ramazan
ramazan

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

فال و طالع بینی امروز 3 شنبه هفتم اردیبهشت سال 1395

 

مطالب مرتبط، لطفا برای مشاهده لینک های زیر را لمس کنید

 

فال روز متولدین فروردین:

حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما کلید خوشبختی تان می باشد. موفقیتهای مادی شما با وجود این می تواند مشکل ساز باشد، اما نگذار که هدفهایت وارد این راه بشوند. اکنون کارهایی را انجام بده که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساسهایی وجود دارند که نیاز است آنها را با دیگران سهیم بشوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان کن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید که چه زمانی برای این کار مناسب است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار***وز او به عاشق بی دل خبر دریغ مدار

به شکر آن که شکفتی به کام بخت ای گل***نسیم وصل ز مرغ سحر دریغ مدار

تعبیر: در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید و به شکرانه ی این خبر عبادت خدا را به جای آورید. هر کار سختی در دنیا با اراده ی قوی تان بسیار آسان می گردد. ثروت زیادی به دست می آورید که در راه خدا انفاق هم می کنید و این باعث زایل شدن غم از دلتان می شود

 

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

صفر و یک نباشید. دنیا را سیاه و سفید نبینید و این را بدانید که دنیا رنگ های دیگری نیز دارد. شاید امروز مسایل کمی پیچیده و غیرقابل درک باشند، اما موقتی است و در روزهای آینده این ابر ابهام از بین خواهد رفت. در مورد مسایل کاری خود باید صبورتر باشید و به هیچ عنوان هم تصمیم گیری نکنید. یا حرفی را به طور قطع بیان نکنید. روز سالم و عادی پیش رو ندارید پس کاملا مراقب رفتار و کارهای خود باشید. برای دوری از انرژی های منفی، یوگا یا پیاده روی کنید. یا حمام آب گرم بگیرید و در گوشه ای تنها استراحت و خیال پردازی کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود***مهرورزی تو با ما شهره آفاق بود

یاد باد آن صحبت شب ها که با نوشین لبان***بحث سر عشق و ذکر حلقه عشاق بود

تعبیر: ناراحت و افسرده نباش و اینقدر فکر گذشته را نکن. فکر این باش به عهد و پیمانی که بسته ای عمل کنی. به دنبال کسب روزی باش که خداوند هر آنچه را که بخواهی از مال و دولت به تو می بخشد. فعلا” نمی توانی به عهدی که بسته ای عمل کنی ولی سعی خودت را می کنی. این سعی و کوشش تو را به سر منزل مقصود می رساند.

 

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز روش جدی ای درپیش گرفته اید . شما اینجا نیامده اید که همه ی کارها را درست کنید بدون اینکه چیز باارزشی در عوض آن دریافت کنید. بدبختانه، شما وقت و انرژی زیادی برای رسیدن به آرزوهایتان صرف کرده اید. ریسک کنید و چیز آسان و فرحبخشی را امتحان کنید اما به نتیجه ی آن فکر نکنید که هر چیزکوچکی می تواند ناامیدتان می کند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

عمر بگذشت به بی حاصلی و بوالهوسی***ای پسر جام می ام ده که به پیری برسی

چه شکرهاست در این شهر که قانع شده اند***شاهبازان طریقت به مقام مگسی

تعبیر: در گذر عمر غافل مانده اید اگر می خواهید به قله های موفقیت صعود کنید از تجربه ی پیران استفاده کنید تا خودتان نیز مانند عمری طولانی و با عزت داشته باشید. خیلی زود گول ظاهر مردم را می خورید و خودتان را کوچک می شمارید. مقامتان بالا می رود و زبانزد خاص و عام می شوید

 

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین تیر:

اگر به کاری که می کنید علاقه داشته باشید، تمرکز و انرژی تان بیشتر خواهد شد. امروز سرشار از انرژی و شادی و راحتی هستید بنابراین بهترین فرصت برای ثبت نام در باشگاه های ورزشی است. کمی به خودتان تکان دهید اما پای تان را از محدودیت ها فراتر نگذارید. شاید ایده هایی که در ذهن تان دارید در ابتدا عجیب به نظر آیند اما در آینده ای نزدیک به ارزش آنها پی خواهید برد. به دعوت دوست تان پاسخ مثبت دهید. افراد متاهل از زندگی عاطفی خود نهایت لذت را می برند به شرط این که به زندگی خود کمی تنوع دهند. مجردها هم اگر به دنبال معجزه هستند، با تمام افرادی که در طول روز ملاقات می کنند مهربان باشند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان***هجران بلای ما شد یا رب بلا بگردان

مه جلوه می نماید بر سبز خنگ گردون***تا او به سر درآید بر رخش پا بگردان

تعبیر:  از جفای روزگار شکایت می کنید کارهایتان آن طور که می خواهید پیش نمی رود. خیلی تلاش می کنید تا خواسته هایتان بر وفق مرادتان باشد اما باید ساخت. فعلا” تقدیر برای شما اینچنین رقم زده است. همیشه باید رضایتان به رضای خدا باشد، اینطور آرامش روحی و روانیتان زیاد می شود.

 

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

ستارگان به کسانی که در موسسات بزرگ، بانک ها و شرکت های بیمه و مکان هایی مانند این ها کار می کنند، کمک خواهند کرد. یکی از نزدیکانتان از نظر مالی وضع خوبی دارد. و به طور مستقیم یا غیر مستقیم شما نیز سود می برید. لازم است در مورد مسائل احساسی خود کمی بیشتر فکر کنید، اگر عجله ای هم برای تصمیم گیری ندارید بنابراین هیچ کس هم نمی تواند شما را مجبور کند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است

گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر: بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

 

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز اگر قبل از فکر کردن دهانتان را باز بکنید ممکن است خیلی زود مجبور به عذرخواهی شوید، پس قبل از این که هر حرفی بزنید خیلی خوب به آن فکر کنید. درست است که در مورد یک نفر خیلی دلتان می خواهد حرصتان را تخلیه کرده و حرفتان را به او بزنید، اما به جای اینکار کاری مثبت برای خودتان انجام داده و از آن لذت ببرید. در رابطه عاطفیتان نیز مواظب حرف هایتان باشید، چرا که ممکن است به سادگی چیزی بگویید که عشقتان را ناراحت کند و دل او را بشکند. اگر هم مجرد هستید و قصد ابراز علاقه به کسی را دارید احتیاط کنید، چرا که ممکن است نیت شما مورد سوء برداشت قرار بگیرد و با شما بد برخورد شود.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد

زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است

 

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین مهر:

شما امروز فقط احساس سرحال بودن می کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می توانید از کارتان لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ساقی بیا که شد قدح لاله پر ز می***طامات تا به چند و خرافات تا به کی

بگذر ز کبر و ناز که دیده ست روزگار***چین قبای قیصر و طرف کلاه کی

تعبیر: با پرداختن به اوهام و خیالات خودتان را مشغول کرده اید. هوشیار باشید اتفاقات در راهند و باید با آنها جنگید، به خرافات اعتماد نکنید و به عقل خودتان تکیه کنید. در این صورت است که فردای شما روشن و رسیدن به مقصود نزدیک است. با سحر و فریب به مقام و پول نخواهید رسید پس با بندگی خداست که به هر آنچه طلب کنید می رسید.

 

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آبان:

شما احساس می کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش***که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می رفتند***هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تعبیر: رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.

 

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز توجه ها به شما جلب خواهد شد و در هر جمعی که حاضر شوید همه چشم ها به شما خواهد بود. باید روی ارتباط های خود کار کنید. به صحبت های کوتاه اکتفا نکنید. موضوعات جالب و ارزشمندی پیدا کنید و در مورد آنها بحث و مکالمه داشته باشید تا حسابی خودتان را در دل شنونده ها خودتان را جا کنید. لبخند را فراموش نکنید. با عشقتان نیز گفت وگوهای مهربانانه و همراه با لبخند داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم***گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم

قامتش را سرو گفتم سر کشید از من به خشم***دوستان از راست می رنجد نگارم چون کنم

تعبیر: مدام در حال فکر کردن هستید و می خواهید راهی پیدا کنید تا کسی را به فراموشی بسپارید. دیگر خسته و رنجور شده اید. اما باز هم نمی توانید از او دست بکشید. پس دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید صبر و مقاومت شما را بیشتر کند تا بتوانید به منظور و نظر خودتان برسید. انشالل

 

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین دی:

عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته اید، امروز واقعی تر می شوند. این مثل برنامه ای می ماند که فکر می کردید در آینده ای دور تحقق پیدا می کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

فال روز متولدین بهمن:

امروز روز بسیار خوبی برای شما خواهد بود، روزی که به قول هایی که اواخر هفته پیش یا اوایل این هفته داده اید عمل خواهید کرد، به ویژه اگر این قول ها در رابطه با خانه و خانواده باشد. هرچند ممکن است به نظرتان سخت بیاید، اما سعی کنید تغییرات را بپذیرید. این کار می تواند به رشد شما کمک کند. اخبار خوبی که منتظرشان بوده اید به زودی خواهند رسید و شما با خوشحالی تمام پذیرای آنها خواهید بود. دلتان می خواهد کمی وقت برای خودتان و سلامتتان کنار بگذارید، حتما این کار را بکنید، سلامتتان را تحت نظر داشته باشید، به اندازه کافی استراحت کنید و مواظب خودتان باشید. اگر می خواهید رژیم بگیرید الان بهترین وقت برای شروع این کار است و خیلی زود نتیجه خواهید گرفت.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

بود آیا که در میکده ها بگشایند***گره از کار فروبسته ما بگشایند

اگر از بهر دل زاهد خودبین بستند***دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند

تعبیر: اگر می خواهی درهای حاجت به رویت باز شود از دروغ و ریا دوری کن. به صفای دلت و به خاطر دعاهایی که کرده ای درهای مراد به رویت گشوده شده و رقیبان و حسودان از ناراحتی خون گریه می کنند. نامه ای به دست تو خواهد رسید که عین مراد است. خداوند یار توست

 

فال روز سه شنبه 7 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شروع کردن روزتان همراه با شور و شادی واقعا لذت بخش است، اینطور نیست؟ درست است که زندگی هیچ وقت کامل و بی نقص نیست، اما با ذهن خود می توانید خوشبختی و سعادت بیشتری را به زندگی خود جذب کنید. اگر از شغلتان راضی نیستید یادتان باشد که این نارضایتی می تواند مانع رسیدن به اهدافتان باشد. اگر احساس کسالت و بی حوصلگی می کنید و از سرگرمی های فعلی خود خسته شده اید، اکنون بهترین زمان برای شروع یک سرگرمی جدید است. اگر احساس نیاز به یک مسافرت خوب را دارید الان زمان مناسبی برای برنامه ریزی سفر است. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که پیوندتان را جدی تر کنید و اگر مجرد هستید بهتر است در در محیط های مورد علاقه تان دنبال نیمه گمشده خود بگردید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

سال ها دفتر ما در گرو صهبا بود***رونق میکده از درس و دعای ما بود

نیکی پیر مغان بین که چو ما بدمستان***هر چه کردیم به چشم کرمش زیبا بود

تعبیر: به خودت شک داری. آنچه را که در دست داری ارضائت نمی کند. فکر می کنی همگان می خواهند به تو لطف کنند و از روی ترحم جواب سلامت را می دهند. از سرگردانی خسته شده ای. آرزوهای زیادی داری این قدر خود را کوچک نشمار. خدا از نیات قلبی تو آگاه است و باز هم یاریت می کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان