درآمد رضا عطاران بازیگر و کارگردان کشور

درآمد رضا عطاران بازیگر و کارگردان کشور

نگاهی به درآمد سالانه کارگردان و بازیگر طنز پرداز سینما و تلوزیون کشور رضا عطاران

 

 

 به گزارش سایت سرگرمی نازوب رضا عطاران بهترین بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران است که در سال های اخیر توانسته با ایفای نقش در فیلم های سینمایی طنز درآمد های میلیونی و دستمزد بالایی را برای خود کسب کند. به گزارش ناز وب در شبکه های اجتماعی درآمد رضا عطاران برای بازی در فیلم سینمایی من سالوادور نیستم 500 میلیون تومان ذکر شده است که نمی دانیم این خبر چقدر صحت دارد.

 

رضا عطاران هم چنان پول سازترین بازیگر سینمای ایران است. فروش بالای «من سالوادور نیستم» که تاکنون از مرز 10 میلیارد تومان عبور کرده‌است، موفقیت های این ستاره پولساز این سالها را امتداد بخشید. چند روز قبل یکی از نشریات گزارشی را درباره عطاران منتشرکرد  با عنوان «دستمزد 500 میلیون تومانی رضا عطاران» که در فضای مجازی با استقبال مواجه شد.

 

در این مطلب آمده است که پس از فروش فوق العاده «من سالوادور نیستم» دستمزد رضا عطاران تا مرز 500 میلیون تومان افزایش یافته است. این در حالی است که عطاران در همه این سالها بازیگر بی حاشیه ای بوده و اتفاقا در ماه های اخیر به دلیل بیماری پدرش در شهر مشهد به سر می برده و ازفضای سینمای ایران نیز دور بوده‌است. به این ترتیب درخواست دستمزد 500 میلیون تومانی تنها یک گمانه زنی ژورنالیستی بوده که مبنای واقعیت ندارد.

 

درباره شایعه دستمزد 500 میلیونی رضا عطاران با وی گفتگویی صورت گرفته است که در ادامه این مطلب از سایت فرا ناز ی خوانید.

 

عطاران در این گفتگو اشاره می کند:

‘ سه ماه است که در مشهد به سر می برم و برای بازی در هیچ فیلمی با هیچ تهیه کننده ای حتی وارد مذاکره هم نشدم. احتمالا چون این روزها جواب تلفن کسی را نمی دهم دوستان هم محبت می کنند و هر چه دلشان می خواهد از قول من می نویسند’.

 

عطاران در خصوص شایعه تقاضای دستمزد 500 میلیونی‌اش بعد از اکران میلیاردی «سالوادرو» گفت: آنهایی که من را میشناسند می‌دانند که هیچ وقت در بند دستمزد آن چنانی نبوده‌ام. تا به حال پیشنهاد 500 میلیونی نداشتم و البته تا کنون درخواست دستمزد 500 ملیونی هم از تهیه کننده ای نکرده ام.

 

 

مطالب مرتبط

عکس جنجالی و لورفته رضا عطاران با دامن!

عکس جنجالی رضا عطاران کنار دختران جذاب اروپایی!

دستمزد نجومی ریوالدو برای بازی در فیلم رضا عطاران (عکس)

عکس های هنرنمایی همسر رضا قوچان نژاد در شب عروسی

جنجال تماس بدنی رضا عطاران و همسرش در فیلم


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان