ramazan
ramazan

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

فال و طالع بینی آدینه 24 اردیبهشت 1395

 

 

فال روز متولدین فروردین:

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

الا ای طوطی گویای اسرار***مبادا خالیت شکر ز منقار

سرت سبز و دلت خوش باد جاوید***که خوش نقشی نمودی از خط یار

تعبیر: شانس فقط یک بار در خانه ی شما را می زند پس چرا آن را پس می زنید و ندانسته به بازی می گیرید. فکر می کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دبینتان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی تان دولت و مال و سلامت به شما عطا فرماید.

 

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.

 

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز تصمیم گرفته اید که برای به دست آوردن اهداف تان با پشتکار عمل کنید، شاید حتی مجبور شوید که در این مسیر کمی ریخت و پاش کنید. اگرچه دیگران ممکن است در برابر تلاش های تان مقاومت نشان دهند، اما شما هیچ علاقه ای ندارید که واکنش منفی آن ها را بپذیرید و دست از کار بکشید. همین طور که چشم به هدف تان دوخته اید سعی کنید تغییراتی را که لازم است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

من و انکار شراب این چه حکایت باشد***غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد

تا به غایت ره میخانه نمی دانستم***ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد

تعبیر: به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید

 

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین تیر:

امرروز از همه طرف دعوت می شوید. حس بسیار لذت بخشی است که می توانید در این هوای خوب بهاری بیرون بروید و در میان دوستان شاد باشید. یکی از مشکلاتی که با آن مواجه خواهید بود این است که میان گزینه های موجود، یکی را انتخاب کنید. یا عشقتان مکالمه های صادقانه داشته باشید و هر موضوعی که میان شما بلاتکلیف باقی مانده است را حل و فصل کنید. کار و کار و کار همیشه خوب نیست. کمی هم به زندگی شخصی خود برسید. با دوستان خود صمیمیت بیشتری برقرار کنید. زیرا برای شاد بودن به آدم ها و دوستان خوب نیاز دارید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان***که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان

مست بگذشت و نظر بر من درویش انداخت***گفت ای چشم و چراغ همه شیرین سخنان

تعبیر:  به شما می گویند که چرا به دنبال پول و ثروت نمی روید و همیشه دم از شعر و عاشقی می زنید. در جواب می گوئید زندگی مرفه بدون عشق معنا ندارد و به این سخن خود معتقد هستید. به دنیای فانی تکیه نمی کنید. خوشی را در پرهیز از گناه می دانید و معتقدید که باید مرد خدا بود.

 

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز اطرافیان جذب کاریزما و جاذبه شما می شوند. از این فرصت برای جلب توجه فرد دلخواه خود استفاده کنید. امروز سرشار از ایده های خلاقانه برای شما خواهد بود. اما پیش از اجرایی کردنشان حتما درست به آنها فکر کنید. ارتباط های شما هم امروز خوب هستند و خیلی خوب می توانید اطرافیان را درک کنید. این همه هیجان مثبت کمک می کند تا همه کارهای عقب افتاده را خیلی راحت انجام دهید. یا حتی برای تمیز و مرتب کردن خانه وقت بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر: دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین شهریور:

بسیاری از مشکلاتی که اخیرا داشته اید ناشی از جوی است که در محل کار شما به وجود آمده است. کار کردن همراه با کسانی که با شما علایق مشترک داشته اما افکاری منفی دارند بسیار سخت است. آنها احساسات و انرژی شما را گرفته و توانایی انتشار انرژی مثبت را از شما سلب می کنند. این کار مشکل است، اما غیر ممکن نیست، فقط باید در مقابله با آن خلاقیت داشته باشید. در زمینه مشکلات خانوادگی به درک بهتری از موقعیت خواهید رسید که به شما در حل این مسائل کمک خواهد کرد. امروز برای شما روزی طولانی خواهد بود، پس بهتر است قدرت تصمیم گیری خود را بالا برده و از دودلی های همیشگی خود دست بردارید تا بتوانید به کارها سر و سامان دهید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده

 

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز به راحتی می توانید منظور و حرف های خود را بیان کنید، چنانچه حرفی برای گفتن به کسی دارید بهترین فرصت را در اختیار دارید. اگر می خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید بهتر است درباره موفقت هایتان بزرگنمایی نکنید و متواضع باشید، هیچکس از خودنمایی خوشش نمی آید. کافی است خودتان باشید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید. برای خواهر و برادرهای کوچکتر و یا فرزندانتان وقت بگذارید و با آنها تماس بگیرید و حرف بزنید، آنها حرف هایی جالب برای به اشتراک گذاشتن با شما دارند. به نفعتان است چند روزی مواظب حرف هایی که به عشقتان می زنید باشید و قبل از فکر کردن دهانتان را باز نکنید تا مبادا دلخوری و ناراحتی به وجود بیاید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

به آب روشن می عارفی طهارت کرد***علی الصباح که میخانه را زیارت کرد

همین که ساغر زرین خور نهان گردید***هلال عید به دور قدح اشارت کرد

تعبیر: رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید

 

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آبان:

امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید و برای عشقتان از هر دری سخن بگویید. ولی اگر قرار است شام رمانتیکی بخورید زیاده روی نکنید. باید گاهی هم به او فرصت حرف زدن بدهید و او هم بتواند احساس خود در مورد این رابطه را ابراز کند. اگر خوب گوش دهید چیزهایی یاد می گیرید. اختلافات با دوستان و شرکا امروز در نقطه ای پیش می آیند. نگران نباشید. در تصویر کلی تر، می توانید روی اهداف بلندمدت بخصوص با دوست یا شاید گروهی تمرکز کنید. صحبت های جدی شرایط را سخت تر می کنند. امروز ذهنتان می تواند همه چیز را به راحتی حل کند. همه چیز را آنطور که هست می بینید و در مورد تصمیمات خود عقلانی و منطقی رفتار می کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

از سر کوی تو هر کو به ملالت برود***نرود کارش و آخر به خجالت برود

کاروانی که بود بدرقه اش حفظ خدا***به تجمل بنشیند به جلالت برود

تعبیر: از نادانی و جهالت خلاص می شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهند رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.

 

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آذر:

شما در شغل خود بسیار حرفه ای هستید و هیچ کسی به اندازه شما نمی تواند مسوولیت هایش را به انجام برساند. اما در کنار اینها، ایرادی هم دارید که خواسته های درونی خود را به زبان نمی آورید. امروز مهم این است که بتوانید میان زندگی کاری و شخصی خود تفکیک قایل شوید و آنها را از هم جدا کنید. از اینکه با عشقتان در مورد خواسته های قلبی خود حرف بزنید، نترسید. البته پیش از بیان هر حرفی باید با خودتان صادق باشید و ببینید در دلتان چه می گذرد و اولویت های شما در زندگی چیست! از امروز تا آخر تابستان دوره مثبتی در زندگی شما آغاز خواهد شد. قدردان آن باشید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر: مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند

 

 

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز بدون اینکه بخواهید یا حتی خودتان متوجه باشید به اطرافیان این حس و پیغام را القا می کنید که خیلی کاری به کارهایتان نداشته باشند و بگذارند خودتان به تنهایی مسوولیت هایتان را انجام دهید. البته این کار حداقل این خوبی را دارد که نشان می دهد برای دیگران ارزش قایل هستید فقط به صورت موقت حوصله معاشرت با آنها را ندارید. اگر نقدی به شما وارد است به جای واکنش نشان دادن، بی خیال از کنار آن رد شوید تا موجب ناراحتیتان نشود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی***وین دفتر بی معنی غرق می ناب اولی

چون عمر تبه کردم چندان که نگه کردم***در کنج خراباتی افتاده خراب اولی

تعبیر: مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است

 

 

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین بهمن:

طالع شما امروز به گونه ای است که از نظر احساسات بسیار عمیق خواهید بود و همین باعث می شود تا عمیق تر فکر کنید و تاثیرگذاری بیشتری هم روی دیگران داشته باشید. نباید وقت خود را با صحبت های کوتاه و سطحی هدر دهید. موضوعاتی را انتخاب کنید تا عمق دانش و درک شما را نشان دهند. امروز هیچ موقعیتی نباید شما را بترساند، حتی تاریکی. به خودتان ایمان داشته باشید و به این فکر کنید حتما خوب و قوی هستید که دیگران جذب شما می شوند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده

 

 

فال امروز جمعه 24 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اسفند:

ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می کنند می توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند***پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند

به فتراک جفا دل ها چو بربندند بربندند***ز زلف عنبرین جان ها چو بگشایند بفشانند

تعبیر: با یک اتفاق کوچک خیلی زود از پا در می افتی و فکر می کنی دیگر کارت تمام است. همه ی کارهایت نیمه تمام باقی مانده است. خودت می دانی اگر اراده کنی همیشه بهترین ها مال توست ولی تنبلی کرده و تدبیر کارت را به دست دیگری می سپاری. خودت را کنار نکش و همیشه در میدان کار و کوشش باش. تو موفق می شوی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان