ramazan
ramazan

رحمتی با یک میلیارد درآمد 10 هزار تومان اخلاق ندارد!

مجموعه : اخبار ورزشی
رحمتی با یک میلیارد درآمد 10 هزار تومان اخلاق ندارد!

و اینک بخوانید که رئیس کانون هواداران استقلال این چنین گفت:

 

رحمتی یک میلیارد می‌گیرد،‌اما ۱۰ هزار تومان اخلاق ندارد/ می‌خواستند از نام مجیدی استفاده کنند/ هیأت مدیره توان جابجایی ندارد.

 

رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال با انتقاد از اعضای هیأت مدیره این باشگاه گفت: مهدی رحمتی یک میلیارد می‌ارزد،‌اما به زمانش اخلاق را هم در زمین باخت.

 

سردار سعادتی رئیس کانون هواداران استقلال در گفت‌وگو با فارس، درخصوص اینکه آیا وی سرانجام در باشگاه استقلال مسئولیتی دارد یا خیر، گفت: چرا نداشته باشم؟ بعد از دربی استعفا دادم اما دوستان استعفای من را قبول نکردند. من هم سعی کردم به نحو احسنت انجام دهم،حتی به دوستان گفتم خسته شدم و نمی‌توانم ادامه دهم، اما در هر صورت شرایط برای ادامه همکاری مهیا شد. ما حتی بعد از دربی 10 روز درگیر بودیم و خودتان بهتر می‌دانید خیلی از مسائل دست ما نیست و با وجود آموزش‌هایی که به مشوقین داده‌ایم، اما روی سکوها نمی‌توان همه چیز را کنترل کرد.

 

رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال درخصوص اتفاقات امروز گفت: متأسفانه ما هم بازی را باختیم و هم اخلاق را. باید واقعیت را به مردم گفت. امروز بازی خوبی را شاهد بودیم که برد هم حق تراکتورسازی بود، انصافا بچه‌های تیم ما هم خیلی زحمت کشیدند و نباید از این موضوعات غافل شد، اما ما در دو بعد اخلاق را باختیم، یک بعد عمومی است که فکر می‌کنم مربوط به استقلال نیست، همه را آزار می‌دهد چون شعارها در اکثر ورزشگاه‌ها شنیده می‌شود. مثلا امروز لیدرها خیلی تلاش کردند تا مشکلی پیش نیاید، اما در زمین اتفاقاتی رخ می‌داد که تماشاگران و جمعیت را تحریک می‌کرد.

 

سعادتی افزود: متأسفانه اتفاقی که اصلا تصورش را نمی‌کردیم، رخ داد. باید حرکت پیشکسوت باشگاه استقلال حفظ می‌شد، ولی بازیکنی که یک میلیارد می‌گیرد و به قولی یک میلیارد می‌ارزد، حتی 10 هزار تومان هم اخلاق را رعایت نکرد.

 

وی افزود: من شخصا از امیر قلعه‌نویی عذرخواهی می‌کنم چون در هر صورت روزی سرمربی این تیم بوده و بارها به تماشاگران جام هدیه کرده است. آن بخشی که در اختیار ما بود خیلی خوب انجام دادیم، اما ظاهراً بعضی‌ها در باشگاه استقلال دوست داشتند قلعه‌نویی فحش بخورد و دوست داشتند یک نفر دیگر را برای هواداران علم کنند. من اینها را می‌گویم که مردم حقایق را بدانند. کنترل این مسائل به اختیار و اراده ما نبود، حتی در خیلی از دقایق مسابقه مشوقین باشگاه توانستند جو را به نفع تیم استقلال کنترل کنند.

 

سعادتی درخصوص اینکه آیا منظورش خطاب به رحمتی بود یاخیر، گفت: مگر کس دیگری هم باعث آن اتفاقات بود؟ رحمتی کاپیتان استقلال است، ولی دیدید که چه اتفاقاتی افتاد. مگر ما در حوزه بازیکنان و چیدمان نفرات دخالت می‌کنیم، متأسفانه این اتفاقات باعث شد استقلال ضربه بخورد. امروز من تعهد داده‌ام و مورد خطاب خیلی‌ها قرار گرفتم، متأسفانه رحمتی با آن شکل تماشاگران را تحریک کرد و باعث شد آن اتفاقات در ورزشگاه بیفتد.

 

رئیس کانون هواداران استقلال در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد: من از هیأت مدیره باشگاه استقلال می‌خواهم از خودش تحرک نشان بدهد و جلوی این مسائل را بگیرد، اتفاقا روی صحبتم با آنهاست، آنهایی که مسئولیت دارند باید بررسی کنند و ببینند چه اتفاقی افتاده است.

 

سعادتی در ادامه تأکید کرد: شما دیدید منصوریان در بازی قبل به نفع استقلال بازی را برد و همه کار برای استقلال کرد،‌از طرفی آقایان فرهاد مجیدی را به استادیوم آورند تا استفاده‌هایی از نام او ببرند و از طرف دیگر قلعه‌نویی و مظلومی طرفداران خاص خودشان را داشتند. خود رحمتی هم تماشاگرانی دارد و اینها کار را روی سکوها مشکل کرده بود. این را هم بگویم من کارنامه لیدرها و بچه‌های خودم را موفق می‌دانم، چون هر چیزی که به آنها گفته بودیم گوش کردند و سعی در کنترل استادیوم داشتند.

 

وی افزود: ما پیش‌بینی می‌کردیم اگر استقلال جلو بیفتد و بازی را در نهایت ببازد، ممکن است به قلعه‌نویی فحاشی بشود، اما با آن اتفاقاتی که در نیمه اول در در دقیقه 8 بازی رخ داد، همه برنامه‌ها به هم ریخت.

 

سعادتی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با این اظهارات فردا در باشگاه استقلال مشغول به کار خواهد بود یاخیر، گفت: من که استعفا دادم ولی قبول نکردند، اما به نظر شما آیا این هیأت مدیره توان جابجایی دارد؟ اگر این هیأت مدیره جرأت جابجایی در استقلال را داشت، خیلی زودتر این اتفاقات رخ می‌داد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان