ramazan
ramazan

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

فال و طالع بینی روزانه : امروز سه شنبه 21 اردبیهشت 1395 بر اساس پیش بینی کائنات

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز انرژی زیادی در خود احساس می کنید و می توانید بسیاری از کارها یعقب افتاده را به راحتی انجام دهید. نور شمع و گل های تازه در خانه تاثیرات زیادی دارند و موجب می شوند تا روحیه بسیار بهتری داشته باشید. امروز بهتر است به هیچ عنوان در خانه نمانید. بیرون و به جمع دوستان بروید. امرو زاین فرصت را دارید تا با فرد مناسبی آشنا شوید. بهترین زمان برای معاشرت و دوست یابی است.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بارها گفته ام و بار دگر می گویم***که من دلشده این ره نه به خود می پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته اند***آن چه استاد ازل گفت بگو می گویم

تعبیر: مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید ولی هرگاه از خدا چیزی خواسته اید بهشما نداده است و دوستان از شما خرده می گیرند. گوهر شما اسمان شماست. ناراحت نباشید این جزئی از وجودتان می باشد. روزی می رسد که قدرتان را بدانند هم اکنون نیز همراهی دارید که قدرتان را می داند.

 

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس ها، و هیچ کسی نمی تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند***واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند***باده از جام تجلی صفاتم دادند

تعبیر: اگر به تمام نیات خودتان می رسید منظور این است که لیاقت داشته و مورد لطف خداوند قرار گرفته اید زیا با تمام وجود خدا را می پرستید و وجود خودتان را از خدا می دانید. صبرتان باعث شد مژدگانی دولت به شما بدهند و جور و جفا را از شما دور کنند

 

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین خرداد:

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت ترین مکان برای ماهی های شماست شما می توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته اند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

نقد صوفی نه همه صافی بی غش باشد***ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی***شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد

تعبیر: تو مورد اعتماد دیگرانی. اگر در کار خود غل و غش داشته باشی هم خودت را ازبین می بری هم دیگران را پس از تجربه ی خودت استفاده کن و دست دیگران را هم بگیر. حیف از توست که با حیله و ریا بخواهی زندگی کنی. ذات تو مثل یک سجاده پاک و بی ریاست. مراقب شیطان باش.

 

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید، کمی گیج و بی حوصله هستید. خیلی سخت از رختخواب بیرون می آیید و حتی شاید حس گریه کردن داشته بشید. اما اینها برای صبح است و بعدازظهر همه چیز تغییر خواهد کرد. از این روز تعطیل برای شاد بودن در کنار عشقتان استفاده کنید. با او برنامه تفریح و بیرون بگذارید. هیجان و انرژی زیادی داشته باشید و از انرژی های خود اطرافیان استفاده کنید. دوستانی را حس خوب به آنها دارید را دور خود جمع کنید تا همیشه زندگی و افکار مثبتی داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید***عمر بگذشته به پیرانه سرم بازآید

دارم امید بر این اشک چو باران که دگر***برق دولت که برفت از نظرم بازآید

تعبیر:  فکر می کنی روزگار روی بد خود را به تو نشان می دهد و کسی دیگر به تو اعتماد ندارد و احترام نمی گذارد. می خواهی باز هم دولت از دست رفته را بازگردانی. حاضری برای رسیدن به دولت جان خود را هم فدا کنی. راه سخت است اما با همت تو همه ی کارها آسان می شود.

 

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی که را که تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

عید است و آخر گل و یاران در انتظار***ساقی به روی شاه ببین ماه و می بیار

دل برگرفته بودم از ایام گل ولی***کاری بکرد همت پاکان روزه دار

تعبیر: از همه جا و همه کس ناامید شده ای، حتی همت بلندت نیز کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث عقب افتادن کارهای تو شده اند ولی خداوند حقشان را می شردازد و از گناهانت می گذرد و آنچه را که می خواهی به تو می بخشد.

 

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین شهریور:

مهم نیست که شما تا چه اندازه در برنامه ریزی امروز احتیاط به خرج دهید،شما باید آماده باشید که ناگهان برنامه هایتان به هم بریزند.مردم ممکن است شما را ناراحت کنند و یا این که نظر خودشان را تغییر دهند ولی این احتمال نیز هست که شما با مشکلاتی روبرو شوید که کنترل از دست شما خارج است.همسایگان و نزدیکان رفتاری عجیب و غیرعادی داشته و موجب شگفتی شما می شود که واقعاً چه خبر است.نگران نباشید،ممکن است این یکی از این روزها باشد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی

تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

 

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز تحت تاثیر احساسات کارهایی انجام می دهید که در حالت عادی از شما بعید به نظر می رسند. اما هیچ اشکالی ندارد که احساسی که نسبت به نزدیکترین و عزیزترین افراد زندگیتان دارید را با آنها در میان بگذارید. در واقع این کار باعث تقویت روابط شما با آنها خواهد شد. اگر احساس می کنید کسی که دوست دارید به شما نیاز دارد منتظر تماس او نمانید و به حمایت از او بشتابید. مجردها ممکن است با شخص جدیدی آشنا شوند که به زودی تبدیل به عشق آنها خواهد شد. امشب می تواند شبی رؤیایی برای شما باشد، همراه با عشقتان رویاهایتان را تبدیل به واقعیت کنید. چه مجرد باشید و چه متاهل، امشب برای شما شب عشق خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

سحر بلبل حکایت با صبا کرد***که عشق روی گل با ما چه ها کرد

از آن رنگ رخم خون در دل افتاد***و از آن گلشن به خارم مبتلا کرد

تعبیر: خود کرده را تدبیر نیست. همت کن از دوست کمک بخواه. ریا و حیله را کنار بگذار و راه راست را پیش بگیر آن وقت می بینی که چطور خداوند به راحتی بلایا را برطرف می کند. تو هم به خودت بیا با خدا عهد و پیمان ببند تا به فر دولت برسی.

 

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آبان:

شما می توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده های شما به طور طیبعی می تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می گردند، بنابراین تصمیم گیری های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

هر آن که جانب اهل خدا نگه دارد***خداش در همه حال از بلا نگه دارد

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست***که آشنا سخن آشنا نگه دارد

تعبیر: در همه حال تعادل را حفظ کنید. زیاده روی در هر کاری به شما بلا می رساند. اگر می واهید عهد و پیمان بین شما از بین نرود حد خود را حفظ کنید. در هر حال از خداوند کمک بطلبید. از دست بنده ی خدا کاری ساخته نیست

 

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

فال روز متولدین آذر:

شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان دارای رتبه خوبی می باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی

تعبیر: کرم و لطف خدا شامل حالتان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید. اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه که قسمتتان شده ننالید در عوض شما با نفس خودتان مرده ای را زنده می کنید و خواهان بسیار دارید. گله نکنید شما هم خریدار دارید دعای سحرگاهی تان مستجاب و نیازهایتان برآورده می شود. انشاالله

 

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین دی:

ممکن است مجبور شوید برای حرف ها و اشتباهات دیگران پاسخگو باشید، خودتان را ناراحت نکنید، حقیقت خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنبد مشخص خواهد شد. امروز یک دعوا و یا حتی قهر بین شما و عشقتان ممکن است پیش بیاید. شما در تصورات خود با ذهن خلاقی که دارید هزار نوع سناریوی وحشتناک از جمله احتمال این که او عشق جدیدی خواهد یافت خلق خواهید کرد. این کار را با خودتان نکنید. او نیز دلش برای شما تنگ می شود و پشیمان است، تنها کافی است کمی صبر کنید تا اوضاع به حالت اولیه خود بازگردد. تا زمانی که آشتی کنید بهتر است سر خودتان را با آنجام کارهایتان گرم کنید تا زمان زودتر بگذرد و صبور باشید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود***تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود

دل که از ناوک مژگان تو در خون می گشت***باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود

تعبیر: آفرین بر ایمان راسخ و اراده ی تو که باعث می شود جهانی را بهم بریزی و دنیایی را به خوبی بسازیریال دام ها را مشکنی خداوند به خاطر همین همت و ایمانت، دلت و راهت را همیشه روشن می کند و تو به تمام حاجات خود می رسی حتی اگر آرزویت عجیب باشد.

 

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین بهمن:

انرژی ها و احساس هایی در درونتان ذخیره شده اند که راه خروجی ندارند و این شما را دچار آشفتگی کرده است. بهترین درمان این حالت شروع یک کار هنری و یا خلاقانه است که بتوانید احساسات و انرژی خود را در آن تخلیه کنید. یک نفر در انجام وظایف خود تنبلی کرده است و شما برای این که کنترل اوضاع را به دست بگیرید تظاهر به عصبانیت کنید. امروز احساس می کنید که یک چیزی کم دارید و یا کاری باید انجام میداده اید که یادتان رفته است و این احساس دارد شما را دیوانه می کند. بیهوده خودتان را عذاب ندهید. به غریزه خود اطمینانکنید و با آرامش کارهایتان را انجام دهید. مطمئن باشید که شما را به راه درست هدایت خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد***نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد

عالم از ناله عشاق مبادا خالی***که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد

تعبیر: در زندگی، عشق و محبت را فراموش نکن مخصوصاً در زندگی خصوصی خود. ازدواج موفقیت آمیزی در پیش داری. با کسی که دوست داری زندگی سرشار از عشق و محبت خواهی داشت.

 

فال امروز سه شنبه 21 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اسفند:

هرچند منطقی و عملگرا بودن ویژگی های ذاتی یک دی ماهی هستند، باید اعتراف کنید که گاهی رویاپردازی لذت بخش است. تا حالا شده است از رویاپردازی راجع به چیزی که فکر می کنید به دست آوردنش سخت است ترسیده باشید؟ زمان در حال گذر است، به خواسته هایتان فکر کنید، آنها را یادداشت کنید، برایشان برنامه بریزید و برای رسیدن به آنها تلاش کنید. و مطمئن باشید از آنچه دنیا برای شما در نظر گرفته است شگفت زده خواهید شد. برای فردی منطقی و جدی مثل شما، امروز از آن روزهایی است که احساسات و خلاقیت برانگیخته شده را باید گرامی داشت. به این سؤالها خوب فکر کنید: آیا از روابط فعلی خود احساس رضایت دارم؟ چگونه می توانم در روابط خئد شوخ تر و راحتتر باشم؟ با خودتان مهربان باشید و برای تجربه های جدید آماده شوید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود***بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود

بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ***ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود

 تعبیر: حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی بطلب.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان