ramazan
ramazan

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

فال و طالع بینی امروز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه 1395

 

فال روز متولدین فروردین:

شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت تر می شود. بخشی از مشکلات تان از بی ثباتی ماه در نشانه تان نشأت می گیرد. حالت های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می گیرد. چرا که شما نمی دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می کند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر: با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی

 

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید. این کار برخلاف طبیعت و اخلاق شماست . همچنین شما در مقابل واکنش ماه نشان خود ایستادگی می کنید. در نهایت ممکن است شما قادر باشید که جلوی خودتان را بگیرید اما هنوز می توانید احساس کنید که اگر به دنبال آن نروید چیز بسیار مهمی را از دست داده اید. اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما بتنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

آن غالیه خط گر سوی ما نامه نوشتی***گردون ورق هستی ما درننوشتی

هر چند که هجران ثمر وصل برآرد***دهقان جهان کاش که این تخم نکشتی

تعبیر: از کاری که کرده اید سخت پشیمانید هر چند که تلاش زیادی می کنید تا به مقصود برسید ولی نتیجه ی خوبی برایتان ندارد. با گوشه گیری هم کاری از پیش نمی برید. آنقدر عاقل هستید که راهی برای رهایی از غم پیدا کنید. دست تقدیر برایتان اینچنین رقم زده اما چون دل پاکی دارید باز همه چیز درست می شود.

 

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز زیاد حال و حوصله کار گروهی را ندارید و ترجیح می دهید به تنهایی روی پروژه هایتان کار کنید. اما برای همفکری و یا گرفتن اطلاعات مجبور خواهید شد از لاک تنهایی خود خارج شوید. سعی کنید با همسر و فرزندانتان بداخلاقی نکنید، آنها دلیل این رفتار شما را درک نخواهند کرد. شما معمولا بیشتر با احساس عمل می کنید تا منطق، اما امروز از آن روزهایی است که می توانید بین عقل و احساس خود به راحتی تعادل برقرار کنید. شما می حواهید وارد ماجراهای بزرگ شوید که زندگیتان را تغییر دهند، و می توانید و باید این کار را بکنید، خوب فکر کرده و طوری برنامه ریزی کنید که روی شغل و پس انداز شما تاثیر نگذارد. به فکر یک سفر به مکانی شگفت انگیز همراه با عشقتان باشید

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم***بیا بگو که ز عشقت چه طرف بربستم

اگر چه خرمن عمرم غم تو داد به باد***به خاک پای عزیزت که عهد نشکستم

تعبیر: یارتان اگرچه از نظر مادی در مضیغه می باشد ولی بسیار مهربا و وفادار است. به او اعتماد کنید او تمام خوشی ها را بر خود حرام کرده تا بتواند شما را خوشبخت نماید. در رسیدن به حاجات شما هم کمکش کنید هر چند که او می گوید شرمنده است ولی شما باز هم یاری اش دهید

 

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین تیر:

با وجود اینکه خودتان هم باورتان نمی شود، اما اوضاع در حال حاضر دارد به ویژه از لحاظ اقتصادی روز به روز بهتر می شود و به زودی از بار سنگینی که بر شانه خود احساس می کنید خبری نخواهد بود. کارهایتان را خودتان انجام دهید و به تمام جزئیات توجه کنید، اگر انجام این چیزها را به دیگران واگذار کنید خیلی جدی گرفته نخواهند شد. اما اگر خودتان برای انجام آنها اقدام کنید خیلی راحت و بدون زحمت انجام خواهند شد. روابط عاطفی و کاری نیز خیلی خوب دارند پیش می روند، بهتر از این نمی شود! تنها چیزی که ممکن بین شما و عشقتان مشکلی ایجاد کند مسائل مالی خواهد بود. ممکن است یکی از شما احساس کند که به اندازه کافی منابع مالی در اختیارش گذاشته نمی شوند و در حقش اجحاف شده است.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم***تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود***مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر:  برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید.

 

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می کند قرار داده اید، می توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی تان انجام دهید سرپیچی می کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده اید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی***بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی

بسا که گفته ام از شوق با دو دیده خود***ایا منازل سلمی فاین سلماک

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند

 

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت تر شده است، برای اینکه به نظر می رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش بینی شده اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی تان کمک خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم***ز جام وصل می نوشم ز باغ عیش گل چینم

شراب تلخ صوفی سوز بنیادم بخواهد برد***لبم بر لب نه ای ساقی و بستان جان شیرینم

تعبیر: رشته ی کار از دستتان خارج شده است. کار امروزتان را به فردا موکول نکنید، هر چند می دانید راهی را که انتخاب کردهاید بسیار سخت و پر فراز و نشیب است ولی به خاطر نتیجه ی شیرینش تحمل می کنید. رحمت خداوند شامل حالتان می شود وخیلی زود به مراد دلتان می رسید. و این از وفا و صداقت ایمان و حق گویی تان می باشد.

 

 

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین مهر:

احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند***چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند

من ار چه در نظر یار خاکسار شدم***رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند

تعبیر: بسیار ناامید هستی و فکر می کنی تمام غم های عالم در دل توست ولی امیدت را از دست نده زیرا سرانجام همه بدبختی ها تو تمام می شود. غم وناراحتی جای خود را به شادی و آشتی می دهند. به مستمندان کمک کن تا باز هم در زمان گرفتاری خداوند نیز مشکل تو را حل کند

 

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آبان:

مثبت اندیشی شما و انرژی های خوبی که کائنات امروز برایتان در نظر گرفته اند به قدری قدرت دارند که از امروز تا سه هفته دیگر، بهترین لحظه های زندگی خود را تجربه خواهید کرد. قدر این لحظه ها را بدانید زیرا فقط یک بار در سال ممکن است چنین حسی در وجودتان باشد. هر چه رهاتر باشید و خود را از قید مسایل و افکار منفی آزاد کنید، خلاقیت بیشتری هم خواهید داشت. درست در جایی که فکر می کنید، توان پیشرفت نیست، بایستید، نفسی تازه کنید و بدانید با کمی تحقیق و مشورت گرفتن از اطرافیان، می توانید بهترین و درست ترین مسیر را بیابید. به ظاهر و لباس های خود توجه بیشتری داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر***پیش شمع آتش پروا نه به جان گو درگیر

در لب تشنه ما بین و مدار آب دریغ***بر سر کشته خویش آی و ز خاکش برگیر

تعبیر: شما ارزش هر کس را به پول و مقام انکس می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید و سنگینی گناه را دور بریزید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود. مرد عمل باشید.

 

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آذر:

انرژی ها و احساس هایی در درونتان ذخیره شده اند که راه خروجی ندارند و این شما را دچار آشفتگی کرده است. بهترین درمان این حالت شروع یک کار هنری و یا خلاقانه است که بتوانید احساسات و انرژی خود را در آن تخلیه کنید. یک نفر در انجام وظایف خود تنبلی کرده است و شما برای این که کنترل اوضاع را به دست بگیرید تظاهر به عصبانیت کنید. امروز احساس می کنید که یک چیزی کم دارید و یا کاری باید انجام میداده اید که یادتان رفته است و این احساس دارد شما را دیوانه می کند. بیهوده خودتان را عذاب ندهید. به غریزه خود اطمینانکنید و با آرامش کارهایتان را انجام دهید. مطمئن باشید که شما را به راه درست هدایت خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری***به یادگار بمانی که بوی او داری

دلم که گوهر اسرار حسن و عشق در اوست***توان به دست تو دادن گرش نکو داری

تعبیر: با خاطرات خودتان زندگی می کنید. دلتان گوهر اسرار زیبا و خوش است. رقیبان شما پیش رویتان قد علم کرده اند کاری نکنید که بعد های باعث پشیمانی شود. کسانی را دارید که حاضرند برای رسیدن به مقصود به شما کمک کنند. راه و روش تان آیین خوبان است اگر می واهید گمشده ی خودتان را پیدا کنید بیشتر جستجو کنید.

 

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین دی:

اکنون متوجه شده اید که یکی از نزدیکانتان نگران یا مضطرب است اما تاکنون این موضوع را به خاطر سرگرم بودن به کارهای خود نادیده گرفته اید. اکنون اشتباه خود را می پذیرید . اگر مدتی است روابط اجتماعی تان کم شده است سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید.دیگران جذب عقل سلیم و روحیه با نشاط و هم چنین طبیعت مهربان شما می شوند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی

تعبیر: حالا که همه چیز فراهم است خوش باش و این روزها را غنیمت دان. درب های رحمت به سویت باز شده است ولی مراقب باش کبر و غرور باعث نشود که غافل شوی زیرا خوشی نیز ماندگار نیست. از این روزها برای فرداهای بهتر استفاده کن.

 

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین بهمن:

حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می ترسید. برطرف کردن سستی های خودتان مهم تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

چو سرو اگر بخرامی دمی به گلزاری***خورد ز غیرت روی تو هر گلی خاری

ز کفر زلف تو هر حلقه ای و آشوبی***ز سحر چشم تو هر گوشه ای و بیماری

تعبیر: دست به سوی هر گلی دراز می کنید خاری از آن به دستتان می نشیند یعنی اینکه به هر کسی که نرد عشق می بازید ضرر می بینید. بسیار ناراحتید، فکر می کنید شکست خورده اید کفر می گوئید. دلتان را صاف کنید باز هم امتحان کنید شعارتان این باشد که تا پیروز نشوم از پای نمی نشینم.

 

فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95

فال روز متولدین اسفند:

امروز می توانید به حس ششم تان تکیه کنید تا بفهمید که چه چیزی زیباست و چه چیزی نیست، یعنی حس زیبایی شناختی تان از حد معمول آن فراتر رفته است. اما متأسفانه برای این که بتوانید حس زیبایی شناختی تان را توصیف کنید و از همه مهم تر از آن دفاع کنید، باید نظرات دیگران را به شدت نقد کنید و زیر سؤال ببرید. یادتان باشد که لزومی ندارد رضایت همه را جلب کنید، سلیقه ی شما مال خودتان است. بدانید که زیبایی در چشمان هر بیننده ای به یک شکل ظهور می کند، پس بهتر است حس زیبایی شناختی تان را با خلاقیت به کار بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

نوش کن جام شراب یک منی***تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما” به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان