ramazan
ramazan

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

فال و طالع بینی امروز پنج شنبه 23 اردبیهشت 1395

 

 

مطالب مرتبط؛ لطفا برای مشاهده روی لینک های زیر کلیک کنید

 

فال روز متولدین فروردین:

شما امروز مثل بچه گربه ای که درگیر یک گلوله کاموا شده است بیشتر درگیر جزئیات شده اید. شما هرچه بیشتر تلاش می کنید کمتر می توانید از این پیچیدگی رهایی یابید. امروز از آن روزهایی است که شما می توانید کنترل خود بر امور را دوباره به دست آورید. حتماً لازم نیست سخت کار کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند***چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس***توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند

تعبیر: مشکلی داری به جای اینکه آن را حل کنی کاری می کنی که اوضاع بدتر شود. با دغل بازی و دروغ کاری از پیش نمی بری. عقلت را به کار نمی اندازی. به عبادت بپرداز و کمی فکر کن تا دلت قوی شود. تو حسن های زیادی داری که پنهان مانده اند ذات تو خوب است ولی ظاهرا” خود را بد نشان می دهی.

 

 

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز وقت زیادی را مشغول به کار خواهید بود، این می تواند شامل فعالیت در محل کار و یا کار های روزانه در منزل شود. گذراندن کمی وقت با دوستان و خانواده به شما کمک می کند از خستگی کار کمی رهایی پیدا کنید. پس سعی کنید زودتر کارهایتان را تمام کنید تا به فعالیت های اجتماعی بپردازید. حتی می توانید گذراندن یک بعدازظهر رمانتیک همراه با عشقتان را در برنامه تان قرار دهید. سعی کنید رک و بی پرده سخن بگویید اما دل کسی را نشکنید. به یاد داشته باشید که صراحت در سخن گفتن می تواند کمک زیادی به رابطه های اجتماعی شما بکند.شنیده اید که می گویند «به عمل کار برآید، به سخنرانی نیست»؟ پس دست به کار شوید و عشقتان را در عمل نیز نشان دهید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد***ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد

به خط و خال گدایان مده خزینه دل***به دست شاهوشی ده که محترم دارد

تعبیر: تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند

 

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین خرداد:

برخی از مکالماتی که امروز خواهید داشت حقایق جالبی را روشن خواهد کرد. درست است که کار گروهی همیشه نتایج بهتری به همراه دارد، اما امروز در کارهایی که با همراهی دیگران انجام می دهید ممکن است اختلاف نظر و مشکلات پیش پا افتاده ای به وجود بیاید، به این چیزها اهمیت ندهید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید. میل به قرار گذاشتن با عشقتان و حضور پیدا کردن به بهترین شکل ممکن امروز شما را به تکاپو خواهد انداخت و رفت و آمدهای زیادی خواهید داشت. باید حمام کنید، بهترین لباس هایتان را آماده کنید، شاید لازم باشد بعضی چیزها را بخرید و یا حتی به آرایشگاه بروید. این می تواند فکر بسیار خوبی باشد و حال و هوای شما را حسابی عوض کند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه های عجب زیر دام و دانه توست

تعبیر: تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

 

 

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین تیر:

تعیین کردن مرز بین زیرکی و حماقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده هایتان را برای خودتان نگه دارید می توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

تعبیر:  به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده

 

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز میل رفتن به سفر و یا دیدن یک دوست نزدیک را خواهید داشت و انرژی زیادی نیز صرف پیدا کردن راه حل های ممکن برای این کار خواهید کرد. ممکن است بخواهید به سفری الهام بخش برای انجام کارهای هنری بروید. با این همه انرژی و انگیزه ای که دارید مطمئنا خواهید توانست بدون نادیده گرفتن وظایفتان این کار را هم انجام دهید. اگر مشکلی با اعضای خانواده تان دارید سعی کنید ان را بدون خشونت و ایجاد دلخوری حل کنید. اگر کسی هست که دوستش دارید وقت آن رسیده است که تمام شجاعتتان را یک جا جمع کنید و احساستان را با او در میان بگذارید. اگر چیزی را می خواهید این حق مسلم شماست که آن را به دست بیاورید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه***انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت***لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تعبیر: برای کسی که حتی از جانتان هم عزیزتر است پیغامی فرستاده اید که می ترسید به دستش نرسد حتی تا قیامت همه می دانند که تنها دردتان فراق و دوری از اوستو به هر کس می رسید احوال او را جویا می شوید و برای او سلامی در غربت می فرستید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند و این از جان شیرین تر را به تو می رساند.

 

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین شهریور:

پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست

در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین مهر:

شما دلتان می خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی خود را برگردانید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

 

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آبان:

هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اید. بسیاری از کارها همان طور که می خواستید پیش رفته اند و امروز می توانید با خیال آسوده در خانه استراحت کنید. روز خیلی خوبی برای ورزش کردن است. می توانید در باشگاه و یک رشته ورزشی گروهی ثبت نام کنید تا علاوه بر نتایج سلامتی، دوستان جدیدی نیز پیدا کنید. در بخشی از روز حتی می توانید برخی از پروژه های نیمه کاره خود را به اتمام برسانید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود***وین راز سر به مهر به عالم سمر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر***آری شود ولیک به خون جگر شود

تعبیر: صبر داشته باش هر چند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو خداوند داد تو را از ستمگران می گیرد. کاری از دستت برنمی آید، فقط دعا کن شاید بالاخره مورد قبول خداوند واقع شود. نکند اگر به حاجت رسیدی و معتبر شدی خدا را فراموش کنی بلکه باید بیشتر رو به خدا آوری

 

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز اشتیاق و علاقه زیادی برای انجام کارهای جدید در خود حس می کنید. از نظر جسمی هم انرژی زیادی دارید و همین مساله کمک می کند تا خیلی از کارهای عقب افتاده خود را بتوانید انجام دهید. یا حتی کارهای تازه ای را آغاز کنید. اگر تاکنون ثبت نام در باشگاه را عقب می انداختید، امروز فرصت خوبی برای این کار است. سعی کنید امروز هیجان و شادی زیادی را به زندگی خود بدهید. البته حتما مراقب حساب بانکی خود باشید تا زیاد از حد پول خرج نکنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

 

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین دی:

شما استاد ترکیب کار با لذت هستید. خیلی خوب می توانید کارهایتان را طوری انجام دهید که نوعی تفریح برایتان باشد. امروز آغاز یک دوره درخشان کاری است. از امروز تا شش ماه دیگر در یک چرخه موفقیت قرار خواهید گرفت و تخت گاز به سوی آینده ای که در انتظار آن بوده اید، خواهید رفت. از خجالت و ترس باید دست بردارید. حتی افرادی که موجب عقب ماندن شما در زندگی می شوند را نیز از زندگی خذف کنید. افراد تازه و با ایده های نو پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای قبای پادشاهی راست بر بالای تو***زینت تاج و نگین از گوهر والای تو

آفتاب فتح را هر دم طلوعی می دهد***از کلاه خسروی رخسار مه سیمای تو

تعبیر: شما لایق هر آنچه که دارید و در آینده به دست می آورید هستید. آفتاب برای شما هیچ وقت غروب نمی کند. همیشه جوان می مانید و فاتح اید. همای سعادت بالای سرتان در حال پرواز است. بسیار دانا و زیرکید. زبانتان جذاب است. چشم چراغ همه اید فقط کافی است حاجتی طلب کنید آنی مورد قبول واقع می شود.

 

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین بهمن:

این که چه شغلی دارید اصلا مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که با تکیه با مهارت های اجتماعی و روابط عمومی بسیار قوی که دارید می توانید خودتان را به آنچه که شایستگی اش را دارید برسید. شما خیلی خوب می دانید که چه وقت لازم است حرف بزنید و چه وقت باید لب هایتان را به هم دوخته و سکوت کنید. گول حرف آنهایی که سعی دارند شما را به انجام کارها و معاملاتی با زحمت کم و سود فراوان قانع کنند را نخورید و قبل از وارد معامله شدن با هرکسی اعتبار آنها را به خوبی بسنجید. ممکن است کسی برای تشکر از شما هدیه کوچکی برایتان بخرد. چند روز باقی مانده تا آخر هفته برای شما خیلی خوب خواهد بود، از این روزها لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد***پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم***داغ سودای توام سر سویدا باشد

تعبیر: هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی بهدل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه ی عمر خود را وقف او می نماید. فرصت را غنیمت بدان راه برگشت نداری. آفرین بر تو که عقلت به تو دستور می دهد نه دلت. خواندن نماز و داشتن ایمان راه را برایت هموار می سازد

 

فال امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شما احساس می کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید.

 

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد***شعری بخوان که با او رطل گران توان زد

بر آستان جانان گر سر توان نهادن***گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

تعبیر: تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه ی افتخاربرای همگان خواهد شد. دنیای مادی و معنوی تان تضمین می شود. درهای بسته به رویتان باز می شود و شما خیلی زود به مراد دلتان می رسی اما مواظب سلامتی ودتان باشید که هر چه دارید از دولت قرآن است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان