اقدام جالب زوج جوان و تحصیل کرده ایرانی (عکس)

اقدام جالب زوج جوان و تحصیل کرده ایرانی (عکس)

ماجرا و اقدام جالب و دیدنی یک زوج جوان ایرانی

 

 

مطالب مرتبط؛ لطفا برای مشاهده روی لینک های زیر کلیک کنید

 

شوکه شدن همه از اقدام جالب این زن + (عکس)

اقدام جالب و خنده دار یک کشاورز در آروزی لامبورگینی

اقدام جالب و پر از حرف عروس و داماد اصفهانی (عکس)

اقدام جالب یک فست فودی در تهران (عکس)

اقدام جالب دختری برای پیروزی تیم بیسبال + عکس

اقدام جالب و بی نظیر پیرزن 99 ساله برای خیریه + عکس

 

 

یك زوج جوان و تحصیلكرده مریوانی به نام ‘شادمان كامران’ و ‘نگین فتاحی’ علاوه بر شغل اصلی خود كه در یك كارواش اجاره ای كار می كنند، از حیوانات و پرندگان زخمی نیز پرستاری كرده و بعد از درمان، آنها را در طبیعت رها سازی می كنند. به گزارش نازوب این دو جوان كه هر دو تحصیلكرده و دارای مدرك كارشناسی آب و جغرافیا هستند حدود 5 سال است ازدواج كرده اند و در كنار كار اصلی خود به پرستاری و نگهداری از حیوانات و پرندگان زخمی نیز می پردازند.

 

عشق و علاقه این زوج به حیوانات و پرندگان به حدی است كه آنها خانه اجاره ای خود را به درمانگاه پرندگان و دیگر جانوران زخمی تبدیل كرده اند تا بعد از مداوا و بهبود حیوانات و جانوران، آنها را در دامن طبیعت رها سازی كنند.

 

 

اقدام جالب زوج جوان و تحصیل کرده ایرانی (عکس)

 

فعالیت ریست محیطی این زوج به حدی است كه اهالی شهرستان های مریوان و سرواباد و گاهی اوقات ادارات محیط زیست و همچنین فعالان زیست محیطی نیز جانورانی كه زخمی و نیاز به مداوا داشته باشند را به این زوج جوان تحویل می دهند.

 

شادمان كامران و نگین فتاحی در قبال درمان هیچ وجهی دریافت نمی كنند و تنها شرط آنها رها سازی حیوانات و پرندگان در دامن طبیعت است.

 

این زوج جوان تا كنون جانوران و پرندگان زیادی را مداوا و رها سازی كرده اند و در حال حاضر نیز از یك سگ، یك شاهین، دو عقاب، سه سنجاب، یك كبك، دو كبوتر و دو اردك در خانه و محل كار خود مراقبت و پرستاری می كنند.

 

اقدام جالب زوج جوان و تحصیل کرده ایرانی (عکس)

 

مریوان در چند سال گذشته كانون حركت های اجتماعی و زیست محیطی از جمله اتش زدن قفس پرندگان، شكستن تفنگ ها و اتش زدن قلیان ها بوده است.

 

ˈمحمد علی محمدیان معلم فداكاری كه با هدف اظهار همدردی با ˈماهان رحیمیˈ دانش آموز بیمار خود، موهای سرش را تراشید نیز اهل مریوان بود.

 

 

اقدام جالب زوج جوان و تحصیل کرده ایرانی (عکس)

مریوان در 135 كیلومتری غرب سنندج مركز استان كردستان واقع شده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان