فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

فال و طالع بینی روزانه . فال امروز همراه با فال حافظ  یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز بیشتر از آن که به برنده شدن بیندیشید باید به این فکر کنید که چطور اوضاع را با یکی از همکارهایتان روبراه کرده و به وضعیت قبلی بازگردانید. گفتن این حرف شاید ساده تر از عمل کردن به آن باشد، چرا که هر یک از شما فکر می کنید حق با خودتان است و این اوضاع را بدتر می کند. به جای این که با هم سر و کله بزنید بهتر است یک واسطه بیابید که بی طرفانه بین شما قضاوت کرده و کاری کند که هر دوی شما راضی باشید. دست از غرور بیجا برداشته و همکاری خوب گذشته تان را ادامه دهید. امروز ممکن است خودتان را با عشقتان درگیر دعواهایی نا خواسته بیابید، حتی شاید ندانید که دعوا بر سر چه چیزی است. برای اجتناب از این دعواها خیلی با احتیاط رفتار کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.

 

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم***از بد حادثه این جا به پناه آمده ایم

ره رو منزل عشقیم و ز سرحد عدم***تا به اقلیم وجود این همه راه آمده ایم

تعبیر: دست تقدیر مسیر زندیگتان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده ید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حالتان می شود. آبروی کشانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

 

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین خرداد:

اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید، با دید منفی ذهنتان را کاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیراً درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان***هجران بلای ما شد یا رب بلا بگردان

مه جلوه می نماید بر سبز خنگ گردون***تا او به سر درآید بر رخش پا بگردان

تعبیر: از جفای روزگار شکایت می کنید کارهایتان آن طور که می خواهید پیش نمی رود. خیلی تلاش می کنید تا خواسته هایتان بر وفق مرادتان باشد اما باید ساخت. فعلا” تقدیر برای شما اینچنین رقم زده است. همیشه باید رضایتان به رضای خدا باشد، اینطور آرامش روحی و روانیتان زیاد می شود

 

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین تیر:

معمولاً می توانید به روشی کاملاً خونسردانه و گام به گام اطلاعات جدید را بررسی کنید و ببینید کدام اطلاعات درست و کدام یک غیرقابل استنادند. اما امروز ممکن است این قدر برای استفاده از این اطلاعات شتاب کنید که دیگر نتوانید مثل همیشه با احتیاط عمل کنید. شتابی که در پیش گرفته اید برای تان مشکل ساز خواهد شد، زیرا ممکن است اطلاعاتی را برگزینید که نتایج نادرستی به بار خواهند آورد. بهتر است منابع تان را مجدداً بررسی نمایید و فقط به حقایق اطمینان کنید. هیچ کاری را با عجله شروع نکنید، به هر ترتیبی که شده سعی کنید جانب احتیاط را فراموش نکنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گر تیغ بارد در کوی آن ماه***گردن نهادیم الحکم لله

آیین تقوا ما نیز دانیم***لیکن چه چاره با بخت گمراه

تعبیر:  بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید.

 

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس های خود را به راحتی از دست می دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می افتند نمی باشد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

احمد الله علی معدله السلطان***احمد شیخ اویس حسن ایلخانی

خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد***آن که می زیبد اگر جان جهانش خوانی

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود.

 

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز در خانه خود منتظر فعالیت های بسیار باشید. ممکن است گروه نسبتا بزرگی از مهمان هایی که شما یا یکی دیگر از اعضای خانواده به خانه تان دعوت کرده اید به منزلتان آمده و بحث های جنجالی زیادی بین شما در بگیرد. این کار به شما انرژی زیادی خواهد داد و نسبت به برخی احساسات خود آگاهی پیدا خواهید کرد. امشب رویای سفر به جاهای دور و عجیب و غریب را در سر خواهید داشت. چرا حرفی که در دل دارید را به زبان نمی آورید؟ خوردن حرف هایتان تنها باعث ایجاد فاصله بین شما و عشقتان خواهد شد. امروز می توانید احساساتتان را به وضوح بیان کنید و از باری که بر سینه تان سنگینی میکند خلاص شوید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور***گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور

ای گلبشکر آن که تویی پادشاه حسن***با بلبلان بی دل شیدا مکن غرور

تعبیر: خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی، پی دست از عبادت نکش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روئیده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد

 

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز اگر به دنبال کار بروید ممکن است بین شما و یکی از همکاران و یا شریکتان درگیری پیش بیاید و اوضاع ممکن است کمی از کنترل خارج شود. بهتر است از روز تعطیلتان لذت ببرید و وقتتان را با خانواده و کسانی که دوست دارید بگذرانید، همیشه برای کار کردن وقت هست. درست است که شما مملو از انرژی هستید و تمایل زیادی به فعالیت های اجتماعی دارید، اما برخلاف آنچه فکر می کنید انرژیتان پایان ناپذیر نیست و گاهی حتی حوصله دورهمی های دوستانه را هم ندارید. کمی به خود استاحت بدهید و در خانه بمانید. هر نوع رابطه عاطفی که امروز آغاز کنید چندان پایدار نخواهد بود، بهتر است کمی دست نگه دارید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

شاهدان گر دلبری زین سان کنند***زاهدان را رخنه در ایمان کنند

هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد***گلرخانش دیده نرگسدان کنند

تعبیر: غافل از حال خویش شده ای. تو جوانی پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. آنها خیلی از تو پایین تر هستند. سعی کن تو هم عقب نمانی. ظلمی به تو شده که به خاطرش غصه می خوری، ولی خداوند جواب ظالمان را می دهد.

 

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آبان:

از اوضاع آشفته زندگیتان شکایت دارید؟ احساس آرامش و رضایت از زندگی ندارید؟ چرا فنگ شویی را جدی نمی گیرید؟ باور کنید آن کمدهای بهم ریخته و آن میز تحریر بهم ریخته و پر از کتاب و کاغذ روی زندگی شما تاثیر می گذارند. چیدمان خانه تان روی روحیه شما، رابطه عاطفی، مسائل کاری و اقتصادی شما تأثیر می گذارد، این موضوع را دست کم نگیرید. با انجام آنچه خودتان دلتان می خواهد به جای آنچه دیگران از شما انتظار دارند از روزتان لذت خواهید برد. رابطه عاطفی شما امروز می تواند جدی تر شده و وارد مرحله جدیدی شود. وقتی می بینید به خاطر عشقتان چیزی را فدا می کنید و یا از خواسته های خودتان می گذرید بدانید موضوع کاملا جدی شده است.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

سحرم دولت بیدار به بالین آمد***گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام***تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد

تعبیر: بلند شو ببین که چگونه دشمنانت شکست خورده اند و غم هایت به پایان رسیده. مالی به تو می رسد که باعث می شود مشکلاتت حل شود. گرمای خوشبختی را حس می کنی و ابرهای تیره از آسمان دلت کنار می روند و تو پیروز و موفق می شوی.

 

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آذر:

درخواست کمک کردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی که می خواهید به دست بیاورید از اینکه خودتان این کار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان کردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یک شخص بخصوص برقرار کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد***ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد

به خط و خال گدایان مده خزینه دل***به دست شاهوشی ده که محترم دارد

تعبیر: تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند

 

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز بهترین زمان برای جمع بندی است. هر کاری که مدت ها است نیمه کاره رها شده را امروز تمام کنید. از انعقاد قرارداد گرفته تا پایان بخشیدن به دوستی های بی نتیجه. خوشبختانه امروز روحیه آرامی دارید و می توانید خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار کنید. سازگاری و هارمونی رفتاری شما نیز زیاد است. اینها همه برای یافتن دوستان جدید، بسیار کمک کننده هستند. اگر در زمینه ای خیلی ناامید هستید و فکر می کنید تلاش هایتان نتیجه داده است و قصد دارید به کلی از آن دست بکشید، توصیه می کنیم یک بار دیگر تلاش کنید. شاید امروز با سوپرایز بزرگی مواجه شوید

فال حافظ امروز متولدین دی :

ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی

تعبیر: کرم و لطف خدا شامل حالتان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید. اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه که قسمتتان شده ننالید در عوض شما با نفس خودتان مرده ای را زنده می کنید و خواهان بسیار دارید. گله نکنید شما هم خریدار دارید دعای سحرگاهی تان مستجاب و نیازهایتان برآورده می شود. انشاالله

 

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین بهمن:

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می کشید و استشمام می کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت های آتی شما می شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی بدل است

تعبیر: قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

 

فال امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اسفند:

در این روزها به اطراف و موقعیت هایی که برایتان پیش می آید با نگاه بی تفاوتی می نگرید، به همین دلیل بسیاری از شانس ها، یا موقعیت هایی که روزها یا حتی سال ها منتظر آنها بودید بدون این که شما متوجه باشید از بین رفته اند. از زندگی روزمره تان خیلی فاصله گرفته اید، توصیه می کنیم فعالیت های روزمرتان را دوباره از سر بگیرید تا به ریتم زندگی سابق تان برگردید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم***به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم***به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تعبیر: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاالله


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان