فال امروز دوشنبه

فال امروز دوشنبه

فال و طالع بینی امروز دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 به پیش بینی کائنات

 

 

فال روز متولدین فروردین:

برای این که به خانواده خود نزدیک شوید باید با آنها ارتباط برقرار کنید حتی اگر از آنها دور باشید. همانطور که خودتان هم به خوبی می دانید دوست داشتن تنها به حرف زدن نیست، پس محبت خود را در عمل نشان دهید. امروز را برای خودتان روز ارتباط با عزیزان بنامید. از لحاظ اقتصادی شما توانایی اینکه درآمد بیشتری داشته باشید را دارید. آن برنامه تجاری که در سر دارید را شروع کنید و به استقلال و آزادی اقتصادی برسید. یادتان باشد، این که بنشینید تا اوضاع خودش درست شود برای شما هیچ نتیجه ای نخواهد داشت، از شما حرکت، از خدا برکت! مطمئن باشید اگر زمان و انرژی کافی بگذارید نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. احساساتتان را خودتان به کسی که دوست دارید بگویید و کسی را واسطه نکنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد***تو را در این سخن انکار کار ما نرسد

اگر چه حسن فروشان به جلوه آمده اند***کسی به حسن و ملاحت به یار ما نرسد

تعبیر: در انتخابی که کرده اید شک نکنید . ائ ار هر جهت لایق است. رازدار و با ایمان و با اصل و نسب است. نگذارید وقت بگذرد ممکن است حسودان کارها را خراب کنند و شما در رسیدن به مقصود عمری را در پی او بگردید.

 

فال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبه

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

با سیاست بودن امروز حکم جادو برای شما دارد. وقتی با فکر و کاملا هوشمندانه حرف بزنید و رفتار کنید، به ناگه خود را در موقعیتی مشاهده خواهید کرد که شاید تصورش را هم نمی کردید. امروز یک روز جادویی است، سرشار از خوش بینی، خلاقیت و ایده ها ناب. از تک تک ثانیه های خود استفاده کنید. در انتخاب های خود وسواس بیشتری به خرج دهید. به ویژه برای انتخاب شریک عاطفی، همه مسایل را در نظر بگیرید و با آینده نگری و کاملا عاقلانه وارد رابطه جدید بشوید. باید فردی را انتخاب کنید که موجب پیشرفت و خوشحالی شما بشود، نه برعکس.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام***مجلس انس و حریف همدم و شرب مدام

ساقی شکردهان و مطرب شیرین سخن***همنشینی نیک کردار و ندیمی نیک نام

تعبیر: موقعیت برای شما مهیاست. این گوی و این میدان. اگر کمی فکر و تامل کنید همه چیز یکجا نصیبتان می شود. خداوند بسیا دوستتان دارد که مقام و ثروت و یار خوب رابه ما داده حالا باید دید که در مقابل این لطف الهی چه کار می کنید و چگونه شاکر هستد.

 

فال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبه

 

فال روز متولدین خرداد:

خوشا به شما! امروز می توانید برای همه بخش های زندگی خود برنامه ریزی کنید و برای کارهای در دست انجام، لیست تهیه کنید. امروز بد نیست به مسایل و مشکلات خانوادگی نیز توجه داشته اشید. اگر به رسیدگی نیاز دارند، حتما آنها را انجام دهید و پشت گوش نیندازید. برای اینکه کارهایتان انجام شوند، روی زمان بندی کارها خیلی تاکید داشته باشید.

 فال حافظ امروز متولدین خرداد :

اگر چه عرض هنر پیش یار بی ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست

پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست

تعبیر: در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

 

فال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبه

 

فال روز متولدین تیر:

به تازگی دچار مشکلی شده اید که نمی توانید هیچ راه حلی را برای پاسخ این مسئله پیدا کنید افکار نادرست و اشتباه بسیاری را در سر می پرورانید، گاهی این افکارتان خطرناک می شود. اما به شما توصیه می کنیم با دلایل منطقی و عقلانی برای حل این مشکل پیش بروید نه با دلایل احساسی. زیرا دلایل و تصمیماتی که از روی احساسات گرفته شود در آینده شما را پشیمان خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

حجاب چهره جان می شود غبار تنم***خوشا دمی که از آن چهره پرده برفکنم

چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست***روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم

تعبیر:  معنویت شما بسیار عالی است و دنیای فانی را جز قفسی تنگ برای خود چیز دیگری نمی بینید. خودتان را لایق چیزهایی می دانید که باقی است نه از بین رفتنی. همیشه در این فکرید که چرا از بعضی کارها غافل مانده اید. به زیارت کعبه مشرف می شوید و تنه آرزویتان رسیدن به حق تعالی می باشد و بس.

 

فال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبه

 

 فال روز متولدین مرداد:

انرژی ها و احساس هایی در درونتان ذخیره شده اند که راه خروجی ندارند و این شما را دچار آشفتگی کرده است. بهترین درمان این حالت شروع یک کار هنری و یا خلاقانه است که بتوانید احساسات و انرژی خود را در آن تخلیه کنید. یک نفر در انجام وظایف خود تنبلی کرده است و شما برای این که کنترل اوضاع را به دست بگیرید تظاهر به عصبانیت کنید. امروز احساس می کنید که یک چیزی کم دارید و یا کاری باید انجام میداده اید که یادتان رفته است و این احساس دارد شما را دیوانه می کند. بیهوده خودتان را عذاب ندهید. به غریزه خود اطمینانکنید و با آرامش کارهایتان را انجام دهید. مطمئن باشید که شما را به راه درست هدایت خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد***هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد

برکش ای مرغ سحر نغمه داوودی باز***که سلیمان گل از باد هوا بازآمد

تعبیر: خبر خوشی را به زودی به شما می دهند که علاوه بر شما دیگران نیز خوشحال می شوند. این خبر خوش معمایی است برای شما که چطور شد همه چیز بر وفق مراد پیش آمد. البته که لطف خداوند بوده است.

 

فال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبه

 

فال روز متولدین شهریور:

شما می خواهید بدانید که احساسات تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می خواهید فعالیت هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می کنید احساسات تان نیز تغییر می کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه هایتان، درحالیکه روز می گذرد واکنش های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

اگر چه باده فرح بخش و باد گل بیز است***به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است

صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد***به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است

تعبیر: زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا” سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.

 

فال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبه

 

فال روز متولدین مهر:

امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی آید***تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست

تعبیر: غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.

 

فال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبه

 

فال روز متولدین آبان:

اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می توانید فرصت هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم***به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم

زاد راه حرم وصل نداریم مگر***به گدایی ز در میکده زادی طلبیم

تعبیر: بلند شو همت کن و تلاش داشته باش که برای باز شدن گره از کار خود باید اول از زور بازوی خودت دوم از یک دوست کمک بگیری. از راه درست پیش برو که در راه حرام کار به جایی نخواهی برد. طمع نداشته باش و این حق توست که برای رسیدن به هدف تلاش کنی. دل پر از غمت شاد می شود و این به خاطر امیدی است که داشته ای

 

فال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبه

 

فال روز متولدین آذر:

شما توانسته اید چند روز گذشته را بی آنکه مشکلی جدی به وجود بیابد پشت سر بگذارید و عملکردتان قابل توجه بوده است. حالا هم به جای حرف زدن عمل کنید. از بیان کردن ایده هایتان و امنحان کردن شانستان نهراسید، دیگران اعتماد به نفسی که شما دارید را دوست دارند، شما هم خودتان را باور داشته باشید اما خودنمایی نکنید، بگذارید نتایج کارتان بجای شما حرف بزنند. این آخر هفته بد نیست سری به بزرگترهایتان بزنید، پدر و مادر و پدر بزرگ و مادربرزگتان در انتظار شما هستند، در برخورد با آنها صبور باشید، این برای آنها خیلی ارزشمند است. برای متأهل ها روز تعطیل خوبی می تواند باشد، اما برای مجرد ها روز ایده آلی برای پیدا کردن نیمه گمشده شان نخواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

تعبیر: عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.

 

فال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبه

 

فال روز متولدین دی:

حرف زدن کاملا رایگان است و شما می توانید هر چه دوست دارید را به هر کسی می خواهید بگویید. اما این را در نظر بگیرید که نباید بی گدار به آب بزنید و همه احوالات درونی خود را روی دایره بریزید. مراقب کلمات خود باشید و با افرادی که ارتباط نزدیک ندارید، مکالمه های شخصی نداشته باشید. امروز در مسایل عاطفی باید زمانی را به برنامه های مالی خود اختصاص دهید. بهترین فرصت برای استراحت و تجدید انرژی در کنار عشقتان، امروز است. البته اگر مجرد هستید، برای قرار ملاقات با فرد جدید زمان خوبی نیست.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم***لیکن از لطف لبت صورت جان می بستم

عشق من با خط مشکین تو امروزی نیست***دیرگاه است کز این جام هلالی مستم

تعبیر: بسیار انسان وفا پیشه ای هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تا هر زمان که لازم باشد به پای معشوق می نشینید. تیر همه ی رقیبان و حسودان به خطا رفته است. بیماری شما به زودی شفا پیدا می کند. نگران نباشید. از غم رهایی یافته و به حاجاتتان می رسید

 

فال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبه

 

فال روز متولدین بهمن:

اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افکارتان را فقط پیش خود نگه دارید. این سخن به این معنا نیست که شما از تحریک کردن احساسات نیرومند می ترسید؛ بلکه فقط به این معنا است که شما نمی توانید بفهمید که برای محو کردن زخمهای کهنه و ناراحتیهای اخیر، انجام دادن چه کاری خوب است. اما راهی پیدا کنید که بتوانید به طور مؤثر موفق به شناختن هر نگرش منفی یا ناراحتی هایی که می توانند به نقطه ای بحرانی برسند، بشوید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

آن که از سنبل او غالیه تابی دارد***باز با دلشدگان ناز و عتابی دارد

از سر کشته خود می گذری همچون باد***چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد

تعبیر: گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دستندهید. دل خسته ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد.

 

فال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبهفال امروز دوشنبه

 

فال روز متولدین اسفند:

هنگامی که تلاش می کنید وارد مسیر جدیدی شوید که برایتان ناآشناست، نیاز خواهید داشت که از دیگران طلب کمک کنید. گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اگر شما اعتقاد دارید که باید یک انتخاب قطعی و نهایی داشته باشید دوران پر از استرسی خواهید داشت. حتی اگر تصمیم تان را چندین بار تغییر داده اید، مطمئن باشید که انتخاب درستی خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می دادت

تعبیر: به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان