زنی با 4 لیتر اسید شوهرش را شست !

مجموعه : اخبار حوادث
زنی با 4 لیتر اسید شوهرش را شست !

محتویات داغ ترین خبرهای روز ….  در ایران چه خبر است ؟؟؟!!

1- زنی که با 4 لیتر اسید به همسرش حمله کرد
2- انتقام تلگرامی از دو زن سارق
3- قتل یک دانش آموز در رباط کریم
4- مرگ نوعروس بعد از شرکت در مراسم عروسی خواهر شوهر!

1- زنی که با 4 لیتر اسید به همسرش حمله کرد
مهدی رضایی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، اظهار کرد: ظهر امروز با اعلام حادثه‌ای مبنی بر اقدام به خودکشی از سوی اهالی محله توس به سامانه تلفنی 125، نجاتگران ایستگاه شماره 14 بلافاصله به سوی محل حادثه اعزام کردند.

 

وی افزود: با حضور نجاتگران ایستگاه شماره 14 در محل حادثه مشخص شد در یک درگیری خانوادگی زنی حدودا 30 ساله اقدام به پاشیدن چهار لیتری اسید(اسید لوله‌بازکنی) بر روی همسرش کرده است.

 

رضایی ضمن اشاره به سوختگی شدید مرد جوان، ادامه داد: فرد خاطی بر اثر پاشیده شدن مقداری از اسید بر روی خودش نیز دچار سوختگی شده بود؛ هر دو تن جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

2- انتقام تلگرامی از دو زن سارق
روزهای پایانی هفته گذشته دو زن جوان با حضور در پلیس فتای استان مرکزی از منتشر شدن عکس‌هایشان در تلگرام به عنوان دزدان تحت تعقیب خبر دادند.

 

آنها در شکایتشان گفتند ما با هم دوست هستیم. چند روز قبل متوجه انتشار عکس خود در تلگرام شدیم. فردی با انتشار عکس ما، مدعی شده که دزد هستیم و پلیس در تعقیب ماست. این فرد آبروی ما و خانواده‌مان را برده و در خیابان همه به عنوان دزد به ما نگاه می‌کنند. حتی چند نفر هم با پلیس تماس گرفته و ما را به دردسر انداخته‌اند.

 

درادامه تحقیقات ماموران فتا ردپای مردی را در این ارتباط به دست آوردند و او را دو روز پیش دستگیر کردند. وی با انتقال به پلیس فتا در بازجویی‌ها گفت: من شاکیان پرونده را نمی‌شناختم. دوستم عکس این دو نفر را به من داد و خواست آنها را در تلگرام به عنوان متهمان به سرقت معرفی کنم. می‌گفت با آنها اختلاف دارد. توسط دوستم برای این کار اجیر شدم و گمان نمی‌کردم خود را به دردسر بیندازم.

 

سرگرد مصطفی نوروزی، رئیس پلیس فتای استان مرکزی در این باره گفت: با اعتراف این متهم، دوست وی نیز شناسایی و دستگیر شد.

 

وی اضافه کرد: در تحقیقات از وی مشخص شد که دو شاکی پرونده با همسر او آشنایی داشته و به خانه‌شان در رفت و آمد بودند که در این آمد و شد وسیله‌ای از خانه‌شان گم می‌شود بنابراین به این دو نفر ظنین می‌شود. متهم به جای این که در این باره شکایتی را مطرح کند، در اقدامی خودسرانه دست به انتقامگیری اینترنتی زده بود.

3- قتل یک دانش آموز در رباط کریم

,حجت الاسلام قاسم پور در خصوص جزئیات قتل مشکوک امروز بعد از ظهر در رباط کریم، گفت: قاضی کشیک مامور رسیدگی به پرونده شد و تیم بازپرسی در صحنه حاضر شدند.

 

دادستان رباط کریم از اعزام تیم پزشکی قانونی هم خبر داد و افزود: دستورات اولیه برای رسیدگی به قتل این نوجوان صادر شده است.

 

وی در خصوص هویت مقتول و اینکه گفته می شود این نوجوان دانش آموز بوده است، گفت: هنوز هویت دانش آموزی مقتول محرز نشده است و تحقیقات در مورد این قتل آغاز شد.

 

گفتنی است، ساعاتی پیش فردی که گفته می شود دانش آموز هنرستان بوده است پس از خروج از مدرسه مورد ضرب و شتم توسط اراذل و اوباش قرار گرفته است که در نهایت این درگیری منجر به فوت وی می شود.

4- مرگ نوعروس بعد از شرکت در مراسم عروسی خواهر شوهر!

این نوعروس جوان الهام نام داشت. او چندی پیش با مردی به نام احمد ازدواج کرد. الهام و شوهرش پنجشنبه هفته قبل برای شرکت در مراسم شیرینی خوران خواهر شوهر از خانه بیرون رفتند. او بعد از این میهمانی به خانه پدرش برگشت، اما حال نوعروس جوان اصلاً خوب نبود. او ناگهان دچار تهوع شدید شد و بیهوش روی زمین افتاد. با سر و صدای پدر و خانواده الهام، همسایه‌ها نیز در صحنه حاضر شدند و موضوع را به مرکز اورژانس 115 اطلاع دادند.

 

تکنیسین‌ها بلافاصله در محل حاضر شدند و با انجام معاینات اولیه، مرگ زن جوان تأیید شد.  با گزارش مرگ  مشکوک  این زن جوان به پلیس 110، مأموران کلانتری 27 مشهد در محل حاضر شدند و مراتب را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند.

 

جسد به دستور مقام قضایی برای تعیین علت دقیق مرگ  به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای کشف راز  مرگ مشکوک نوعروس ادامه دارد.

 

پدر الهام در حالی  که ناراحت بود درباره چگونگی ماجرا گفت:  دخترم و شوهرش به مجلس شیرینی خوران خواهر دامادم رفته بودند. بعد از این مراسم احمد او را به خانه ما آورد. حالش اصلا خوب نبود. حالت تهوع شدیدی داشت و مدام حالش به هم می‌خورد. فکر نمی‌کردم مشکلی برایش درست شود و نیازی به انتقال او به بیمارستان باشد.  چند دقیقه بعد روی زمین دراز کشید. هر چه رویش آب ریختم فایده‌ای نداشت و واکنشی نشان نمی داد. همسایه‌ها با اورژانس تماس گرفتند و آمبولانس 115 بلافاصله در محل حاضرشد اما با معاینه اعلام داشتند دخترم مرده است.

5- خودکشی جوان تبریزی

معاون عملياتي سازمان اتش نشاني شهرداري تبريز روز يكشنبه به ايرنا گفت: با گزارش اينكه پسري در پل روگذر خيابان نصف راه براي خودكشي اقدام كرده است، بلافاصله نيروهاي امدادي اين مركز به محل اعزام شدند.

جليل ستاري افزود: نيروهاي امداد و نجات آتش نشاني بلافاصله اقدام به باز كردن تشك نجات كرده و در اين حين مردم نيز با گرفتن پسر جوان از مرگ وي جلوگيري كردند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان