ramazan
ramazan

ملکه های زیبا و بی آبروی جهان (عکس)

مجموعه : جالب ترین ها
ملکه های زیبا و بی آبروی جهان (عکس)

معرفی و شناخت ملکه های زیبایی جهان که راه خلاف را در پیش گرفتند ….

 

بحث ملکه های زیبایی دنیا بار دیگر با دستگیری یکی از آنها داغ شد. این بار اما حرف و حدیث ها به خاطر برگزاری یک مسابقه انتخاب ملکه نبود بلکه انتشار خبر یک رسوایی، سرنوشت سیاه ملکه های زیبا را بار دیگر به مطلب اول بسیاری از رسانه ها تبدیل کرد.

 

ماجرا چه بود؟ ماجرا به دستگیری مارشا رینولدز، ملکه زیبایی جامائیکایی بر می گشت. او که مهماندار یک شرکت هواپیمایی آمریکا بود در حال حاضر به جرم حمل کوکائین در بازداشت است.

 

دستگیری مارشا پس از آن رقم خورد که پلیس برای انجام یک بررسی تصادفی از پرسنل شرکت های هواپیمایی در فرودگاه جان اف کندی آمریکا حاضر شد و شرکت جت آبی را برای بازرسی انتخاب کرد.

 

ماموران در حالی که سرگرم بررسی های پلیسی بودند متوجه شدند مارشا رینولدز 42 ساله بعد از حضور پلیس شروع به صحبت به زبانی غیرانگلیسی با گوی تلفن همراهش کرده است.

 

پلیس با مشاهده حالت های غیرعادی مارشا، از او خواست همراهشان برود اما زن جوان در میانه راه کفش هایش را درآورد و پا به فرار گذاشت. بعد از فرار این زن مشهور، پلیس که به ماجرا مشکوک شده بود، به جست و جوی وسایل همراه او پرداخت و از ساک سفری همراه او چند بسته کوکائین کشف کرد.

 

بررسی های اولیه پلیس نشان می دهد این ملکه زیبایی احتمالا از مدت ها قبل درگیر ترانزیت مواد مخدر با پوشش میهماندار هواپیما بوده است و احتمالا به خاطر شهرت و محبوبیتی که به خاطر ظاهر خود کسب کرده توانسته است مقادیر زیادی ماده مخدر را وارد خاک آمریکا کند. اما مارشا تنها ملکه زیبایی ای نیست که در دام قانون گرفتار شده است.

 

 

ملکه گانگستر

 

ملکه های زیبا و بی آبروی جهان (عکس)

«لارا زونیگا» دست تمام همکارانش را از پشت بست. این ملکه 19 ساله فقط دو ماه بعد از آنکه به عنوان ملکه زیبایی مکزیکو انتخاب شد دستگیر شد آن هم به جرم تجارت اسلحه و مواد مخدر! ظاهرا او خیلی عجله داشت که از محبوبیتش کمال استفاده را ببرد.

 

برای همین با یک باند خطرناک در مکزیکوسیتی شروع به همکاری کرد. پلیس بعد از دستگیری او و سه نفر از اعضای باند از اقامتگاه لارا تعدادی اسلحه کشف کرد و ملکه زیبایی دورگه آمریکایی- اسپانیایی دوباره در صدر اخبار قرار گرفت اما این بار محبوب نبود و بیشتر منفور بود.

 

لارای جوان به خاطر اتهامات سنگینی که به او وارد شده باید جوانی اش را پشت میله های زندان بگذراند.

 

ملکه قاچاقچی

 

ملکه های زیبا و بی آبروی جهان (عکس)

 

سال 2007، کیت رس به عنوان ملکه زیبایی نوادا انتخاب شد. اما سال 2015 از او به عنوان قاچاقچی شیشه یاد شد. این زن 30 ساله که در سن 22 سالگی به شهرت و ثروت فراوانی دست یافت سال گذشته مورد اتهامات جدی قرار گرفت.

 

در ابتدا پلیس فکر می کرد او یک مصرف کننده شیشه است اما وقتی تحقیقات بیشتری صورت گرفت مشخص شد او از سران یک باند توزیع مواد مخدر در لاس وگاس است که در یک کلوپ شبانه بدنام مشغول فعالیت هستند.

 

ملکه بی آبرو

ملکه های زیبا و بی آبروی جهان (عکس)

«تارا کونور» در سال 2006 به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شد. او به ظاهر زیرک تر از سایر رقبایش بود چون بعد از اینکه به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شد حواسش را جمع کرد تا درد ام مواد مخدر یا تاجران کثیف زیبایی نیفتد اگرچه شایعه هایی دور و بر او بود که می گفت تارا بدش نمی آید گاهی اوقات مواد مصرف کند.

 

با این حال تارا به آرامی خودش را از حاشیه ها کنار کشید تا اینکه دونالد ترامپ وارد شد . کاندیدای تازه ریاست جمهوری آمریکا از تارا دعوت کرد تا همدیگر را ملاقات کنند.

 

ظاهرا ترامپ قصد داشت تارا را نصیحت کند ولی انگار نصیحت ها نتیجه عکس داد و دونالد در دام تارا اسیر شد. دونالد ترامپ گفت من در تارا نه یک زن زیبا که یک قلب زیبا دیدم و این حرف خیلی زود به جاهای جدی تری رسید. دونالد ترامپ از تارا کونور درخواست ازدواج کرد و آنها زن و شوهر شدند.

 

حالا همه می دانستند که تارا شیفته قلب مهربان دونالد نشده بلکه مسحور ثروت بی پایان او شده همان طور که دونالد هم دنبال قلب زیبا نبود و زیبایی ظاهری تارا او را فریفته بود.

 

به نظر می رسید تارا برخلاف سایر ملکه های زیبایی تاج شهرتش را به خوبی حفظ کرده تا اینکه دونالد ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری شده و رقبای دونالد دست به کار شدند.

 

عکس های مستهجن تارا کونور به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و زیر عکس ها نوشته شده بود اگر به دونالد ترامپ رای بدهید این زن بی آبرو بانوی اول آمریکا خواهدشد. به این ترتیب بود که گذشته زشت تارا کونور برملا شد و نه تنها آبروی خودش که آبروی دونالد را هم برد.

 

ملکه خشن

 

ملکه های زیبا و بی آبروی جهان (عکس)

 

«کوماری فولبرایت» در سال 2006 به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شد اما در سال 2010 به جرم آدم ربایی دستگیر شد. چهره کوماری نشان می داد که او هم مانند خیلی از ملکه های زیبایی که به یک باره از فرش به عرش رسیده بودند

 

و ظرفیت این همه شهرت و محبوبیت را نداشتند در دام مواد مخدر گیر افتاده اما جرم کوماری فقط مصرف و قاچاق مواد مخدر نبود. نامزد سابق کوماری فقط مصرف و قاچاق مواد مخدر نبود.

 

نامزد سابق کوماری به پلیس مراجعه کرده و ادعا کرده بود کوماری او را از آپارتمانش دزدیده است. او گفت کوماری به همراه سه مرد به زور وارد آپارتمانش شده اند، دست هایش را بسته اند و کوماری شخصا با چاقو او را تهدید به قتل کرده است.

 

کوماری ادعا کرد نامزدش جواهرات او را دزدیده و او فقط قصد داشته با تهدید او و ترساندنش جواهراتش را پس بگیرد ولی به هر حال، تهدید کوماری برایش گران تمام شد چون پلیس او را به جرم آدم ربایی به حبس محکوم کرد.

 

ملکه کلاهبردار

 

ملکه های زیبا و بی آبروی جهان (عکس)

 

«راشل یولد» در دهه 70 میلادی به عنوان ملکه زیبایی آلاسکا انتخاب شد. شهرت و محبوبیتی که زیبایی راشل برایش به ارمغان آورد باعث شد رسانه های زیادی به او توجه کنند.

 

او تصمیم گرفت از شهرتش استفاده کند برای همین پیش چشم رسانه ها اعتراف کرد در کودکی مورد آزار جنسی قرار گرفته و حالا می خواهد در کمپینی عضو شود که به آسیب دیدگان این اتفاقات هولناک کمک می کنند.

 

او پیش چشم رسانه ها گفت هیچ قربانی ای نباید به خاطر آزاری که دیگران به او روا داشته اند از خودش شرمنده باشد و باید آن را به زبان بیاورد تا بتوان به او کمک کرد. اما انگار سکه دو رو داشت.

 

پلیس چند سال قبل متوجه شد راشل دو کارت هویتی جداگانه دارد و از هر دو کارت هم استفاده می کند. او با استفاده از دو کارت هویتی، وام های زیادی از دولت گرفته بود که بخشی از آنها را هم به بهانه کمک به قربانیان آزارهای جنسی دریافت کرده بود.

 

راشل اکنون با یک جرم سنگین مواجه است. حالا مردم نمی دانند کدام چهره او را باور کنند. اینکه او یک قربانی معصوم در دوران کودکی بوده یا یک کلاهبردار که با استفاده از محبوبیتش سر دولت کلاه می گذاشته؟

 

ملکه بدنام

 

ملکه های زیبا و بی آبروی جهان (عکس)

 

ملیسا کنیگ بعد از اینکه در سن 19 سالگی به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شد تصمیم گرفت بچه خوبی باشد و برود دنبال درس و دانشگاه. او تصمیم داشت تبدیل به یک خبرنگار موفق بشود. این چیزی بود که خودش ادعا می کرد ولی انگار که دروغ گفته بود.

 

در سال 2013 عده ای ادعا کردند ملیسا با شرکت های تولید فیلم های غیراخلاقی کار می کند. آنها عکسی از ملیسا منتشر کردند که نشان می داد او در یک صحنه مستهجن ایفای نقش کرده. ملیسا به سرعت این عکس را تکذیب کرد و مدعی شد که دختر بازیگر فیلم، او نیست ولی شباهت ها غیرقابل انکار بود.

 

با این بی آبرویی خیلی ها به برندگان تاج زیبایی انتقاد کردند و گفتند که این مسابقه یک رقابت شرم آور است که باعث می شود دختران زیبا وارد کارهای بیهوده و کثیف شوند اما این انتقادها راه به جایی نبرد.

 

مسابقه ملکه زیبایی باز هم برگزار می شود و دلالان مواد مخدر و تاجران زیبایی باز هم عده دیگری را در دام خود اسیر خواهند ساخت و بخت آنها را سیاه خواهندکرد چون این تجارت پول ساز دست های پشت پرده زیادی دارد.

 

ملکه معتاد

 

 

ملکه های زیبا و بی آبروی جهان (عکس)

 

جمی فرانس یکی از بی ظرفیت ترین ملکه های زیبایی به شمار می رود. او در سال 2009 در اورگون به عنوان ملکه زیبایی شناخته شد اما فقط 5 سال زمان برد تا خودش را تبدیل به یک معتاد بدقیافه کند.

 

جمی در سال 2014، یک بار به خاطر سرعت غیرمجاز از سوی پلیس دستگیر شد و بعدا مشخص شد تحت تاثیر مصرف بالای مواد مخدر بوده است. پلیس سعی کرد آبروی او را بخرد و اسم او به رسانه ها درز نکرد اما مدتی بعد دیگر نتوانست از خلاف های او چشم پوشی کند چون این بار با یک توزیع کننده مواد مخدر در خانه اش قرار ملاقات گذاشته بود.

 

بعدا معلوم شد جمی نه تنها به شدت درگیر اعتیاد هروئین و شیشه است بلکه مشخص شد که او برای تامین هزینه های اعتیادش در توزیع مواد مخدر هم نقش دارد.

 

بعد از دستگیری جمی، عکس های زیادی از او در رسانه ها منتشر شد که صورت او را قبل و بعد از اعتیاد نشان می داد و هرکسی عکس ها را می دید می توانست بفهمد از آنچه باعث محبوبیت و شهرت جمی شده هیچ چیز باقی نمانده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان