم در زمان سختی ها و مشکلات همیشه در کنار شما بوده اند و خواهد بود. اگر اولویت را به کارتان بدهید همیشه وقت کافی برای انجام کارهای دیگری که دلتان می خواهد نیز خواهید داشت. اگر در جستجوی عشق هستید وارد دوره خوبی شده اید اما به نفعتان است شتابزده عمل نکنید، نسنجیده حرف نزنید و قبل از هر تصمیمی خوب فکرهایتان را بکنید. متأهل ها هم به حرف های شریک زندگی خود خوب گوش کنند و به او این اطمینان را بدهند که حرف هایش شنیده می شود. مثل همیشه یادتان باشد، عمل کردن مهمتر از حرف زدن است.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود***بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود

بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ***ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود

تعبیر: حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی بطلب

 

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

 

فال روز متولدین آبان:

امروز انرژی لازم برای به پایان رساندن یکی از هدف های زندگی تان را که از مدت ها قبل آغاز کرده اید، به دست خواهید آورد. شجاعت و اراده شما به نهایت خواهد رسید آنقدر که به بسیاری از کارها سر و سامان می دهید. اگر به فکر پروژه ای هستید که دیگران آن را غیر قابل اجرا می بینند، همین حالا استارت اش را بزنید. امروز روز فعالیت است، اما با احتیاط به جلو حرکت کنید. در ابراز احساسات تان خجالتی نباشید، بگذارید دیگران هم از آنچه در ذهن و قلب شما می گذرد، آگاه باشند. مدت ها به دنبال فرصتی بوده اید که با فرد مورد علاقه تان گفتگو کنید، امروز بهترین زمان است. همه چیز ساده تر از آنچه فکرش را بکنید پیش خواهد رفت

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی

تعبیر: همه چیز مهیاست ولی کاری انجام نمی دهی. تعلل جایز نیست وگرنه همه چیز و همه کس را از دست می دهی و در بوستان زندگی خاری هم نصیبت نمی شود.، دوراندیشی نمی کنی فرصتها را از دست می دهی برای همین است که درخت ارزوهایت به ثمر نمی نشیند.

 

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛ یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی***دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند***دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش

 

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است***چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است

جانا به حاجتی که تو را هست با خدا***کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است

تعبیر: چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.

 

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

فال روز متولدین بهمن:

امروز باید کنترل بیشتری روی مسایل کاری داشته باشید. برای همه کارهایی که انجام می دهید، برنامه ریزی داشته باشید و حتما به نتیجه و پیامد آن فکر کنید. در هر حالتی به این فکر کنید که دقیقا چه می خواهید و در همان حوزه هم فعالیت و تلاش کنید. وقتی مسیر درست خود را مشخص کنید، می توانید از دوستان و همکاران نیز در این راستا کمک بگیرید. از افرادی که تجربه و دید بهتر از شما دارند، غافل نشوید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم***ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر***سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم

تعبیر: کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست

 

 

فال روز سه شنبه 31 فروردین 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز ممکن است چنان سرگرم روابط اجتماعی تان شوید که از انجام امور مهم بازبمانید. اما کمی که از روز بگذرد، متوجه خواهید شد که وقت تلف کردن پای صحبت های تلفنی به نفع تان نیست. البته به کمی زمان احتیاج دارید که تنهایی بنشینید و فکر کنید تا بهتر تصمیم بگیرید. گاهی وقت ها شیطنت های این چنین به زندگی معنا می بخشند، پس نترسید و به ندای قلب تان گوش کنید و ببینید واقعاً چه چیزی از زندگی می خواهید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

درد عشقی کشیده ام که مپرس***زهر هجری چشیده ام که مپرس

گشته ام در جهان و آخر کار***دلبری برگزیده ام که مپرس

تعبیر: یارتان در همه حال با شماست. به او اطمینان کنید حرف های او از صدق و صفا می باشد. به خاطر شما مصائب و مشکلات را هر چند که بسیار سخت است تحمل می کند. او شما را به عرش اعلا می رساند و مقامتان را بالا می برد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان