ramazan
ramazan

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

فال و طالع بینی روزانه : امروز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 1395 به پیش بینی کائنات

 

فال روز متولدین فروردین:

قدرت شما در منابع درونیتان نهفته است و امروز درهای این قدرت درونی به سوی شما باز است. خواهید یافت که در مواقع آشوب احساسات شما آرام و تحت کنترل خواهد بود. شما اکنون در زمان آغازهایی نو هستید که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بر شما واجب است که پیش از هرچیز مشکلات درونیتان را حل کنید تا مبادا شما را در آینده به دردسر بیندازند. هر شخصی برای حفظ سلامت خود روش های خاص خودش را دارد، شما مجبور نیستید برای این کار مربی شخصی گرفته و یا خودتان را در باشگاه حبس کنید، کمی پیاده روی و نوشیدن آب فراوان به مرور زمان نتایج بسیاری خواهد داشت. امروز تنبلی را کنار گذاشته و حسابی کار کنید، اما در پایان روز حتما برای عشقتان وقت بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

آن یار کز او خانه ما جای پری بود***سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود

دل گفت فروکش کنم این شهر به بویش***بیچاره ندانست که یارش سفری بود

تعبیر: در مقطع زمانی، کمی دچار مشکلات می شوی که بسیار زود حل می شود گاهی اوقات خود را به بطالت می گذرانی و بعد پشیمان می شوی. قدر مال خود را ندانسته و بی خود آن را خرج کرده ای که حالا افسوس می خوری. حالا هم دیر نشده از خدا بخواه تا دوباره تو را از مال بی نیاز کند.

 

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا” خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

 

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز حسابی جذاب شده اید و در هر جمعی حاضر شوید، نگاه ها به سمت شما جذب خواهد شد. دلیل آن نیز انرژی های مثبت و خوبی است که در وجودتان هست و آرامش درونی، زیبایی ظاهری برایتان به ارمغان آورده است. از فرصت امروز برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، استفاده کنید. اینکه خواسته های خود را به زبان بیاورید خجالت ندارد. تا وقتی چیزی را که می خواهید، نگویید کسی متوجه آن نخواهد شد. پس شهامت داشته باشید. امروز اصلا در خانه نمانید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین تیر:

ممکن است مجبور شوید برای حرف ها و اشتباهات دیگران پاسخگو باشید، خودتان را ناراحت نکنید، حقیقت خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنبد مشخص خواهد شد. امروز یک دعوا و یا حتی قهر بین شما و عشقتان ممکن است پیش بیاید. شما در تصورات خود با ذهن خلاقی که دارید هزار نوع سناریوی وحشتناک از جمله احتمال این که او عشق جدیدی خواهد یافت خلق خواهید کرد. این کار را با خودتان نکنید. او نیز دلش برای شما تنگ می شود و پشیمان است، تنها کافی است کمی صبر کنید تا اوضاع به حالت اولیه خود بازگردد. تا زمانی که آشتی کنید بهتر است سر خودتان را با آنجام کارهایتان گرم کنید تا زمان زودتر بگذرد و صبور باشید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گر می فروش حاجت رندان روا کند***ایزد گنه ببخشد و دفع بلا کند

ساقی به جام عدل بده باده تا گدا***غیرت نیاورد که جهان پربلا کند

تعبیر:  وجدانت ناراحت است. در پی این باش تا گناهت را جبران کنی خداوند نیز تو را می بخشد و نجاتت می دهد. خبر خوبی در راه است که فرصتی دوباره به تو داده می شود تا به عهد خود وفا کنی. عمرت به بطالت می گذرد. عقل و دانش خودت را اضافه کن تا این چند صباح را بتوانی با آرامش زندگی کنی

 

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

لازم است امروز بیشتر روی رفتار خود کنترل داشته باشید. کمی عقب تر بایستید تا با کسی درگیر شنوید. اگر دوست دارید حرف بزنید، در مورد خود و خواسته هایتان حرف بزنید. البته روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، تاکید و وسواس داشته باشید. بهترین زمان برای برنامه ریزی زمانی برای ملاقات با انسان های جدید، امروز است. البته در همه برخوردهای خود، منطق داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد***دل رمیده ما را رفیق و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت***به غمزه مساله آموز صد مدرس شد

تعبیر:اگر تا به امروز دوست و همراهی نداشته ای به خاطر این اسست که خودت نمی خواستی تا امروز دنیا بر وفق مرادت نبوده وای این دوران رو به اتمام است و بخت و اقبال خوشی در راه است. منفی باف نباش، اختیارت را دست کسی نده

 

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز هدیه ای که می توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم***وین نقش زرق را خط بطلان به سر کشیم

نذر و فتوح صومعه در وجه می نهیم***دلق ریا به آب خرابات برکشیم

تعبیر: بیشتر با خدا باشید. از کارهای ناشایست پرهیز کنید همه ی کارها با پول حل نمی شود. روزی می رسد که می بینید برای آخرت توشه ای غیر از گناه ندارید. عجله کنید و دست از گناه بردارید. خوشگذرانی گناه نیست به شرط اینکه معصیت در ان نباشد. این گوی و این میدان بسم الله بگوئید و طمع هم نکنید و پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید.

 

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین مهر:

اگرچه ممکن است برای کارهایی که امروز باید انجام دهید زیاد دل و جرأت نداشته باشید، اما این توانایی را دارید که روی کارهایتان تمرکز کنید. حواستان جمع باشد، برای اینکه انجام دادن این کارها آنقدر از شما انرژی می گیرد که ممکن است شما جنبه های اجتماعی در میان دیگران بودن را نادیده بگیرید. حتی اگر تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح خیلی مشکل به نظر برسد، به وجود آوردن این تعادل در طول روز باعث رضایت بیشتر شما خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

روشنی طلعت تو ماه ندارد***پیش تو گل رونق گیاه ندارد

گوشه ابروی توست منزل جانم***خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد

تعبیر: بسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می روید بقیه کنار می کشند چون موفقیتتان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می دهید از دست هیچکس بر نمی آید و این به خاطر ذوق و سایقه ی خودتان می باشد. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می خواهند شما را خراب کنند.

 

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آبان:

شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی که یک تمایل پایان می یابد تمایل دیگری باز شروع می شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می رسید.

 فال حافظ امروز متولدین آبان :

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد***ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد

به خط و خال گدایان مده خزینه دل***به دست شاهوشی ده که محترم دارد

تعبیر: تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.

 

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آذر:

از اوضاع فعلی خسته شده اید و تحمل شرایط موجود برایتان سخت شده است و احساس خفقان می کنید. این روند تکراری هر روزه شما را به ستوه آورده است، هر چه زودتر برنامه یک سفر هر چند کوتاه مدت، با کسانی که دوست دارید، ترجیحا همراه با عشقتان، را بچینید. دلتان نمی خواهد نزدیکانتان زیاد از کارتان سر در بیاورند ولی آنها بر عکس شما اصرار شدیدی نسبت به این مسئله دارند، در مقابل آنها کوتاه نیایید، این حق مسلم شماست که مسایل خصوصیتان را برای خودتان نگه دارید. در حال حاضر بهترین منبع آرامش برای شما هراهی کسی که دوست دارید می تواند باشد، پس از هر لحظه بودن با او لذت ببرید.

 فال حافظ امروز متولدین آذر :

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش***می سپارم به تو از چشم حسود چمنش

گر چه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور***دور باد آفت دور فلک از جان و تنش

تعبیر: فکر می کنید رسیدن به حاجت محال است ولی به زودی خبری بسیار خوش به شما می دهند. بی قرار و بی تاب شده اید. به هر کس که می رسید می خواهید خبری از او بگیرید اما بدانید انتظار امروز تلخ و وصال فردا بسیار شیرین است. خودتان را به دست سرنوشت سپرده اید و مطمئن هستید هر چه پیش آید رضای حق در اوست

 

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین دی:

یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت هایی که انجام می دهید کاملا درست و بر اساس منطق می باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت ها و بد جنسی هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می کنند توصیه می کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ساقی ار باده از این دست به جام اندازد**عارفان را همه در شرب مدام اندازد

ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال***ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد

تعبیر: نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند.

 

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز وابستگی خاصی به خانه دارید و همه آرامش خود را در خانه احساس می کنید. البته از طرفی هم نمی توانید تمرکزی که می خواهید را در خانه داشته باشید. یعنی بین دو روند متفاوت گرفتار شده اید و نمی دانید کدام یک بهتر است. اما به صورت کلی، آرامش و راحتی شما امروز در خانه و میان اعضای خانواده ایجاد می شود. اگر خیلی به سلامتی خود اهمیت نمی دهید، امروز زمانش رسیده تا بیشتر روی سلامت روحی و جسمی خود تمرکز کنید. ورزش و تغذیه سالم را در دستور کار خود قرار دهید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود

 

فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95فال امروز یکشنبه 19 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز صبح خیلی سخت از خواب بیدار می شوید و بسیار هم برایتان سخت است که حالت خواب آلودگی را از خود دور کنید. یک کاپوچینو یا قهوه غلیظ درست کنید و بنوشید. امروز این فرصت را دارید تا برای بعدازظهر برنامه تفریحی بریزید و در کنار دوستان یا فرد ورد علاقه تان بهترین لحظه ها را تجربه کنید. در ضمن، می توانید با همکاری دوستان برای پیشبرد بهتر اهداف و کارها تلاش کنید. دور خود را با دوستانی که شاد هستند پر کنید.

 

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود***ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره***زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر: هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا” فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان